دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کاربرد پارچه برزنت

parche_berezent.jpg

کاربرد پارچه برزنت

برزنت ورقهای بزرگ و انعطاف پذیری هستند که ضدآب بوده و بسته به نوع تولید موارد استفاده متعددی دارند از محافظت در مقابل گردوغبار و رطوبت گرفته تا تهیه سرپناه برای موقعیت‌های

اضطراری. برزنت‌های قدیم اغلب از کرباس تهیه میشد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از پلی استر در تهیه برزنتها استفاده میشود. این امر علاوه بر بهبود کیفیت کمک میکند تا رنگهای متنوع و جذاب-تری داشته باشد. برزنت جنسهای مختلفی شامل کتان، کرباس، نایلون، برزنت HDPE دارد .

از جمله کاربردهای برزنت میتوان به این موارد اشاره کرد، اگر به هر دلیلی سقف منزل چکه می¬کند یا براثر حادثه‌ای دچار خرابی شده است، تا زمان تعمیر اساسی می‌توان از برزنت برای جلوگیری از ورود آب و گردوغبار به ساختمان استفاده کرد. در موارد شدیدتر که منزل دچار آسیب جدی شده تا فراهم آمدن سرپناه دائم می‌توان از چادرهای برزنتی برای اسکان موقت استفاده کرد. در کشاورزی و دامداری، برزنت برای ساخت گلخانه و محافظت از محصول تا زمان انتقال و البته محافظت از حیوانات استفاده می-شود. برزنت استفاده¬های متعدد دیگری نیز دارد، یکی از 
مهمترین آن‌ها استفاده در صنعت میباشد که به آن میپردازیم.

استفاده از برزنت در صنعت
برای محافظت از دستگاههای بزرگ در کارخانه ها می توانید از روکشهای برزنتی استفاده کنید، این کار مانع آسیب رساندن و جمع شدن گردوغبار بر روی دستگاههای برقی میشود. از طرفی استفاده از پردههای برزنتی در کارگاهها مانع از پخش شدن ریزگردهای حاصل از فرایند صنعتی و آسیب زدن به گیاهان یا ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد میشود.
هنگام ارسال محصولات کارخانه میتوان از روکشهای برزنتی با آرم کارخانه برای پوشاندن محصولات استفاده کرد. این کار علاوه بر اینکه از محصول ما در برابر نوسانات جوی ، گردوغبار و تابش آفتاب محافظت میکند، میتواند تبلیغی خلاقانه برای محصولات باشد.
از دیگر کاربردهای برزنت، روکش مربوط به کنترل پنل های برقی است که متناسب با شکل ظاهر، محل کلیدها و تهویه و .. تولید میشود. به این ترتیب از دستگاه محافظت کرده و مشکلی در استفاده از آن ایجاد نمیکند.
پوشش لوله های PVC به وسیله پارچه های برزنتی، لوله ها را از آسیب‌های بیرونی محافظت میکند و دردسرهای ناشی از تعویض آن را کاهش میدهد. برزنت نسوز به عنوان نوعی عایق گرما در صنایع ریخته گری و ساختمانی کاربرد زیادی دارد.
برزنت هایی که برای پوشش تجهیزات صنعتی و نظامی مورد استفاده قرار میگیرند از جنس پلی اتیلن تقویت شده با کارایی بالاست که مقاومت خوبی در مقابل پارگی، سوراخ شدن و سایش دارد. همچنین فرمولاسیون پیشرفته استفاده شده در ساخت آن باعث مهار خوردگی، مقاومت در برابر آتش و آسیبهای ناشی از تماس میشود.
ساخت کارگاههای موقت برای یه بازه زمانی از دیگرکاربردهای برزنت در صنعت است، خصوصیت این کارگاهها سرعت ساخت و جمع آوری آن است. البته هزینه کمتر آن نسبت به ساخت سوله نیز نکته مهمی است. بعد از اتمام کار هم می‌توان در انبار از پارچه ها نگهداری کرد و مجدد از آن استفاده نمود.
نکات اساسی انتخاب آلاچیق
کاربردهای مختلف اسپیس فریم نمایشگاهی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat