دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

انواع کاربرد چادر ترانزیتی

karbord-chador-teranziti-3
چادر ترانزیتی به دلیل گستردگی و محبوبیتی که در سراسر دنیا دارد، توانسته در سال های اخیر به عنوان بهترین و پرکاربردی ترین چادر در بازار معرفی شود. ما در این مطلب سعی می کنیم انواع مختلف چادر های ترانزیتی و کاربرد هر کدام را برای شما شرح دهیم، که بتوانند از شما در برابر انواع و اقسام آب و هوا محافظت کنند و بتوانید بهترین ترانزیتی را که متناسب با نیاز شما باشد را خریداری کنید.

کاربرد چادر ترانزیتی

چادر ترانزیتی پارچه های انعطاف پذیر، محکم، مقاوم در برابر آب یا ضد آب هستند که در انواع مختلفی از اندازه ها و ضخامت ها تولید می شوند. می توان آن را از پلی استر یا بوم پارچه ای، روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تهیه کرد. چادرهای ترانزیتی یکی از مفیدترین و ابتکاری ترین اختراعاتی است که برای انسان شناخته شده است. می توان از آن برای محافظت در برابر شرایط سخت آب و هوایی مانند باران، باد شدید و نور خورشید استفاده کرد.

استفاده اصلی از چادر ترانزیتی پوشاندن چیزی از کثیف شدن یا خیس شدن است. منظور از چادرهای ترانزیتی، نوعی الیاف است که در سال های گذشته برای پوشاندن اشیا روی کشتی ها استفاده می شد. ملوانان اغلب از لباس های اضافی خود به نوعی برای پوشاندن اشیا استفاده می کردند. از آنجا که این نوع پارچه در برابر آب و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است معروف شدند. در اواسط قرن نوزدهم، از چنین پارچه هایی به عنوان روکش استفاده می شد.
در حال حاضر انواع مختلفی از چادر ترانزیتی در دسترس است، که ممکن است برای پیدا کردن نوع مناسب آن به راحتی گیج و گم شوید. قبل از انتخاب چادرهای ترانزیتی، بهتر است هدف مورد نظر خود را برای استفاده از آنها در نظر بگیرید. معمولا انواع مختلفی از چادرهای ترانزیتی با اهداف مختلف تولید می شود و شما باید به نوع و کاربرد آن هنگام خرید توجه کنید.

معیارهای انتخاب چادر ترانزیتی

همانطور که قبلاً ذکر شد، شما باید بدانید که به چه منظور به چادر ترانزیتی نیاز دارید. هنگامی که هدف را بدانید، قادر خواهید بود مشخصات مهم برای آن برنامه خاص را تجزیه و تحلیل کنید. مشخصات چادرهای ترانزیتی در زیر ذکر شده است، که ممکن است به شما در انتخاب مناسب این محصول کمک کند.

۱- مقاومت آب:
اگر می خواهید از چیزی در برابر رطوبت و باران محافظت کنید، یک چادر ضد آب برای شما مناسب است. انواع مختلف چادر های ترانزیتی مقاوم در برابر آب، سطح حفاظتی متفاوتی را ایجاد می کنند، از مقاومت کم تا کاملا ضد آب بودن.
۲- استحکام – قدرت:
استحکام چادر ترانزیتی توانایی محکم نگه داشتن آن را تحت فشار تعیین می کند. مقاومت به مواد استفاده شده در ساخت و نوع روش بافت چادر بستگی دارد. معمولا الیاف برزنت و یا پلی استر استفاده شده برای تولید چادرهای ترانزیتی، ، با مقاومت بالا در برابر شکستگی یا پارگی بادهای شدید مقاومت می کند.

در ادامه مطلب با دیگر معیارهای انتخاب چادر ترانزیتی شما را آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید. 

مرکز فروش چادر برزنتی کانتینری درجه یک در تهران
فروش پارچه شمعی در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat