دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت کانتینری

gheymat-berezent-cantineri-1
مجموعه دنیای چادر خدمات برزنتی حرفه ای را به همراه سایر محصولات مختلف pvc متناسب با نیاز صنایع مختلف و با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد. قیمت برزنت کانتینری ارائه شده در مجموعه دنیای چادر پایین تر از بازار بوده و به قیمت تولیدی و بدون واسطه برای مصرف کنندگان عرضه می شود. 

قیمت برزنت کانتینری در بازار

همانطوری گفته شد شرکت دنیای چادر بزرگترین تولید کننده برزنت کانتینری در بازار داخلی است که محصولات تولیدی خود را با قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند. قیمت برزنت های کانتینری تولید شده در دنیای چادر تفاوت فاحشی با دیگر تولید کنندگان دارد، که دلیل آن عرضه مستقیم و بدون واسطه است.
اکثر کارکنان دنیای چادر در بیشتر مراحل زندگی خود درگیر برزنت کانتینری و محصولات مرتبط بوده اند. نتیجه خالص این است که ما مهارت ها، تجربه و دانشی ایجاد کرده ایم که ما را از رقبا خود در بازار جدا می کند. ما یکی از تولید کنندگان برجسته محصولات برزنتی در ایران هستیم. قدرت ما در تنوع و دامنه محصولات و خدماتی است که قادر به ارائه آن هستیم.

مجموعه دنیای چادر در سال ۱۳۷۹ توسط افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه تاسیس شد. این شرکت بر پایه ای محکم و آینده نگری فوق العاده، اعتماد به نفس بی حد و حصر و صداقت بنا شده است. از زمان تاسیس، این شرکت رشد مداوم خود را در زمینه های مختلف از جمله برزنت کانتینری نشان داده است ، دلیل اصلی آن درک صحیح آن از نیازها و نیازهای مشتریان در سراسر کشور است.
دنیای چادر بخشی از انجمن تولید کنندگان چادرهای برزنتی در کشور است. امروزه هنگامی که صحبت از اعتماد و اطمینان می شود، قطعا دنیای چادر اولین اولویت برای خریداران است. این مجموعه از سال تاسیس تا به الان به یک رهبر بی چون و چرا در زمینه تولید برزنت کانتینری تبدیل شده است. و توانسته نام خود را به عنوان تولیدکنندگان برجسته در کشور حک کند. این مجموعه پاسخگوی نیازهای عمده، سازمان های دولتی، سازمان های خصوصی، اشخاص حقیقی و حقوقی در کشور است.

در حال حاضر دامنه محصولات دنیای چادر شامل چادرهای بوم پنبه ای، پارچه های برزنتی دوخته شده از بوم پنبه ای، پارچه برزنتی پی وی سی، پارچه های برزنتی نانو، است. نقطه قوت اصلی ما همیشه توجه به استانداردهای جهانی بوده است، تیم کارآمد و متعهد ما همواره به حرفه ای کار می کند تا بهترین خدمات را به همه مشتریان ارائه دهند. مأموریت ما این است که یک شرکت پیشرو در زمینه تهیه برزنت کانتینری در کشور هستیم که محصولات با کیفیت را با قیمت های رقابتی ارائه دهیم .

قیمت برزنت کانتینری دنیای چادر

قیمت برزنت کانتینری موجود در بازار متنوع است و قیمت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می توانید این محصول با ارزش را با قیمت باورنکردنی از مجموعه دنیای چادر خریداری کنید. تنوع برزنت های کانتینری دنیای چادر بسیار متنوع بوده و شما می توانید متناسب با نیاز خود از میان آنها انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید با ما ارتباط بگیرید می توانید با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید. 

بهترین نمایندگی فروش برزنت در کرج
مرکز پخش پارچه برزنت اصل در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat