دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت شمعی

gheymat-berezent-shame.jpg قیمت برزنت شمعی
با خرید فروشگاه دنیای چادر ضمن دریافت محصول باکیفیت می توانید از تخفیفات روزانه نیز استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات می توانید با کارشناسان فروشگاه دنیای چادر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

قیمت پارچه برزنت شمعی

برزنت شمعی، یکی از متداول ترین و مفیدترین پارچه های موجود در بازار محصولات صنعتی به شمار می رود، این یک واقعیت است که پارچه برزنت های شمعی از صنعت حمل و نقل حرفه ای گرفته تا صنعت کشاورزی و ساختمان، کاربرد دارند و در مقطعی از زندگی حتی برای یک بار هم که شده از این محصولات استفاده می کنیم.
برزنت شمعی یا بهتر بگویم یک ابزار همه کاره، ساده اما بسیار اقتصادی و پرکاربرد است که به یک راه حل عالی برای نگه داشتن و محافظت از محصولات مختلف از صنعت ساختمان گرفته تا محدوده وسیعی از صنایع دیگر مانند مصارف خانگی و حمل و نقل کاربردی وسیع دارند.
قیمت برزنت شمعی در فروشگاه دنیای چادر بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. دنیای چادر بهترین مرکز فروش ارزان ترین برزنت شمعی در وزن های مختلف و در طول های متفاوت است. برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت با کارشناسان مجموعه دنیای چادر تماس حاصل نمایید. ما ارزان ترین مشمع های برزنتی موجود در سطح بازار را به شما خریداران محترم ارائه می دهیم البته با بالاترین سطح کیفیت. برای خرید ا فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

برزنت شمعی در یک شکل و یک مدل طراحی و ساخته نمی شود، و برای کاربردهای مختلف می توان آنها را در دسته های مختلف طبقه بندی کرد. با توجه به مواد مورد استفاده برای ساخت آنها، می توان این محصول را به انواع زیر تقسیم شوند:
 برزمنت های شمعی ۱ لا تا ۸ لا
 برزمنت های شمعی ضخیم
 برزمنت های شمعی شفاف
 برزمنت های شمعی ضد آب و ضد حرارت

بورس برزنت شمعی

استفاده از برزنت شمعی بهترین راه حل و نیز مناسب ترین راهکار اقتصادی برای محافظت از افراد و محصولات است، این گونه از پارچه ها بنابر نیاز بسیاری از صنایع در اندازه های متفاوت و در طیف بسیار وسیعی ساخته می شوند.
دنیای چادر را می توان بورس برزنت شمعی در کشور دانست. به هر نوع برزنتی با هر رنگی نیاز داشته باشید در این فروشگاه آن را خواهید یافت. قیمت محصولات عرضه شده در این فروشگاه نسبت به مراکز دیگر بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
با مراجعه به مرکز فروش دنیای چادر، شما شانس این را دارید که انواع برزنت شمعی را با طرح و رنگ و نیز با نازلترین قیمت برای خود تهیه کنید، این محصولات از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و در بازار فروش دارای کیفیت بالایی می باشد که این ویژگی می تواند در روند کار تاثیر خوبی داشته باشد، برای اینکه هر اندازه کیفیت برزنت های شمعی بالاتر باشد، ضمن امنیت بالا، کار دقیق تر انجام می شود.

در دنیا و بالاخص در ایران برندها و محصولات متعدد و متفاوتی در زمینه تولید برزنت شمعی فعالیت می کنند که از معروف ترین آن در بازار کشورمان، می توان به محصولات دنیای چادر اشاره کرد. آنها ضمن داشتن مقاومت و استحکام کافی از نظر قیمت نیز نسبت به محصولات مشابه خارجی و نیز داخلی بسیار ارزان هستند. 

خرید پارچه برزنت کیفی
فروش ویژه پارچه برزنتی نانو به قیمت روز
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat