دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش بی واسطه چادر ترانزیتی تریلی

trzzz0

 چادر ترانزیتی تریلی با بهترین قیمت و کیفیت، هم اکنون با فروش بی واسطه توسط مجموعه دنیای چادر، به دست تمامی مشتریان در سراسر کشور، در کمترین زمان ممکن می رسد.

چادر ترانزیتی تریلی و مشخصات آن


همانطور که می دانید امروز در صنعت حمل و نقل چادر ترانزیتی تریلی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، زیرا با توجه به دارا بودن خواصی مانند: ضخامت و استحکام بالا و ضد آب بودن، از اطمینان بالایی برای محافظت از بار کامیون برخوردار می باشند.
بطور معمول چادر ترانزیتی تریلی از پارچه برزنت ضد آب ۱۵ اونس سنگین تولید می شود و بخاطر بافته شده از لایه فوقانی با چگالی بالا و ورقه تقویت شده با چگالی کم از مقاومت خوبی برخوردار است و قادر هست در هر شرایط آب و هوایی بار را سالم و بدون هیچ گونه نقصی به مقصد برساند.
چادر ترانزیتی تریلی با توجه به کیفیت و ضخامت بالایی که دارد، نسبت به سایر پارچه ها وزن سنگین تری داشته و در عرض ها ی متفاوت و رنگ بندی های متنوع مانند: سبز یشمی روشن و مشگی کلاسیک تولید می شود. جالب است بدانید چادر ترانزیتی تریلی با آن که مانع از عبور آب و مایعات می شود، اما دارای تنفس و ضد پوسیدگی است.
چادر ترانزیتی تریلی بطور کلی دارای ویژگی هایی مانند: تنوع بالا، کیفیت عالی، ضد پوسیدگی، ضد آب، قابل استفاده در فضای باز، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر سایش، عایق گرد و غبار، ضد اشعه ماوارء بنفش و مقاوم در برابر عوامل طبیعی، هست
یکی از مهمترین مزایای چادر ترانزیتی تریلی، قرار دادن بار در داخل فضای چادر می باشد، بدین شکل محموله از گزند آسیب ها در امان مانده و پس از پلمپ شدن چادر دسترسی به بار از بیرون به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
در حال حاضر چادر ترانزیتی تریلی در دو نوع: سقف و بغل ثابت و سقف و بغل کشوی وجود دارد که سرعت تخلیه و سهولت بارگیری در چادر ترانزیتی سقف و بغل کشوی راحت تر از ثابت می باشد.


قیمت چادرهای ترانزیتی در بازار


همانطور که می دانید رضایت مشتری یکی از پایه های پیشرفت در زمینه تولید و فروش در هر زمینه ای می باشد، به همین دلیل مجموعه فروش ما، رضایت مشتری را بالاترین سرمایه خود دانسته و جهت کسب رضایت مشتریانش، چادرهای ترانزیتی تریلی درجه یک را با قیمت های بسیار مناسب و ارزانتر از قیمت های روز بازار به مشتریان ارائه می دهند.
همچنین چادرهای ترانزیتی تریلی عرضه شده در این مرجع از بهترین پارچه های برزنت مناسب دوخت چادر ترانزیتی، توسط کادری مجرب و کار کشته، تولید شده و به فروش می رسد.
چادر ترانزیتی درجه یک را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنید و از هزینه های خرید خود بکاهید.



فروش اینترنتی چادر ترانزیتی و کانتینری

همانطور که می دانید دنیای فضای مجازی در حال حاضر، بخش وسیعی از بازار خرید و فروش را به خود اختصاص داده است و شکی نیست که در آینده ای خیلی نزدیک، خرید و فروش آنلاین بازارهای سنتی خرید و فروش را، بطور کلی از رونق خواهد انداخت.
به هر حال مزایا و شرایط مناسب خرید اینترنتی خریداران و فروشندگان را مجاب می کند تا این فضا را به بازار فیزیکی ترجیح داده و راحت در منزل خود نشسته، کار خرید و فروش را انجام دهند.
همانطور که مستحضر هستید خرید آنلاین در کاهش هزینه ها نقش فزاینده ای دارد. و به همین دلیل ما تلاش کرده ایم جهت کاهش هزینه های خرید از دوش مشتریان و همچنین برای تسهیل خرید برای خریداران، انواع چادر ترانزیتی تریلی را با تنوع رنگ و طرح زیبا و قیمت های مناسب بصورت آنلاین به خریداران عرضه کنیم.
شما عزیزان جهت خرید هر زمان که اراده کنید امکان خرید، برای شما در همین سایت فروش آنلاین مهیا می باشد.

قیمت پارچه چادر ترانزیت
بهترین قیمت چادر برزنت کانیتری با خرید آنلاین
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat