دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کاربرد پارچه برزنت

parche_berezent.jpg

پارچه برزنت ورقهای بزرگ و انعطاف پذیری هستند که ضدآب بوده و بسته به نوع تولید موارد استفاده متعددی دارند از محافظت در مقابل گرد وغبار و رطوبت گرفته تا تهیه سرپناه برای موقعیت‌های

اضطراری از کاربرد پارچه برزنت بشمار می آیند. برزنت‌های قدیم اغلب از کرباس تهیه میشد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از پلی استر در تهیه برزنتها استفاده میشود. این امر علاوه بر بهبود کیفیت کمک میکند تا رنگهای متنوع و جذاب-تری داشته باشد. برزنت جنسهای مختلفی شامل کتان، کرباس، نایلون، برزنت HDPE دارد .

از جمله کاربرد برزنت میتوان به این موارد اشاره کرد، اگر به هر دلیلی سقف منزل چکه می‌کند یا بر اثر حادثه‌ای دچار خرابی شده است، تا زمان تعمیر اساسی می‌توان از پارچه برزنت برای جلوگیری از ورود آب و گرد وغبار به ساختمان استفاده کرد. در موارد شدیدتر که منزل دچار آسیب جدی شده تا فراهم آمدن سرپناه دائم می‌توان از چادرهای برزنتی برای اسکان موقت استفاده کرد. در کشاورزی و دامداری، برزنت برای ساخت گلخانه و محافظت از محصول تا زمان انتقال و البته محافظت از حیوانات استفاده می‌شود. کاربرد پارچه برزنت استفاده‌های متعدد دیگری نیز دارد، یکی از 
مهمترین آن‌ها استفاده در صنعت میباشد که به آن میپردازیم.

 کاربرد پارچه برزنت در صنعت

برای محافظت از دستگاههای بزرگ در کارخانه ها می توانید  با کاربرد پارچه برزنت، روکش‌های برزنتی تولید و  استفاده کنید، این کار مانع آسیب رساندن و جمع شدن گردوغبار بر روی دستگاههای برقی میشود. از طرفی کاربرد پارچه برزنت بعنوان پرده‌های برزنتی در کارگاهها مانع از پخش شدن ریزگردهای حاصل از فرایند صنعتی و آسیب زدن به گیاهان یا ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد میشود.
هنگام ارسال محصولات کارخانه میتوان با کاربرد پارچه برزنت به عنوان روکشهای برزنتی با آرم کارخانه برای پوشاندن محصولات استفاده کرد. این کار علاوه بر اینکه از محصول ما در برابر نوسانات جوی ، گردوغبار و تابش آفتاب محافظت میکند، میتواند تبلیغی خلاقانه برای محصولات باشد.
از دیگر کاربرد پارچه برزنت، روکش برزنتی مربوط به کنترل پنل های برقی است که متناسب با شکل ظاهر، محل کلیدها و تهویه و .. تولید میشود. به این ترتیب از دستگاه محافظت کرده و مشکلی در استفاده از آن ایجاد نمیکند.
پوشش لوله های PVC با کاربرد پارچه برزنت، لوله ها را می توان از آسیب‌های بیرونی محافظت کرد و دردسرهای ناشی از تعویض آن را کاهش داد. برزنت نسوز به عنوان نوعی عایق گرما در صنایع ریخته گری و ساختمانی کاربرد زیادی دارد.
پارچه برزنت هایی که برای پوشش تجهیزات صنعتی و نظامی مورد استفاده قرار میگیرند از جنس پلی اتیلن تقویت شده با کارایی بالاست که مقاومت خوبی در مقابل پارگی، سوراخ شدن و سایش دارد. همچنین فرمولاسیون پیشرفته استفاده شده در ساخت آن باعث مهار خوردگی، مقاومت در برابر آتش و آسیبهای ناشی از تماس میشود.
ساخت کارگاههای موقت برای یه بازه زمانی از دیگر کاربرد پارچه برزنت در صنعت است، خصوصیت این کارگاهها سرعت ساخت و جمع آوری آن است. البته هزینه کمتر آن نسبت به ساخت سوله نیز نکته مهمی است. بعد از اتمام کار هم می‌توان در انبار از پارچه ها نگهداری کرد و مجدد از آن استفاده نمود.

از کاربرد پارچه برزنت، محافظت وسایل کوچکتر در مقابل عناصر  

وقتی برزنت خود را خریداری کردید، احتمالاً آنقدر بزرگ بوده که بتواند از وسایل شما مانند وسایل نقلیه در برابر عناصر خارجی محافظت کند. با این حال، با گذشت زمان آسیب دید و پاره شد و تقریباً بی فایده بود. اگر کل پارچه  آسیب ندیده باشد، می توانید با استفاده از یک قیچی قطعات آسیب دیده را برش دهید تا با برنامه های دیگر کوچکتر متناسب باشد. به عنوان مثال می توانید از قیچی استفاده کنید. بعد از اینکه آن را به اندازه کوچکتر برش دادید، به عنوان روکش صندلی و لوازم دیگر از آن استفاده کنید. این روس از بهینه ترین کاربرد پارچه برزنت به شمار می آید.

 کاربرد پارچه برزنت به عنوان ته ماسه بازی 

 یک جعبه شن می تواند سرگرمی بی پایان را به کودکان ارائه دهد. با این وجود، در صورت عدم نگهداری صحیح، مستعد حمله علف های هرز و مورچه هستند. وقتی برزنت قدیمی به صورت صحیح برش داده شوند می توانید از کاربرد پارچه برزنت به عنوان ته زیر انداز جعبه ماسه بازی استفاده کنید. این مواد از جعبه ماسه شما در برابر رشد علف های هرز محافظت کرده و از تبدیل کردن مورچه ها به خانه جدید خود جلوگیری می کند.

 کاربرد پارچه برزنت به عنوان سایبان 

می توانید یک برزنت قدیمی را به قسمت کوچکتر برش دهید و آنها را به چهار چوب بامبو متصل کنید تا سایه آفتابی ایجاد کند. از آفتابگیر برای پوشاندن صندوق شن یا استخر شنای کودک خود استفاده کنید تا آنها را از گرمای زیاد نور خورشید محافظت کند.

 کاربرد پارچه برزنت به عنوان پوششی برای هیزم 

کاربرد پارچه برزنت  قدیمی برای پوشاندن هیزم در حیاط خانه شما عالی هستند. در صورت نداشتن سوله برای محافظت از هیزم در برابر باران، باید برای خشک نگه داشتن هیزم خود خلاق باشید. برزنت قدیمی خود را در اندازه های مناسب برش دهید که می توانید به عنوان پوششی برای هیزم استفاده کنید تا خشک نشود.
اینها تنها چند مورد از روش های استفاده مجدد و کاربرد پارچه برزنت های قدیمی است. آیا شما برزنت قدیمی ذخیره کرده اید؟ راه های منحصر به فرد دیگری را که می توانید با یک برزنت قدیمی انجام دهید را با ما به اشتراک بگذارید.

 راهنمای خرید پارچه برزنت ارزان قیمت

برزنت تقریباً در اکثر صنایع وجود دارد و بی شمار کاربرد پارچه برزنت را نیز برای صنایع ارائه می دهد. این نوع از برزنت ها، اکثر محصولات را پوشش می دهند، از مردم محافظت می کنند و فضا را تقسیم می کنند. علاوه بر فواید محافظتی آشکار که ارائه می دهند، استفاده های زیادی نیز به عنوان ایمن سازی و سرگرم کننده دارند.
کیفیت بیشترین تاثیر را بر قیمت این محصول دارد و هر اندازه مقاومت چادر بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. برای خرید پارچه برزنت شما می توانید با ما تماس بگیرید. اگر به دنبال یک سایت معتبر در زمینه فروش محصولات برزنتی ارزان قیمت و با کیفیت هستید، بهتر از به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.

نکات اساسی انتخاب آلاچیق
کاربردهای مختلف اسپیس فریم نمایشگاهی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 27 مهر 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat