دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز فروش چادر برزنتی کانتینری درجه یک در تهران

chador-berezenti-cantineri-daraje-yek
چادر برزنتی کانتینری درجه یک در تهران را می توانید به عنوان اولین نفراتی باشید که با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن در شرایط حذف واسطه ها به صورت مستقیم از مراکز فروش ما خریداری نمایید.
همان طور که اطلاع دارید، پارچه ها انواع و اقسام گوناگونی را دارا می باشند که استفاده از هرکدام در گروه خاصی صورت می گیرد و هرکدام فروش خودشان را دارند. 

تولید کننده پارچه برزنت برای چادر کانتینری

در زمینه ی تولید انواع پارچه، کارخانه ها و نساجی های زیادی در حال فعالیت می باشند که این کارخانه ها را می توانید در شهرهای مختلف کشورمان پیدا نمایید.
اکثر این کارخانه ها چندین مدل و جنس پارچه را به صورت یکجا در محل کنساجی خودشان مورد تولید قرار می دهند و برخی دیگر هم به صورت تخصصی یک نوع پارچه را تولید و به بازار عرضه می نمایند.
پارچه های برزنت هم در این دسته ها قرار دارند و کارخانه های زیادی آن ها را با کیفیت های متنوعی تولید می کنند که از آن ها می توان چادرهای کانتینری نیز مورد تولید قرار داد.
لازم به ذکر است که پارچه ی چادرهای کانتینری نیز می بایست دارای ویِگی های خاص و منحصر به فردی باشد که جوابگوی نیازهای مشتریان و استفاده کنندگان آن ها نیز باشد.
این نوع پارچه ها نیز به دلیل استفاده های زیاد و همچنین خصوصیاتی همچون ضد حساسیت بودن، سبک بودن، ضد آب، مقاوم در برابر آتش سوزی و مواردی دیگر که دارا می باشند، طرفداران زیادی دارند و در عین حال مشتریان خاصی نیز دارند.

بهترین چادر برزنتی کانتینری و مشخصات آن

هر نوع پارچه ای که در کارخانه های تولید کننده مورد تولید قرار می گیرد دارای درجه های کیفی مختلفی است.
چادرهای برزنتی کانتینری هم به همین صورت هستند و کیفیت های گوناگونی دارند.
از مهم ترین موارد مصرف این پارچه ها نیز این است که در صنایع حمل و نقل مانند حفاظت از بارهای مختلف ماشین های سنگین بهره برده می شود.
به دلیل استفاده های مهمی که از این نوع پارچه می شود لازم است تا ویژگی ها و مشخصات فوق العاده ای که نیاز مشتری را مرتفع نماید داشته باشد.
باید دارای مشخصاتی همچون وزن مناسب، رنگبندی کامل، تراکم و نوع بافت مناسب و خوب باشد و همچنین مشخصات دیگری همچون موارد ذیل را در بر داشته باشد.
این چادرها باید ضد آتش باشند و مقاومت خوبی در برابر حرارت و آتش دارا باشند، به عبارتی ضد حریق بودن از مهم ترین ویژگی های این پارچه ها است.
می بایست دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد کپک باشند تا در صورتی که با آب و مایعات در تماس بودند، مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.
چادرهای کانتینری باید در مقابل اشعه ماورا بنفش مقاومت کافی داشته باشند و همچنین ضد آب بودن آن ها نیز از مهم ترین خصوصیاتی به شمار می آید که استفاده کنندگان تمایل دارند این نوع پارچه ها دارا باشند.
ویژگی ها و مشخصات زیادی وجود دارد که دارا بودن آن ها موجب می گردد تا پارچه مقاومت بالاتری داشته باشد و بیشترین حد نیاز مشتریانشان را برآورده نماید.
چادر برزنتی کانتینری نیز ویژگی های منحصر به فردی دارد که از آن ها در مکان های گوناگونی استفاده می شود و کاربردهای فراوانی نیز دارا است.

از کجا چادر کانتینری درجه یک خریداری کنیم؟

برای خرید چادر برزنتی کانتینری درجه یک لازم است تا با مشخصات و ویژگی های آن ها آشنا شوید و این را نیز بدانید که خود شما از آن پارچه چه توقعاتی دارید.
این موضوع می تواند بسیار مهم باشد که سطح نیاز خودتان را بشناسید و مطابق با آن نسبت به خرید پارچه اقدام کنید تا پارچه ای که خریداری می نمایید همانی باشد که به آن احتیاج دارید.
خرید چادر کانتینری می تواند به روش های گوناگونی صورت بگیرد که از همه مهم تر این است که به صورت مستقیم از تولید کننده انجام شود.
یعنی وجود واسطه و دلال را حذف کنیم تا هم ثبات قیمتی مشخصی داشته باشیم و هم قیمت نهایی به صرفه تر باشد و سود خوبی به دست بیاید.
برای خرید می توان هم به صورت حضوری به کارخانه ی تولید کننده مراجعه کرد و هم از طریق روش آنلاین این نوع خریدها را ثبت نمود.
روش اینترنتی از جمله روش های مدرن و جدیدی است که به تازگی افراد زیادی به این روش روی آورده اند و از آن بهره می برند.
کارخانه ها و همچنین نمایندگان آن ها این امکان را با راه اندازی وبسایت هایی فراهم کرده اند که افرادی که تمایل به خریدهای آنلاین دارند از این روش بهره مند شوند و در زمان و هزینه های خودشان نیز صرفه جویی کنند.
خرید چادرهای کانتینری باید از مراکزی صورت بگیرد که فرد اطمینان کافی داشته باشد که پارچه ها از کیفیت لازم برخوردارند و تمام خصوصیات و ویژگی هایی که تمایل دارد در پارچه وجود داشته باشد را دارا باشند.
بنابراین لازم است تا در هنگام خرید به این نکات بسیار توجه فرمایید و مراکزی را انتخاب کنید که در عین دارا بودن رزومه ی خوب در ارائه ی بهترین پارچه ها، از رضایت کافی مشتریان هم برخوردار باشد.

فروش عمده چادرهای کانتینری در تهران

مراکز فروش عمده ی بی شماری در شهر تهران و سایر شهرها قرار گرفته اند که شما نیز باید با توجه به شرایطی که دارید نسبت به خرید از آن ها روی بیاورید.
در حال حاضر که شرایط اقتصادی جامعه و همچنین شرایط کلی کل دنیا به گونه ای است که تمایل افراد به خریدهای آنلاین بیشتر می باشد، این امکان نیز برای شما وجود دارد تا از سایت های عمده فروشی معتبر که دارای نشان استاندارد هستند، خریدهای خودتان را ثبت و درخواست بدهید.
سایت ما با ارائه بهترین کیفیت از پارچه های مورد نیاز شما و همچنین قیمت هایی که کاملا مشخص است از ارزان ترین ها می باشد، تمامی خدمات لازم را به شما ارائه می دهد و هدف اصلی ما حذف واسطه و فروش مستقیم پارچه از درب کارخانه به مشتری می باشد.

چادر برزنتی کانتینری را می توانید به صورت عمده و با قیمت مناسب، در هر حجمی که تمایل به خرید دارید از مرکز ما تهیه نمایید و مورد استفاده قرار بدهید. 

بهترین قیمت چادر ترانزیتی در بازار تهران
انواع کاربرد چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat