دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

عرضه بهترین پارچه برزنت کیفی در تهران

brkfi1

 بهترین پارچه برزنت کیفی با قیمت هایی باورنکردنی در شهر تهران عرضه می شود، همین حالا در کمترین زمان ممکن با پرداخت هزینه ای کمتر می توانید اقدام به خرید.

راهنمای خرید پارچه برزنت کیفی


همانطور که می دانید پارچه های برزنت کیفی یکی از پرکاربرد ترین نوع پارچه در تولید انواع کیف ها، ساک های مسافرتی، کوله پشتی، کیف مدرسه، کیف لب تاب، ساک های نظامی و غیره هستند.
اما آیا می دانید چه عاملی شده است که این نوع پارچه برای تولید انواع کیف و ساک تا این حد مورد استقبال قرار گیرد؟
جواب این سوال بسیار ساده است جنس مستحکم، ضخیم و در عین این حال وزن سبک این نوع پارچه می تواند دلیل این استقبال باشد.
لازم به ذکر است که برای خرید پارچه برزنت کیفی باید اطلاعات کافی و جامعی جهت تشخیص نوع مرغوب آن داشت تا بدین ترتیب قادر بود به آن چیزی که مد نظر هست دست یافت.
همانطور که می دانید؛ پارچه های برزنت یکی از متنوع ترین نوع پارچه های مورد استفاده در صنایع گوناگون هستند که برزنت کیفی از انواع، برزنت نسوز بشمار می رود و شایان ذکر است که برزنت نسوز بافته شده از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی ۵۰۰ درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار عالی یکی از شناخته شده ترین انوع پارچه برزنت با خواص ضد حرارت هست که با این حساب برزنت کیفی علاوه بر دارا بودن ویژگی های خاص خود از تمامی مزایای برزنت نسوز نیز بهره مند است.
همانطور که متوجه شدید؛ برزنت کیفی یکی از انواع پارچه های برزنت نسوز بوده و دارای خواص و ویژگی هایی میباشد که این نوع پارچه را به گزینه ای بسیار مناسب برای تولید انواع کیف کرده است. از جمله ویژگی ‌های برزنت کیفی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
▪ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است
▪ در برابر کشش بسیار با دوام است
▪ دارای خاصیت ضدآب، است
▪ وزن کمتری نسبت به انواع کیف چرمی دارند
▪ از طرح و رنگبندی بالایی برخوردار هستن.

بهترین پارچه برزنت کیفی چه قیمتی دارد؟


همانطور که مستحضر هستید همیشه کیفیت بالا از قیمت بالاتری نیز برخوردار است، و اصولا این حقیقت در مورد بهترین پارچه برزنت کیفی نیز مصداق دارد.
اما گاهی با رعایت یک سری نکات ساده اما کاربردی در خرید می توان به بهترین نوع با قیمت مناسب تری دست یافت. که یکی از این روش های بارز و ثابت شده خرید مستقیم و بدون واسطه است.
در واقع با مراجعه مستقیم می توان با کیفیت ترین و بهترین پارچه برزنت کیفی را با قیمت هایی به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر از سایر مراکز فروش خرید کرد.




بازار آنلاین برزنت مخصوص تولید کیف


همانطور که متوجه شدید؛ یکی از راه های خرید ارزان بهترین پارچه برزنت کیفی مراجعه به نمایندگی های فروش و خرید بدون واسطه می باشد، شاید غالبا برای خیلی از افراد بخاطر وجود مانع های مانند فاصله زیاد و زمان بر بودن قیمت تمام شده تفاوت چندانی نداشته و علاوه بر آن کلی زمان را نیز از دست خواهند داد.
که بهترین و کارآمد ترین روش جهت بهره بردن از مزایای خرید مستقیم و بدون واسطه قطعا مراجعه به نمایندگی سایت های فروش آنلاین، پارچه برزنت کیفی می باشد.
در حال حاضر نمایندگی فروش ما یکی از نمایندگی های مجاز و مطرح برای تامین اینترنتی بهترین پارچه برزنت کیفی است و همچنین یکی از نمایندگی های فروش موفق در بازار آنلاین برزنت مخصوص تولید کیف بشمار می رود که قادر هست بصورت عمده و مستقیم با قیمت هایی اقتصادی به هر اندازه که تقاضا داشته باشید پاسخ دهد.

چادر برزنتی اسکلتی
بهترین لیست قیمت برزنت ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat