دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کارخانه تولید چادر ترانزیت با بهترین کیفیت

tttttt4555 بهترین چادر ترانزیتی

 کارخانه تولید چادر ترانزیت محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه و تولید می نمایید. مشتریان عزیز با پرداخت قیمتی ارزان، می توانند چادر ترانزیت درجه یک را مستقیم از کارخانه تولیدی خریداری کنند.

بهترین کارخانه تولید چادر ترانزیت

همانطور که می دانید پارچه ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی های خاص خود دارای کاربردهای متفاوتی هستند.
یکی از انواع پارچه ها، پارچه های برزنتی می باشند که به چادر ترانزیتی نیز معروف هستند. این نوع پارچه نسبت به پارچه های دیگر وزن بیش تری دارد و همانطور که از نامش پیداست، برای ماشین های بزرگ و وسایل حمل و نقل بار مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهم ترین ویژگی های چادر ترانزیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ضد آب بوده و در برابر بارش برف و باران نفوذ ناپذیر است، لذا از انواع بار و کالای بارگیری شده و خود وسیله نقلیه محافظت می کند.
• این پارچه با فناوری بالا تولید می شود و دارای خاصیت ضد پوسیدگی و دارای تنفس می باشد.
• پارچه به راحتی قابل برش زدن و دوخت است و در هر سایزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
• پارچه با دوام و با استحکامی بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است.
• در برابر حریق مقاوم می باشد.
• انعطاف پذیر می باشد و کاربر می تواند به راحتی آن را تا کرده و بسته بندی نماید.
• دارای خاصیت ضد آفتاب و حرارت بوده و در برابر اشعه ماوراء بنفش از بار محافظت می نماید.
چادر ترانزیتی به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، در صنعت حمل و نقل بسیار طرفدار داشته و می تواند در هرگونه شرایط آب و هوایی از بار ماشین محافظت کند.
کارخانه تولید چادر ترانزیت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار و پیشرفته ترین امکانات، چادر ترانزیتی درجه یک را تولید و روانه بازار می کند.




چگونه کیفیت خوب چادر ترانزیت را مستقیم خریداری کنیم؟

چادر ترانزیت به دلیل کیفیت خوب و دوام بالا علاوه بر پوشش محافظ بار ماشین های سنگین، کاربردهای دیگری از جمله چادر مسافرتی، پوشش محافظ محصولات کشاورزی، سایه بان و غیره دارد.
چادر ترانزیت در ابعاد مختلف و طیف رنگی گسترده در بازار موجود می باشد. مشتری بر حسب نیاز خود، می تواند آن را خریداری کند.
همانطور که می دانید فروشگاه های معتبر پارچه در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و انواع مختلف پارچه را عرضه می کنند.
لازم به ذکر است که با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی به دلیل حذف واسطه ها، محصول با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

بزرگترین مرکز فروش عمده چادرهای ترانزیتی در تهران

فروشگاه ما برای راحتی خریداران محترم و صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان خرید عمده چادرهای ترانزیتی را به صورت غیر حضوری فراهم آورده و وب سایت فروش اینترنتی را راه اندازی نموده اند.
مشتریان عزیز با خرید از وب سایت، از امکانات ویژه ای برخوردار می شوند. کارشناسان فروش در هر ساعتی از شبانه روز برای پاسخگویی به مشتریان جهت استعلام قیمت آماده می باشند.
همین حالا برای خرید چادر ترانزیتی با بهترین کیفیت موجود در بازار تهران، با نازل ترین قیمت از طریق وب سایت اقدام کرده و سفارش خود را در کم ترین زمان ممکن ثبت کنید.

چادر نسوز
ارزان ترین لیست قیمت برزنت کانتینری تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat