دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین تولید کننده پارچه برزنت

tolid-konande-parche-berezent-1

پارچه برزنت یکی از انواع پارچه‌هایی است که مصارف زیادی دارد و همچنین کاملا ضدآب می‌باشد و موارد استفاده زیادی دارد. این نوع پارچه معمولا از الیاف پنبه و پلی‌استر تولید می‌شوند، وزن سبکی دارند و بسیار انطاف پذیر هستند. همین ویزگی‌های مناسب و منحصر به فرد باعث می‌شود که تولید کننده پارچه برزنت، به تولید هرچه بیشتر این نوع پارچه تشویق شود.

پارچه برزنت در حقیقت به دلیل کارایی بسیار بالا، طول عمر بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد، یکی از بهترین نوع پارچه‌ها برای استفاده‌های زیادی از جمله ساخت و سازها و همچنین تولید انواع چادرهای صحرایی، عشایری، مسافرتی و ... می‌باشد.

موارد استفاده از پارچه برزنت

تولید پارچه برزنت در انواع مختلفی صورت می گیرد که بر اساس جنس کیفیت و نوع کاربردی آن دسته های مختلفی تقسیم می‌شود. لازم به ذکر است که پارچه برزنت به دلیل ضخامت زیاد و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت و تولید کاور تمامی ماشین‌های باربری و همچنین روپوش و چادر انواع اتومبیل و سایبان پارکینگ و مغازه ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تولید کننده پارچه برزنت این نوع پارچه را در عرض‌‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر و در رنگ بندی های متفاوت و متنوع تولید می‌کند و بر اساس نیاز افراد در وزن های مختلفی از بین 140 تا 220 گرمی، تولید می‌کند و به بازار عرضه می‌دارد.

مزایای و کاربردهای پارچه برزنت

از مزایای مهمی که باعث می‌شود تولید کننده پارچه برزنت اقدام به تولید انواع مختلف این پارچه کند، این است که:
• این محصول، خاصیت ضد آبی و نفوذناپذیر بسیار بالایی دارد و همین امر باعث می‌شود که بتوان از این نوع پارچه در موارد زیادی استفاده کرد.
• برای دوخت انواع مختلف چادر،معمولاً نیاز است که پارچه های ضد آب و با کیفیت و استحکام بالا استفاده شود؛ یکی از بهترین نوع پارچه برای این محصولات، پارچه برزنت است که دوخت بسیار ضخیم و محکمی دارد و همچنین دارای عایق حرارتی می‌باشد که از آتش سوزی جلوگیری می‌کند بنابراین می توان برای تهیه این نوع محصولات، از پارچه برزنت استفاده کرد.
• این نوع پارچه علاوه بر خاصیت ضد ابی که دارد، دارای خاصیت آنتی باکتریالی می‌باشد که از رشد قارچ، باکتری و کپک‌ها جلوگیری می‌کند.

مجموعه دنیای چادر تولید کننده پارچه برزنت در انواع مختلف باشد که آمادگی خود را برای تولید و فروش انواع پارچه و چادر برزنتی، در طرح و رنگ های مختلف، جهت استفاده در تولید انواع چادرهای مسافرتی، پارچه های بیمارستانی و تنظیفاتی و همچنین انواع سایبان ها و سازه های آلاچیق و روکش‌های بار و مواردی از این قبیل اعلام می‌کنند برای تهیه بهترین نوع پارچه‌های برزنتی با این مجموعه در ارتباط باشید و یا کسانی که امکان ارتباط حضوری با این مجموعه را ندارند می‌توانند از طریق وب سایت اینترنتی مجموعه با نمایندگی‌های آن در سراسر کشور در ارتباط باشند.
پارچه برزنتی کیف
نمایندگی فروش عمده بهترین پارچه برزنت ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat