دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مواردی که باید درباره تولید و خرید زیرانداز مسافرتی بدانید

kharid_zir_andaz_mosaferati.jpg
انواع زیرانداز مسافرتی
همان گونه که گفته شد زیرانداز مسافرتی یکی از ضروریات یک سفر است. اما بسته به نوع سفر و محل سفر استفاده از انواع زیرانداز مسافرتی متفاوت است. سفر به یک منطقه سنگی و یا منطقه ساحلی و یا مرطوب زیرانداز مسافرتی خود را می طلبد. بر همین اساس کارخانجات تولید این گونه لوازم اقدام به تولید انواع زیرانداز مسافرتی در متریال های مختلف نموده است. چند نمونه از انواع زیرانداز را در اینجا به شما معرفی خواهیم نمود.
1زیرانداز مسافرتی حصیر پلاستیکی
2-زیرانداز جاجیمی
3-زیرانداز فوم
4-زیرانداز مسافرتی پارچه ای یا اسپان
5- زیرانداز بادی
از این نوع زیراندازها که نام برده شد می توانید در سفرهای کوتاه بین شهری و یا مسافرت های طولانی استفاده کنید.
چه مواردی معیار انتخاب یک زیرانداز مسافرتی است
برای این که شما به یک سفر کوتاه بروید و یا با اهل منزل خود به یک مسافرت چند روزه سفر کنید باید برای تهیه زیرانداز مناسب برای خود فکر کنید. محل های مختلف زیراندازهای متفاوتی را طلب می کند. در این قسمت به ذکر ویژگی های یک زیرانداز مسافرتی مطلوب می پردازیم.
شما نمی توانید از یک زیرانداز پارچه ای برای نشستن در یک مکان مرطوب استفاده نمایید. زیرا سریع رطوبت جذب زیرانداز مسافرتی شده و نشستن بر روی آن فقط باعث بیماری است.
برای همین انتخاب متریال مناسب برای محل های مختلف یک امر مهم است.
در سفر به یک منطقه سنگی باید زیرانداز شما ضخامت مناسبی دانسته باشد تا سنگی بودن محل باعث آسیب دیدگی پاهای شما نشود. تنوع در متریال زیرانداز نیز یکی ویژگی های مهم در انتخاب زیرانداز است.
تعداد افراد نیز یکی از مواردی است که زیرانداز مسافرتی شما را معین می کند. برای تعداد افراد بیشتر باید زیرانداز بزرگتری به همراه داشته باشید. ابعاد زیرانداز و تنوع در این ابعاد یکی دیگر از ویژگی های یک زیرانداز مسافرتی مطلوب است.
چند ویژگی دیگر برای انتخاب بهتر زیرانداز
1-حمل ساده
بسیاری از افراد علاقه به سفرهای تک نفره و یا مجردی دارند. در این گونه از سفرها باید وسایل سفر در یک کوله جمع و جور به راحتی بسته بندی شود. استفاده از یک زیرانداز سبک و قابل حمل به این افراد در داشتن یک سفر لذت بخش کمک می کند.
2-حجم کم
حجم کم هم به شما کمک می کند تا کوله کوچکتری به همراه داشته باشید.
3- وزن کم
یکی از مهمترین موارد در یک سفر سبکی بار است. سنگینی به کمر و دست و پا آسیب جدی وارد می کند. و بیشتر از لذتی که می برید عذاب خواهید کشید.
4-قابلیت شستشو زیرانداز مسافرتی
در صورت کثیف شدن باید یک زیرانداز قابلیت شستشو و نظافت را داشته باشد.
5-قیمت زیرانداز مسافرتی
یکی از مهمترین موادری که همیشه هنگام خرید یک زیرانداز مد نظر مصرف کنندگان است. قیمت زیرانداز مسافرتی است. علاوه بر دارا بودن تمام موارد بالا باید یک زیرانداز از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.
6- دوام بالا
مهمتر از همه مواد ذکر شده دوام زیرانداز است و باید زیرانداز مسافرتی در برابر شستشوهای زیاد و استفاده های مکرر دوام و مقاومت زیادی داشته باشد.
خرید زیرانداز مسافرتی

برای این که یک زیرانداز مناسب داشته باشید تا از مسافرت خود لذت بیشتری ببرید. سعی کنید از تولید کنندگان و فروشگاه های معتبر در این زمینه کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید. برای خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب و همینطور اندازه های مختلف می توانید به آدرس سایت ما مراجعه و نسبت به مشاهده قیمت ها و کالای مورد نظر خود اقدام فرمایید. تجربه یک خرید مطمئن را با ما داشته باشید. 

کاربرد سازه های بادی کدامند؟
روکش صندلی ماشین
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat