دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ضد آب از کجا بخرم ؟

parche-zed-ab-az-koja-bekharam-1

پارچه ضد آب در صنعت ساخت و ساز، حمل و نقل، کشاورزی، دامداری، شیلات و ... سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه قابلیت آن را دارد تا بتواند به راحتی از شما و لوازم شما در برابر عناصر محیطی مانند، باران، باد، برف، رطوبت، گرد و خاک محافظت کند. حال می پرسید بهترین مکان برای خرید پارچه های ضد آب در کشور کجاست؟ باید گفت مجموعه دنیای چادر ارزان ترین مرکز فروش محصولات ضد آب در کشور است.

پارچه ضد آب ارزان قیمت از کجا بخرم ؟

قیمت خرید پارچه ضد آب بستگی به ابعاد و اندازه آن و همچنین کیفیت محصول دارد، برای خرید ارزان قیمت این محصول می توانید به مراکز فروش منسوجات و یا بازار بزرگ پارچه های صنعتی در تهران مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی نیز می توانید این محصول را سفارش دهید.

ضد آب بودن پارچه ها خود یک ویژگی شگفت انگیز است که می تواند کمک زیادی به شما کند. من احساس می کنم این یکی از مهمترین ویژگی هایی است که شما باید قبل از خرید پارچه ضد آب به آن توجه کنید. البته این موضوع بر قیمت فروش نیز تاثیر زیادی می گذارد و هر اندازه که کیفیت پارچه بیشتر شود قیمت محصول نیز افزایش می یابد، اما باید به یاد داشته باشید که کیفیت پارچه های ضد آب را نمی توان از روی ظاهر متوجه شد و بایستی به مواد که برای ساخت آن استفاده شده توجه نمود..
یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پارچه های ضد آب این است که از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. قیمت پارچه ضد آب به مراتب کمتر از پارچه های دیگر در بازار است، شما می توانید به راحتی این نوع پارچه را از شرکت های معتبر مانند شرکت دنیای چادر خریداری نمایید.
ساختارهای پارچه ضد آب نه تنها از لحاظ بصری هیجان انگیز و زیبا هستند، بلکه از نظر محیطی و نیز از نظر اقتصادی قابل رقابت با سایر محصولات مشابه در بازار هستند. همانطوری که می دانید ثبات خاصی در قیمت پارچه ای ضد آب و سایر محصولات در بازار وجود ندارد و ممکن است قیمت ها بالا و پایین شوند، اما با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر می توانید این محصول را با کمترین قیمت خریداری کنید.

مناسب ترین مرکز خرید پارچه ضد آب 

بر اساس مطالعات انجام شده در ایران پارچه ضد آب از محصولات صنعتی پرمصرف در سبد بسیاری از فروشگاه ها می‌باشد و در ردیف کالاهای محبوب قرار گرفته است. علیرغم اهمیت ویژه ای که پارچه های ضد آب دارد، بازار این محصول استراتژیک همواره مستعد بروز نوسانات قیمتی می‌باشد.
از این رو پیشنهاد می کنیم برای خرید ارزان قیمت پارچه ضد آب از فروشگاه دنیای چادر استفاده کنید. دنیای چادر بزرگترین و معروف ترین مرکز فروش انواع محصولات و پارچه های ضد آب در کشور است که این محصولات را به قیمت ارزان و با ضمانت معتبر عرضه می کند.
با خرید عمده از فروشگاه دنیای چادر می توانید از تخفیفات ارائه شده نیز استفاده کنید. تخفیفات ارائه شده شامل پارچه ضد آب نیز می شود.
پارچه برزنتی ارزان قیمت
پخش انواع چادر کانتینری قیمت مناسب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat