دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز پخش پارچه برزنت اصل در تهران

asl1

 پخش پارچه برزنت اصل در تهران با کیفیت عالی و قیمتی باور نکردنی، توسط مرکز فروش و عرضه پارچه های برزنتی یعنی دنیای چادر انجام می شود.

یکی از پارچه هایی که فروش خوبی در بازار داشته و می توان موارد زیادی را به عنوان موارد مصرف آن معرفی کرد، پارچه برزنت است. این پارچه در گرماژهای مختلفی تولید شده و هر یک از این گرماژها، مصارف خاص و ویژه ای دارند.
در حالت کلی می توان رایج ترین وزن های تولید پارچه برزنت اصل در کارخانه دنیای پارچه را وزن 220 تا 730 گرم معرفی کرد که مثلاً 730 گرم، وزن پارچه برزنت 3 لا 6 لا می باشد. در اولین تیتر این بخش، قرار است مشخصات پارچه برزنت اصل را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

معرفی مشخصات پارچه برزنت اصل


پارچه برزنت اصل، منحصر به فرد است. زیرا مشخصات و ویژگی های عالی داشته که قابل قیاس با پارچه های برزنت غیر اصل می باشد.
اگر برزنتی اصل باشد، بایستی کاملاً ضد آب بوده و از نفوذ رطوبت جلوگیری کند. این ضد آب بودن به خطر نوع بافت و جنس الیافی است که این پارچه دارد. پارچه های برزنت از لحاظ نوع الیافی که در ساختار آن ها بکار گرفته شده، به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند:
1. پارچه های برزنت الیاف طبیعی
2. پارچه های برزنت الیاف مصنوعی
3. پارچه های برزنت ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی

بهترین راه خرید پارچه برزنت خوب در تهران


علاوه بر راه و روش های متعددی که برای خرید پارچه برزنت در تهران پیش روی شما قرار گرفته است، برندهای متنوعی هم وجود دارند که هر یک به دلایلی شما را ترغیب به خرید می کنند. اما بد نیست بدانید که پارچه برزنت خوب در تهران را از مرکزی بخرید که هم کیفیت محصولاتش عالی بوده و هم قیمت منصفانه ای برای فروش محصولاتش در نظر گرفته باشد.
دنیای چادر، یکی از همین برندهای خوب و عالی است. اگر محصولاتش از نظر کیفیت و قیمت را با دیگر تولیدی ها قیاس کنید، متوجه می شوید که بهترین است.
صد البته که راهکارهای متنوعی که دنیای چادر پیش روی خریداران قرار داده است هم در مرکز توجه قرار گرفتن آن بی تاثیر نیست.
شما علاوه بر اینکه حضوری می توانید خرید پارچه برزنتی دنیای چادر را از مراکز فروش آن در تهران و کرج انجام دهید، خواهید توانست که به صورت اینترنتی هم ثبت سفارش کنید.



پخش پارچه برزنت با قیمت درب کارخانه


درست است که در فضای مجازی به جز سایت رسمی دنیای پارچه، سایت های متفرقه هم به پخش پارچه برزنت این برند مشغول هستند، اما بهتر است شما از سایتی خرید خود را انجام دهید که مورد تایید شرکت تولیدی دنیای پارچه است.
زیرا سایت های رسمی، اعتماد شما را درباره کیفیت و قیمت جلب نموده و محصولات را با قیمت درب کارخانه در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد داد.
با خرید از سایت رسمی می توانید:
1. از خدمات فروش تولیدی بهره مند شوید.
2. از مشاوره های فروش رایگان نهایت استفاده را بکنید.
3. زمان زیادی را صرف پروسه خرید نکنید.
4. پروسه خرید هزینه بری را تجربه نکنید.
5. در هر تایمی که می خواهید ثبت سفارش کرده و کاری به ساعت کاری نداشته باشید.
در حال حاضر پخش پارچه برزنت توسط دنیای چادر با قیمت های استثنایی آغاز شده است و خریداران می توانند سفارش عمده خود را همین حالا ثبت کرده تا بتوانند از شرایط فروش ویژه انواع پارچه برزنت دنیای چادر برخوردار شوند.
راه های ارتباطی با مشاورین فروش ما در اختیار شما قرار گرفته و شما می توانید از طریق این راه های ارتباطی با مشاورین در تماس بوده و اطلاعات کافی راجع به چگونگی ثبت سفارش اینترنتی بدست آورید.

قیمت برزنت کانتینری
بهترین لیست قیمت مشمع کانتینری با خرید عمده
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat