دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کاربرد سازه های بادی کدامند؟

karbord_saze_badi.jpg

سازه های بادی امروزه در انواع پروژه های معماری و طراحی معاصر، از جمله فضاهای بازی و ورزشی، اماکن مسکونی، تاسیسات هنری، و انواع متنوع و اشکال غیر متعارف که در اهداف مختلف از آنها استفاده می شود، کاربرد دارد. صنعت تولید اینگونه سازه ها، برای بخش های مختلف از جمله مراکز جشن و شادمانی، پارک های تفریحی، شهربازی ها و دکوراسیون ها، ساختارهای سفارشی و محصولات بادی ویژه این اماکن را، تولید می-نماید. 

در ایجاد پارک های ترامپولین سرپوشیده، سازه های بادی بهترین کاراییی را دارند، که حداقل فضا برای تامین امنیت آن حدود 1700 متر مربع تخمین زده می شود. برای ایجاد پارک ترامپولین سرپوشیده استانداردهای موثری وجود دارد که جهت احداث بسیار قابل توجه می باشد.
کمیته ایجاد امنیت مصرف کنندگان آمریکا، براساس خبرنامه ای که منتشر می کند، خطرات ناشی از سازه های بادی را تشریح کرده و اقدامات احتیاطی ایمنی برای عملکرد بهتر یک سازه بادی را توصیه می کند.
انواع سازه های بادی و لوازم بادی شهربازی کدامند؟
سازه های بادی منبع واقعی سرگرمی کودکان هستند. بازی با این سازه ها برای کودکان خطر جدی نداشته و برای آنها اوقات فراموش نشدنی ایجاد می کند. در این سازه ها كودكان می توانند پرش كنند، غلت بزنند و از بازی در آنها لذت ببرند (برخی از آنها حتی دارای استخر توپ نیز هستند). این سازه ها قوی هستند و می توانند چندین کودک را در خود جای دهند. علاوه بر این، آنها برای همه گروه های سنی مناسب هستند.
قلعه های بادی با نام ترامپولین های بادی، خانه های پرشی، قلعه های پرشی، تپه ماهورهای بادی ، لوازم بادی پرشی از نوع سازه ها و ساختمانهای بادی موقت و موارد مشابهی هستند که برای انواع کاربردها، از جمله در پارکهای بازی کودکان، جشن¬های مدرسه ها و جشنواره های روستایی خریداری یا اجاره شده و برای اهداف تفریحی بخصوص برای کودکان استفاده می¬شوند.
انواع عروسک بادی که از جنس پارچه های مصنوعی هستند، دکوراسیون در بسیاری از پارک ها، فروشگاه ها و خانه ها برای جلب توجه مشتریان و یا در اعیاد و مراسم و یا سرگرمی کودکان استفاده می¬شود.
رشد استفاده از چنین سازه هایی منجر به یک صنعت جدید شده است که شامل تولید لوازم بادی شهربازی، ایجاد موانع بادی و انواع وسایل بازی می باشد. سازه های بادی برای سرگرمی های قابل حمل، ایده آل هستند زیرا حمل و نگهداری آنها بسیار آسان است.
دوخت و اجرای محصولات بادی چگونه انجام پذیر است؟
سطوح سازه های بادی، به طور معمول از جنس PVC ضخیم و قوی، لاستیک لاتکس طبیعی، پلی کلروپرن یا پارچه نایلونی، و یا وینیل و نایلون تشکیل شده اند. جهت اجرای محصولات بادی از یک دمنده برقی یا بنزینی استفاده می شود که آنها را پر از هوا می کنند، اما از هیدروژن، هلیوم و نیتروژن نیز استفاده می گردد. سوراخ های کوچک در این سازه ها مشکلی ندارند و هوا به بیرون نشت نمی کند. یک ترامپولین بادی با اندازه متوسط برای باد شدن، نیاز به یک فن با توان مکانیکی حدود دو اسب بخار و مصرف برق در حدود 2 کیلو وات برق دارد تا امکان کارایی موتور را فراهم کند.
سرسره های بادی، دارای دیوارهای کاملاً باد شده از سه طرف و کف تشک بادی دارند که برای گرفتن بچه هایی هستند که ممکن است از سازه بادی خارج شوند یا سقوط کنند.
تپه ماهورهای مدرن بادی معمولاً توسط ستون های بادی پشتیبانی می شوند و با تور پوشیده می شوند. تور مشبک این امکان را به بزرگسالان می دهد که از همه طرف بتوانند بر بازی کودکان نظارت کنند.
نوع دیگری از سازه های بادی برای مصارف خانگی تولید شده است که دمنده ای به طور مداوم هوا را پمپ می کند. منافذ موجود در درز و مواد باعث می شود هوا هنگام بازی کودکان از آن خارج شود، در حالی که دمنده همچنان در حال باد کردن است.
مجموعه دنیای چادر با سابقه طولانی در عرصه طراحی و دوخت سازه های بادی در سراسر کشور آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی می باشد.
با تجهیزات سفر و کمپینگ آشنا شویم.
مواردی که باید درباره تولید و خرید زیرانداز مسافرت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat