دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنتی مشمایی

gheymat-parche-berezent-moshamae-3
پارچه برزنتی مشمایی، ورق بزرگی از مواد محکم، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر آب یا ضد آب هستند که، اغلب از مواد بوم یا پلی استر، پلی اورتان پوشش داده می شوند. چنین محصولاتی به دلیل تنوع گسترده ای که دارند، همواره در دسترس کاربران هستند، اما با قیمت های متفاوت، در ادامه به قیمت این محصول اشاره خواهیم کرد.

لیست قیمت پارچه برزنتی مشمایی

همانطوری که گفته شد پارچه برزنتی مشمایی قیمت متفاوتی دارد، و قیمت آن وابسته به کیفیت و جنس پارچه است. برزنت های ارزان قیمت مدرن که از پلی اتیلن بافته می شوند. نسبت به سایر پارچه های برزنت مشمایی ارزان تر و پر کاربرد تر هستند.

پارچه برزنتی مشمایی از بسیاری جهات برای محافظت از اشخاص و اشیا در برابر باد، باران و نور خورشید استفاده می شود. آنها در حین ساخت و ساز یا پس از فاجعه ها برای محافظت از سازه های نیمه ساخته یا آسیب دیده، برای جلوگیری از خرابکاری در هنگام رنگ آمیزی و فعالیت های مشابه و برای مهار و جمع آوری آوار استفاده می شود. از آنها برای محافظت از بارهای کامیون های باز و واگن ها، خشک نگه داشتن توده های چوب و پناهگاه هایی مانند چادرها یا سایر سازه های موقت استفاده می شود.
از پارچه برزنتی مشمایی برای چاپ تبلیغات ، به ویژه برای بیلبوردها ، استفاده می شود. برزنت های سوراخ دار معمولاً برای تبلیغات متوسط تا بزرگ یا محافظت در داربست ها استفاده می شوند. هدف از ایجاد سوراخ کاهش آسیب پذیری باد است.
در صورت نیاز به پارچه ای ارزان قیمت و مقاوم در برابر آب، پارچه برزنتی مشمایی از نوع پلی اتیلن نیز به عنوان یک منبع محبوب شناخته شده اند. بسیاری از سازندگان آماتور قایق های بادبانی تخته سه لا برای ساخت بادبان های خود به برزنت های پلی اتیلن روی می آورند، زیرا ارزان است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید پارچه ترانزیتی 

بهتر است قبل از خرید این محصول با دسته بندی آن آشنا شوید تا شناخت خوبی داشته باشید. پارچه برزنتی مشمایی را می توان براساس عوامل مختلفی طبقه بندی کرد، از جمله نوع ماده (پلی اتیلن، بوم ، وینیل، ضخامت، و غیره.

همانطوری که می دانید تعداد بافت پارچه برزنتی مشمایی اغلب بین ۸ تا ۱۲ در هر اینچ مربع است: هرچه تعداد بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر است. پارچه های برزنتی ممکن است قابل شستشو یا غیر قابل شستشو و ضد آب یا ضد آب و ضد کپک در مقابل ضد کپک باشد. انعطاف پذیری برزنت ها به ویژه در شرایط سرما قابل توجه است.
برای خرید می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این می توانید به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی ما محصول خود را سفارش دهید.

محصولات تولید شده در دنیای چادر از کیفیت فوق العاده بالا و نیز قیمت بسیار ارزان برخوردار هستند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر از تخفیفات ما نیز بهره مند شوید. ضمن این که می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز استفاده کنید. 

مرکز پخش عمده بهترین مشمع کانتینری قیمت روز
لیست قیمت چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat