دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی کیف

parche-berezenti-kif-3
پارچه برزنتی علاوه بر این که در صنعت تولید کیف کاربرد دارد، از بسیاری جهات برای محافظت از اشخاص و اشیا در برابر باد، باران و نور خورشید استفاده می شود. آنها در حین ساخت و ساز یا پس از فاجعه ها برای محافظت از سازه های نیمه ساخته یا آسیب دیده، برای جلوگیری از خرابکاری در هنگام رنگ آمیزی و فعالیت های مشابه و برای مهار و جمع آوری آوار استفاده می شود. همچنین از آنها برای محافظت از بارهای کامیون های باز و واگن ها قطار، و پناهگاه هایی مانند چادرها یا سایر سازه های موقت نیز استفاده می شود.

خرید پارچه برزنتی کیف

پارچه برزنتی کیف برای خشک و تمیز نگه داشتن وسایل و لباس هایتان هنگامی که بیرون از خانه هستید مناسب است. این نوع کیف ها با داشتن یک لایه فشرده سازی و پوسته برزنتی ضد آب، بهترین گزینه برای تولید کیف هستند. این نوع از کیف ها دارای یک محفظه اصلی و ته قالب ضد فشار فشرده سازی EVA هستند. از مهمترین ویژگی آنها می توان به ضد آب، ضد لکه و ضد گرد و غبار بودن اشاره کرد.

دسته های برزنتی بسیار بادوام و قابل جابجایی و قابل تنظیم این نوع کیف، کار حمل و نقل این کیف را آسان می کند. این کیف سالها دوام خواهد داشت و همراه خوبی برای هرگونه ماجراجویی در ماهیگیری یا قایقرانی و یا ... است.
کیف های برزنتی آنطور که فکر می کنید غیرعادی نیستند. کیف های برزنتی ساخته شده به صورت سفارشی ، محکم، انعطاف پذیر و ضد آب هستند. تارپولین یا برزنت، ورق بزرگی از مواد ضد آب است، که اغلب بوم یا پلی استر با اورتان پوشیده شده یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن ساخته شده می شود، که ارزان تر است و به آن پلی تار می گویند.
نام تارپولین از کاربرد دریایی پارچه بادبان بوم (Pall) گرفته شده است. کیف های برزنتی را می توان در سبک های مختلفی برای ایجاد کیف غیرمعمول اما کاربردی استفاده کرد. کیف های برزنتی را می تواند در چندین رنگ متفاوت تولید کرد. دنیای چادر یکی از مراکز معتبر فروش کیف برزنتی در کرج است. اگر ساکن کرج هستید می توانید پارچه برزنتی کیف را با قیمتی ارزان از ما خریداری کنید.
ما طیف وسیعی از پارچه برزنتی کیف داریم. هم در طیف رنگی و هم با نخ ها و الگوهای تعبیه شده. برای اینکه بتوانید این محصولات را به قیمت تولیدی خرید کنید! می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان دنیای چادر آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

پارچه برزنتی کیف کاملاً همه کاره است و انواع مختلفی از کیف ها را می توان با پارچه برزنتی تولید کرد. این نوع پارچه خود بخوبی برای تولید کیف های ضد آب، سبک و نیز ضد حرارت مناسب است. معمولا تولید کنندگان کیف برزنت، برای بسته شدن از کیف های برزنتی از الاستیک، پوپر و زیپ استفاده می کنند. 

قیمت پارچه برزنتی کیف

قیمت پارچه برزنتی کیف نسبت به پارچه های دیگر ارزان بوده و این موضوع مهمترین دلیل برای خریداران کیف های برزنتی می باشد. البته برای خرید ارزان قیمت پارچه های برزنتی کیف، می توانید به فروشگاه نیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید تا تخفیفات خوبی را نیز از این فروشگاه دریافت کنید. 

بهترین لیست قیمت مشمع کانتینری با خرید عمده
بهترین تولید کننده پارچه برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat