دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش ویژه پارچه برزنت برای کیف در تهران

kddddd1
پارچه برزنت برای کیف، در تهران به صورت فروش ویژه عرضه می گردد. مرکز فروش آنلاین برزنت تهران، با چندین سال تجربه در جهت فروش بهترین برزنت ها، هم اکنون در فروشی ویژه با قیمت استثنایی تولیدات خود را به فروش می رساند. شما هم‌ جزو خریداران خوش شانس این مرکز باشید.

آیا می دانید پارچه برزنت چیست؟

آیا با تنوع و گوناگونی برزنت ها آشنایی دارید؟
آیا می دانید این پارچه مستحکم و ضد آب چه مصارفی دارد.
پارچه برزنت، نوعی پارچه بسیار مقاوم و ضد آب می باشد. این پارچه به جهت همین خصوصیات، در مصارف زیادی کاربرد دارد که نمونه ای از کاربردهای آن ساخت انواع کیف، ساک دستی، ساک های تبلیغاتی و ... است.


پارچه برزنت از چه مصارفی برخوردار است؟

پارچه برزنت نوعی پارچه مستحکم، بسیار منعطف و ضد آب می باشد که از پارچه‌ هایی چون کرباس یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلین ساخته می شود.
این پارچه زیبایی خاصی ندارد، زیرا به علت مقاومت و ضد آب بودن آن می باشد، که حائز اهمیت واقع شده است.
برزنت ها، علاوه بر ضد آب بودن ضد حرارت نیز هستند و در برابر دمای 500 درجه مقاومت می کنند، پس در مناطقی که گرمای زیادی در آن جا حاکم می باشد، می توان از این نوع پارچه ها استفاده نمود.
پارچه برزنت، دارای گوناگونی بسیاری بوده که هریک با شرایط خاص تولید، در مصارف خاصی به کار می رود.
اما مجموعا کاربرد برزنت ها را می توان به ساخت مواردی چون انواع سایبان ها، روکش های کولر، روکش ها بسته بندی، چادر های مسافرتی، لباس های بارانی، لباس های ورزشی، روکش روی ماشین، ساخت انواع کیف ها و ساک های دستی، روکش پالت، چادر اسکلتی (تونلی)، روکش انواع وسایل کشاورزی، خیمه اسکلتی، روکش ضد آب محصولات، دستکش، آلاچیق، لانه حیوانات و غیره اختصاص داد.
البته ناگفته نماند که عمده کاربرد برزنت ها، نوع پارچه برزنت برای کیف می باشد، چرا که محتویات داخل کیف را در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و هرگونه آسیب عوامل طبیعی حفظ می کند.


بهترین پارچه برزنت برای کیف

بالطبع با توجه به توضیحات بالا، با پارچه برزنت و مصارف آن آشنا شده اید نوع پر کاربرد برزنت ها، برای دوخت انواع کیف می باشد.
کیف ها به دلیل اینکه محل قرار گرفتن، وسایل و اسناد مهم کاربران می باشند، پس باید از پارچه ای مقاوم برای دوخت آنان استفاده کرد.
پارچه برزنت کیفی توانسته، توانایی خود به جهت مقاومت بالا، ضد آب و ضد حرارت بودن را به متقاضیان پارچه کیفی ثابت کند.
شرکت تولید و فروش پارچه برزنت برای کیف، بهترین پارچه برزنت را تولید و عرضه می کند.
میزان تقاضای بالا برای خرید پارچه برزنت از این مرکز و ارتقا تولید این مجموعه، تضمینی مناسب به جهت اعتماد به این مرکز بزرگ پارچه برزنت است.



چگونگی خرید پارچه برزنت کیفی در تهران

امروزه با وجود سرعت ارتقا علم تکنولوژی، تمام عرصه ها بصورت اینترنتی و آنلاین فعالیت دارند.
مرکز فروش پارچه برزنت کیفی، مدت زیادی می باشد، که استارت فروش اینترنتی پارچه برزنت برای کیف را زده است.
این مرکز به صورت کاملاً تخصصی و با چندین سال تجربه در زمینه تولید و عرضه پارچه برزنت برای کیف فعالیت دارد.
مرکز بزرگ فروش پارچه برزنت کیفی که در تهران واقع گردیده، به صورت آنلاین در کنار شما می کوشد، تا با بهره‌ گیری از دانش روز، موانع پیش روی دسترسی آسان به تولیدات این مجموعه را از میان بردارد و با فعالیت آنلاین توانسته است موفق هم عمل کند.
در این مجموعه دنیای پارچه برزنت کیفی، می توانید به بروزترین اطلاعات جامع، در حوزه‌ ی انواع پارچه برزنت برای کیف دست یابید و حتی خرید خود را به صورت سفارش آنلاین از طریق کارشناسان فروش این مجموعه انجام دهید.
این سایت در تلاش است که ارتباط مفید و موثری بین شما مشتریان عزیز و تولید کننده پارچه برزنت برای کیف، ایجاد کرده و با بالاترین استانداردها بهترین و درجه یک ترین پارچه برزنت کیفی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
با ظهور دنیای مجازی، دیگر نگران چگونگی انجام خرید نباشید، در منزل و یا محل کار خود بنشینید و تنها با ارتباط آنلاین تجربه یک خرید آسان و حتی بصرفه ای را داشته باشید.
خرید و فروش اینترنتی پارچه برزنت کیف، تلاشی سودمند برای همه فعالان این صنعت (تولید کننده، عرضه کننده و خریدار) و بالطبع کشور خواهد بود.



مرکز فروش انواع پارچه برزنت ضد آب درجه یک

مرکز فروش پارچه برزنت، انواع پارچه برزنت برای کیف را به صورت عمده و با قیمت مقرون بصرفه عرضه می کند.
این مرکز بزرگ، به‌ عنوان مرجعی تخصصی در فروش انواع پارچه برزنت برای کیف، در نظر دارد تا برای افزایش رفاه حال مردم، خدمات مدرن‌ تر و مناسبتری را در قالب بستر مرکز فروش اینترنتی فراهم سازد.
این مجموعه در تلاش است، تا تمامی نیاز های موجود به انواع پارچه برزنت، اعم از پارچه برزنت برای کیف را پوشش دهد.
پارچه برزنت ضد آب، به علت کاربردی که دارد باید هنگام خرید به کیفیت آن نیز توجه نمود، و از مراجع معتبری پارچه برزنت ضد آب درجه یک را تهیه
کرد.
نیاز بازار پارچه برزنت برای کیف، ایجاب می کند که شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش عمده این محصول فعالیت کنند؛ اما در بین همه ی مراکز تولید و فروش، این مرجع بزرگ فروش پارچه برزنت ضد آب کیفی، جزو اولین و خوشنام ترین مراکز فروش انواع پارچه برزنت در کشور است.
این مرجع بزرگ با بهره گیری از تیمی متشکل از خبرگان حوزه تولید برزنت پارچه کیف درجه یک و مقرون بصرفه، در راستای تحقق اهدافی چون تولید برزنت باکیفیت، فروش آنلاین و قیمت مقرون بصرفه تلاش می کند تا رضایت مشتریان را جلب نماید.

کمترین قیمت روز چادر ترانزیتی در تهران
بهترین نمایندگی فروش برزنت در کرج
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat