دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز پخش عمده بهترین مشمع کانتینری قیمت روز

mshmm4

 مشمع کانتینری قیمت روز را می توانید با مراجعه به بهترین مرکز پخش عمده یعنی مجموعه دنیای چادر با قیمتی مناسب و کیفیتی باور نکردنی تهیه نمایید.

بهترین مشمع کانتینری کجا تولید می شود؟


پارچه های کانتینری نیز در بازار موجود می باشند که با نام های متفاوت و همچنین ویژگی های گوناگونی مورد خرید و فروش قرار می گیرند که از جمله ی آن ها می توان به مشمع های کانتینری اشاره کرد.
این پارچه ها نیز مانند سایر منسوجات بافته می شوند اما لازم است بدانید که شیوه ی بافت آن ها با سایر پارچه ها متفاوت است.
تار و پودی که این پارچه ها دارند آنقدر به هم فشرده می شوند که سبب می گردند پارچه ی بافته شده از استحکام بالایی برخوردار شود و به عنوان یک پارچه ی مقاوم در بازار معرفی گردد.
کارخانه های تولیدی بی شماری هستند که این پارچه ها را تولید می نمایند و به بازار عرضه می کنند تا افرادی که به نوعی با این پارچه ها سر و کار دارند بتوانند از آن ها بهره ببرند.
مشمع های کانتینری هم مانند مابقی پارچه ها از انواع کیفیت ها بهره مند هستند و با توجه به نوع نیاز هر فرد و این که هر کارخانه از چه مواد اولیه ای استفاده می کند و چه دستگاه هایی برای تولید به کار می بندد، این مشمع ها تولید می شوند.


ویژگی ها و موارد کاربرد مشمع کانتینری


مشمع های کانتینری هم از ویژگی های خاصی برخوردارند که به موجب همان ها، موارد استفاده ی گوناگونی را می توان برایشان در نظر گرفت.
این ویژگی ها عبارت هستند از:
1. دارای خاصیت ضد آب بودن مشمع ها
2. قابلیت ضد حریق در این پارچه ها
3. دارا بودن مقاومت بسیار زیاد در برابر نور خورشید
4. استحکام و مقاومت خیلی زیاد و خوب
5. قابل شست و شو بودن و راحت بودن این کار
6. خواص آنتی باکتریال در این پارچه ها نیز وجود دارد.
7. رنگبندی های متنوع و نامحدود
8. دارای ارزان ترین قیمت نسبت به جنس های مشابه
9. مقاومت خوب پارچه در مقابل عوامل شیمیایی و فیزیکی مختلف
10. جالب ترین ویژگی این است که از هر دو طرف این پارچه ها نیز می توان استفاده نمود.
همان طور که متوجه شدید پارچه های کانتینری از این ویژگی ها برخوردار هستند و با توجه به دارا بودن این خصوصیات و یا نداشتن برخی از آن ها، موارد مصرفشان با انواع دیگر این پارچه متفاوت می باشد.
نکته ای که می توان درباره ی کیفیت مشمع های کانتینری بیان کرد این است که میزان کیفیت بستگی بسیار زیادی به سطح مرغوبیت پی وی سی و الیافی که در بافت پارچه به کار برده شده است دارد.
از این پارچه ها در ماشین های باری و کامیون ها، در تولید چادرهای ترانزیتی، چادر اتومبیل و چادرهای کالسکه ای، به عنوان روکش در صنایعی همچون قطار، اتومبییل و کشتی، در جهت ایجاد چادرهای بنری و در تولید انواع روکش کالاهای مختلف استفاده می نمایند.


مشمع کانتینری قیمت روز در مجموعه دنیای چادر


مجموعه دنیای چادر یکی از مجموعه هایی است که توانسته با استفاده از ارائه ی بالاترین میزان کیفیت در کنار قیمت مناسب، مشتری های زیادی را به دست بیاورد.
مجموعه ی ما با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه ها در تولید پارچه ها در کنار متخصص ترین کارمندان بخش تولید، محصولاتی با استفاده از مواد اولیه و متریال باکیفیت تولید می نماید و به بازار با بهترین قیمت عرضه می کند.
مشمع کانتینری قیمت روز را می توانید از طریق ارتباط با مجموعه ی دنیای چادر به راحتی خریداری نمایید و این اطمینان را داشته باشید که اجناس خریداری شده با بهترین و برترین کیفیت می باشند.
شما می توانید به راحتی از طریق وبسایت تخصصی ما، با کارشناسان فروش و همچنین مشاوران مجموعه ی ما ارتباط برقرار کرده و در عین این که اطلاعات لازم در مورد انواع پارچه ها و همچنین مشاوره هایی که در این مورد نیاز دارید را به دست آورید و از قیمت های روز این مشمع ها با توجه به نوساناتی که مدام بازار تجربه می کند، آگاهی پیدا نمایید.
مشمع های کانتینری قیمت روز را می توانید با استفاده از روش های گوناگون فروش مجموعه دنیای چادر خریداری کرده و لازم است تا مزایا و معایب هر روش را به خوبی بررسی نمایید تا بتوانید خریدی با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب داشته باشید و سود خوبی را در نهایت به دست بیاورید.



پخش عمده بهترین مشمع کانتینری بدون واسطه


شرکت ما یعنی مجموعه ی دنیای چادر توانسته است با حذف واسطه ها و دلالانی که در بازار خرید و فروش انواع پارچه دخالت می کنند و موجب می گردند تا قیمت ها از حد معمولی خود تجاوز کرده، پارچه ها را به صورت کاملا مستقیم از کارخانه و تولید کننده به بازار عرضه نماید.
همان طور که می دانید زمانی که در بازاری واسطه نقشی نداشته باشد، همه چیز بر اساس روال انجام می شود و می توان به راحتی و با اطمینان کامل خریدهای خود را انجام داد و هیچ گونه دغدغه ای وجود نداشته باشد.
کار ما این است که در عین فروش مستقیم و عرضه ی آن به مشتریان، مشمع های کانتینری را به صورت عمده به بازار معرفی کنیم و همین مورد سبب می گردد تا در نهایت باز هم در قیمت ها اثر زیادی گذاشته شود.
زمانی را تصور کنید که شما محصولی را به صورت عمده خریداری می نمایید و از فروشنده درخواست تخفیف بیشتر را می دهید، این مورد برای فروشنده امکان پذیر می باشد که علاوه بر قیمت اصلی که بسیار پایین تر از سایر فروشنده ها می باشد، به شما تخفیفی دیگر بدهد تا بتوانید سود بیشتری را به دست آورید.
این مورد در خرید های جزیی امکان پذیر نیست و فروشنده به دلیل این که خودش سود خوبی را به دست نمی آورد، نمی تواند به شما هم تخفیف بیشتری بدهد.
بنابراین لازم است بدانید که برای خرید مشمع کانتینری قیمت روز و به صورت عمده و با بالاترین میزان کیفیت، از طریق مجموعه دنیای چادر اقدام کنید تا بتوانید خریدی با رضایت کامل داشته باشید.

نمایندگی فروش چادر برزنتی مسافرتی ضد آب
قیمت پارچه برزنتی مشمایی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat