دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

با تجهیزات سفر و کمپینگ آشنا شویم.

tajhizat_safar_camping.jpg

به چه لوازمی تجهیزات و سفر و کمپینگ گفته می شود

اصولا افرادی که اهل طبیعت گری و یا کوهنوردی هستند تجهیزات سفر و کمپینگ را به خوبی می شناسند. اما افراد حرفه ای در این امر هیچگاه کوله بار خود را با لوازم سنگین و بلا استفاده پر نمی کنند. توجه به وسایل مورد نیاز از ضروریات سفر است. و هیچگاه نباید هیچ چیز از قلم بیفتد. امروزه در بیشتر فروشگاه ها تجهیزاتی عرضه می شوند که به تجهیزات سفر و کمپینگ معروف هستند. اما اگر شما از استفاده این لوازم اطلاع نداشته باشید مانند این است که آن را به همراه ندارید. بنابراین ابتدا باید نحوه درست انتخاب تجهیزات سفر و کمپینگ را بشناسید و سپس اقدام به خرید آن کنید.
در سفر چه چیزی به همراه خود داشته باشید
اگر شما دوست دارید که به سفر بروید مسائل زیادی در انتخاب تجهیزات سفر و کمپینگ برای شما تاثیر گذار است.
- کفش از مهمترین لوازم ضروری هر فرد است که علاقه به سفر دارد. برای هر نوع سفری هم باید کفش مخصوصی داشته باشید. از ویژگی های یک کفش خوب این است که پاهای شما در آن خسته نشود و در زمان طولانی دچار درد و ناراحتی نشود.
- ابتدا باید بدانید که به چه مقصدی حرکت می کنید. کوهنوردی، ساحل دریا، جنگل و یا بیابان. برای این که افراد به کوه سفر کنند لازم است که تجهیزات سفر و کمپینگ کوهنوردی را به همراه خود داشته باشند. به دلیل این که در اغلب کوه ها شب هوا بسیار سرد است باید چادر کوهنوردی حتما همراه داشته باشید. بهتر است برای این که زیر باران هم خیس نشوید از چادر برزنتی استفاده شود.
- تعداد افراد همراه شما چند نفر هستند. دانستن این مورد کمک می کند تا چادر با گنجایش افراد به همراه خود ببرید. چادرهای مسافرتی 4 و 6 و 12 و 24 نفره در بازار موجود است.
- مدت زمان سفر شما چقدر است. این مسئله نیز به شما کمک می کند تا لوازم ضروری و بهداشتی به همراه خود بردارید. برداشتن یک زیرانداز هم جزئی از تجهیزات سفر و کمپینگ است. اما در صورتی که اقدام به سفر به مناطق مرطوب می کنید از زیرانداز ضد آب استفاده نمایید. تا در اثر نشستن بر روی آن خیس نشوید.
- بیشتر افراد هنگام سفر در تجهیزات سفر و کمپینگ خود از صندلی تاشو و مسافرتی استفاده می نمایند. استفاده از این گونه لوازم نیز بسیار مفید است. زیرا در اثر نشستن بر روی زمین خیس و خسته نمی شوید.
- حتما برای سفرهایی که برای چند روز انجام می شود از کیسه خواب استفاده نمایید. بهتر است که از کیسه های خواب سبک و کم حجم برای این کار خریداری نمایید.
- نکته آخر اینکه فراموش نکنید برای تجهیزات سفر و کمپینگ خود حتما از یک کوله مناسب استفاده نمایید. وزن کوله طوری باید باشد که شانه های شما خسته نشود و در طولانی مدت درد نگیرد.
فروشگاه تجهیزات سفر و کمپینگ
اگر شما به تازگی علاقمند به سفر شده اید و نمی دانید که هنگام سفر چه لوازمی باید همراه خود داشته باشید. حتما از افراد حرفه ای در زمینه سفر مشورت بگیرید.در صورتی که در اطراف خود کسی را نمی شناسید می توانید به سایت ما مراجعه و از تجهیزات سفر و کمپینگ ما در این سایت دیدن فرمایید و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما در سایت نیز مشورت نمایید. قیمت این تجهیزات در این سایت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
پارچه ضد آب و مواد کاربرد آن
کاربرد سازه های بادی کدامند؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat