دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

نکات اساسی انتخاب آلاچیق

alachigh.jpg

مقدمه
استفاده از آلاچیق قدمت طولانی دارد و با هدف زیباسازی، ایجاد محیطی جذاب و فضاسازی برای لذت بردن از طبیعت ایجاد شده است. استفاده از آلاچیق‌ها در حیاط خانه، پارک، رستوران، ویلا، پارکینگ و سایر مکان‌ها علاوه بر کاربردی بودن موجب افزایش زیبایی و جذابیت محیطی شده است. این سازه دارای انواع مختلفی بوده که با توجه به نکات خاصی باید بهترین نوع آن را برای محیط برگزید.
1- انواع آلاچیق و کاربردهای آن
1. آلاچیق چوبی: یکی از رایج‌ترین آلاچیق‌ها بوده و با عنوان آلاچیق سنتی شناخته شده است که از نظر کاربرد و نوع چوب به کار رفته در ساخت متفاوت می‌باشد و در محیط‌های خانگی، رستورانی، باغ و پارک‌ها استفاده می‌شود.
2. آلاچیق فلزی: دارای دوام و عمر مفید بالایی است و کابرد بسیاری در پارک‌ها و مراکز تفریحی دارد و استحکام بالایی دارند.
3. آلاچیق سیمانی: به دلیل جنس مقاوم و دائمی در مکان‌های بسیاری از جمله خانه، ویلا، رستوران و مراکز تفریحی و ورزشی استفاده می‌شود و می‌توان با ترکیب مصالحی همچون فلز، چوب و شیشه به زیبایی آن افزود.
4. آلاچیق پیش ساخته: با طراحی زیبا و منحصر به فرد و سرعت در نصب بسیار پرطرفدار می‌باشد و در ساخت آن ترکیبی از پارچه، فلز و چوب به کار می‌رود. قابلیت استفاده در ویلا، استخر، پارکینگ و سایر فضاها را دارا می‌باشد و به راحتی قابل نصب و تعمیر می‌باشد.
5. آلاچیق شیشه ای: قابلیت استفاده در پشت بام خانه، رستوارن و فضاهای باز را دارد، از جنس شیشه‌های نشکن ساخته شده و علاوه بر ایجاد چشم اندازی بسیار کامل، در برابر شرایط جوی نامناسب محافظ بسیار خوبی می‌باشد و برای محیط‌هایی که بارندگی زیاد باشد مناسب است.
6. آلاچیق پارچهای یا چادری: این نوع آلاچیق به عنوان پوششی در فضاهای باز همانند پارک، زمین ورزشی، پارکینگ، رستوران و باغ‌های تشریفاتی و حیاط‌های خصوصی استفاده می‌شود، وزن کمی دارد و دارای قابلیت انعطاف، تغییر سایز و جابجایی می‌باشد.
2- سایر نکات مهم در انتخاب آلاچیق
پس از شناخت انواع آلاچیق، مزیت‌ها و نوع کاربری آنها، بر اساس شرایط و نوع محیط، سلیقه خریدار و میزان هزینه می‌توان بهترین نوع آلاچیق را برای محیط مدنظر انتخاب نمود، بنابراین توجه به این نکات ضروری می‌باشد:
1. با توجه به شرایط آب و هوایی غالب در محیط مدنظر، باید آلاچیق‌های باز، نیمه باز و یا کاملا بسته را انتخاب نمود. استفاده از آلاچیق‌های عایق رطوبت و پوشیده (فلزی یا شیشه ای) در زمستان و آلاچیق‌های روباز و یا دیوارهای متحرک (چوبی یا پارچه ای) در تابستان توصیه می‌گردد.
2. در صورتیکه داشتن چشم انداز به طبیعت اطراف مدنظر باشد، استفاده از آلاچیق‌های شیشه‌ای که یک تکه توصیه می‌گردد.
3. در محیط‌های رستورانی و سفره خانه‌ای روباز، استفاده از آلاچیق‌هایی با متراژ 4 الی 8 متر (بر اساس تعداد افراد) و چارچوب فلزی، چوبی یا سیمانی با دیواره‌های شیشه‌ای و سقف ضد آب توصیه می‌شود.
4. در صورتیکه به دنبال یک آلاچیق با طول عمر بالا هستید، آلاچیق فلزی گزینه مناسبی است.
5. اگر قصد جابجا نمودن آلاچیق را داشته باشید آلاچیق‌های پیش ساخته و متحرک توصیه می‌گردد.
6. برای پارکینگ آلاچیق فلزی با سقف پارچه‌ای و یا تماما فلزی انتخاب مناسب‌تری است.


چادر برزنتی
کاربرد پارچه برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat