دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت ضد آب و نسوز با قیمت عمده

naso1

 برزنت ضد آب و نسوز را همین حالا با قیمت عمده و اقتصادی از ما خرید کنید. بدون مراجعه حضوری، بصورت آنلاین و بدون واسطه شرایط خرید برای شما مهیا است.

پارچه برزنت ضد آب و نسوز چه مصارفی دارد؟


آیا می دانید پارچه های نسوز و ضد آب یکی دیگر از انواع برزنت ها می باشند؟
آیا می دانید این نوع پارچه برزنت از چه الیافی ساخته می شود؟
آیا می دانید برزنت نسوز ضد آب از پرکاربرد ترین پارچه های برزنت در صنایع می باشد؟
همانطور که متوجه شدید پارچه های نسوز ضد آب یکی دیگر از انواع برزنت ها می باشند که برتری آن ها نسبت به دیگر برزنت ها علاوه بر خاصیت نفوذ ناپذیری در برابر مایعات، همانطور که از اسمشان مشخص است، مقاومت در برابر حرارت است.

پارچه های برزنت نسوز ضد آب تولید شده از الیاف فایبر گلاس هستند که توانایی مقاومت تا استرس دمایی ۵۰۰ درجه در برابر حرارت را دارند. همچنین این نوع پارچه ها دارای مقاومت مکانیکی بسیار عالی یکی از شناخته شده ترین برزنت های ضد آتش می باشند.

لازم به ذکر است که؛ عرضه انواع برزنت نسوز ضد آب در ضخامت های 3 و 5 میلی متر با قابلیت و کیفیت مناسب جهت محافظ حرارتی صورت می پذیرد.

بطور کلی از کاربردهای برزنت نسوز و ضد آب می توان به مواردی مانند: درز گیری داکت های کوره، درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل، آسترکاری سطوح داغ، عایق کاری در صنایع ساختمانی، لایه محافظ در صنعت جوشکاری، عایق پشتیبان کوره ها و عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری اشاره کرد.


قیمت عمده برزنت نسوز در بازار

همانطور که مستحضر هستید؛ خرید عمده یکی از شیوه های خرید مقرون به صرفه و اقتصادی برای خریداران عمده می باشد که فرصت ایجاد شغل و کسب سود برای آن ها را در کنار تولید کنندگان فراهم می کند.
در حال حاضر قیمت عمده برزنت نسوز در بازار پر تلاتم ایران دچار نوسانات بالایی هست که خرید برزنت ضد آب و نسوز را برای خریداران عمده تا حد بالایی سخت کرده است.
مجموعه فروش ما جهت رفاه حال خریدارن عمده تلاش کرده است تا قیمت ها را در حد توان، در رنج ثابتی نگه دارد تا خریداران محترم قدرت خرید بالاتری جهت خرید انواع پارچه های برزنتی داشته باشند.

سفارش خرید برزنت ضد آب و نسوز به قیمت روز

همانطور که گفتیم؛ قیمت ارائه شده در این مجموعه فروش، از یک ثبات نسبی برخوردار بوده که در نتیجه از رنج قیمت پاینتری نسبت به قیمت های موجود در بازار و همچنین قیمت روز برخوردار می باشد.
شما می توانید جهت خرید برزنت ضد آب و نسوز از قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه ای نسبت به سایر مراکز فروش بهره ببرید.
همچنین لازم به ذکر است که؛ کیفیت این پارچه های برزنت بسیار بالا بوده و تولید شده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب می باشد. شما می توانید با انتخاب این مجموعه برای خرید برزنت ضد آب و نسوز، هم از قیمت مناسب و هم از کیفیت بالا بهره مند شوید.
جهت خرید و ثبت سفارش می توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن از طریق پل های ارتباطی ما، با واحد پشتیبانی در این سایت فروش ارتباط بر قرار کنید. و از خرید آسان لذت ببرید.

بهترین پارچه ترانزیتی
بازار خرید چادر ترانزیتی درجه یک در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat