دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت

list-gheymat-berezent

شرکت دنیای چادر بهترین مرکز برای دریافت لیست قیمت انواع برزنت در ایران است. شما با مراجعه به این شرکت و یا تماس تلفنی می توانید در کمترین زمان به لیست قیمت برزنت دسترسی داشته باشید. در صورت نیاز به خرید این محصولات، می توانید سفارش خود را از وب سایت این شرکت انجام دهید.


خرید برزنت به قیمت تولیدی

قطعاً خرید برزنت به قیمت تولیدی صرفه جویی زیادی را به همراه خواهد داشت. برای اینکه بتوانید خرید خود را به صورت اینترنتی و به قیمت تولیدی انجام دهید! می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید. شرکت دنیای چادر شرایطی را فراهم ساخته تا شما بتوانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه محصولات این شرکت را به صورت مستقیم خریداری کنید.
در صورت خرید عمده برزنت، می‌تواند از تخفیفات خوبی نیز بهره مند شوید. برای اینکه بتوانید از شرکت دنیای چادر خرید عمده انجام دهید! می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید در ضمن می توانید از خدمات دیگر و نیز از مشاوره رایگان این شرکت بهره مند شوید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

شما می توانید برای خرید برزنت دنیای چادر، به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید به فروشگاه این مجموعه واقع در کرج و تهران مراجعه کنید. و یا در صورتی که امکان خرید حضوری برای شما فراهم نیست، می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی دنیا چادر، در سریعترین زمان سفارش خود را ثبت کنید، و خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید. در این صورت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند.
علت ارزان بودن قیمت محصولات دنیای چادر نسبت به سایر فروشندگان این است که، دنیای چادر تمامی محصولات خود به صورت مستقیم تولید و برای مصرف کنندگان عرضه می کند. بنابراین هیچگونه واسطه ای در میان نبوده و قیمت ها ارزان است.
برزنت پارچه ای است که برای انجام چندین کار طراحی شده است. آنها در اندازه ها و وزن های مختلفی تولید می شوند و دارای لبه های درزدار هستند. برای این که بتوانید برزنت مورد نیاز خود را تهیه کنید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید که محصولاتشان با استاندارد های روز مطابقت داشته باشد.

مراکز خرید ارزان قیمت برزنت

فروش انواع برزنت با کیفیت در تهران و کرج بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده و با ارزان ترین قیمت. برای خرید انواع برزنت های با کیفیت و مقاوم در رنگ های مختلف و با دوخت عالی و جنس بادوام، ضد آب، ضد نور، نسوز با ضخامت بسیار بالا و همچنین با مناسب ترین قیمت به مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.
فروشگاه دنیای چادر بهترین و معتبرترین مرکز برای خرید برزنت در کشور است، ضمن این که شما می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید، از تخفیفات مجموعه نیز بهره مند خواهید شد. محصولات ارائه شده در شرکت دنیای چادر از ضمانت نامه بسیار معتبری برخوردار بوده و در صورت عدم رضایت می توانید از آن استفاده کنید.
قیمت پارچه برزنتی مشمایی
نمایندگی فروش چادر برزنتی مسافرتی ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat