دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت عمده فروشی پارچه مشمع کانتینری در تهران

gheymat-omde-parche-oshamae-cantineri-tehran.jp_20210503-091500_1 پارچه مشمع کانتینری
قیمت عمده مشمع کانتینری در تهران، یک قیمت ایده آل برای کسانی که بصورت عمده خرید می کنند. ارزان ترین مشمع کانتیتری را با کیفیت عالی از معتبرترین مرکز فروش بخرید.
تولید مشمع کانتینری با کیفیت خوب

آیا هیچوقت پیش آمده تا با خود بیندیشید که جنس چادر های کانتینری از چه نوع پارچه ای می باشند؟
چرا این نوع پارچه ها برای پوشش و محافظ بار کامیون ها انتخاب می شوند؟
به هر حال انتخاب پارچه مشمع کانتینری برای روکش بار کانتینرها بی علت نمی تواند باشد و حتما دلیل اساسی برای این انتخاب وجود دارد.
حتما بارها برایتان پیش آمده باشد که مشمع های کانتینری را لمس کرده باشید، که حتما این کار، شما را به این نتیجه رسانده که مشمع های کانتینری یک پارچه ساده نیستند.
این نوع پارچه های برزنتی علی رغم وزن سبک و جابجایی راحت بسیار مقاوم و با دوام هستند که با داشتن خاصیت ضد آبی، یک پوشش و محافظ بی نظیر برای بار انوع ماشین سبک و سنگین می باشند. قابلیت بالای مشمع کانتینری آن ها را تبدیل به یک پارچه صنعتی با کاربرد بسیار بالا کرده که می تواند در مواردی مانند: روکش های محصولات کشاورزی، برای دوخت انواع چادر های مسافرتی، برای ساخت سازه ها، برای سرپوش استخرها، برای سرپوش نمایشگاه ها، از آن ها استفاده کرد.
همانطور که می دانید، مصرف زیاد، میزان تقاضا را بالا خواهد برد، که این امر در مورد مشمع کانتینری نیز صدق می کند. مشمع کانتینری جزو پارچه های پر مصرف در بین پارچه های برزنت است، که همین موضوع باعث شده تولیدی های زیادی برای رفع نیاز بازار وارد این عرصه شوند که نتیجه آن خود کفایی کشور ما در امر تولید پارچه های مشمع کانتینری می باشد و همچنین رقابت بین تولید کنندگان منجر به تولید انواع با کیفیت و دوام بالای این نوع پارچه ها شده است.

قیمت عمده مشمع کانتینری در تهران

مرکز فروش مشمع کانتینری در تهران، قیمت عمده مشمع کانتینری را توسط کارشناس های فروش در اختیار همگان قرار می دهد و صراحتا می دانیم که قیمت عمده مشمع کانتینری بسیار مناسب تر از قیمت تکی می باشد؛ زیرا در این صورت مراکز فروش عمده مشمع کانتینری تخفیف های ویژه ای را برای خریداران قائل می شوند.
دنیای چادر، استارت فروش اینترنتی مشمع کانتینری را در ایران زده است و به صورت تخصصی و با سال ها تجربه در زمینه عرضه بهترین مشمع کانتینری، تلاش می کند تا با ارائه تنوع پارچه های کانتینری و حتی ارائه بهترین قیمت، رضایت شما خریداران عزیز را جلب کند.
برای خرید مناسبترین کیفیت و قیمت عمده مشمع کانتینری، فقط کافی است با ما تماس بگیرید.
حمایت شما صد در صد می تواند تلنگری برای ارائه خدمات بیشتر در این سایت فروش آنلاین باشد.

ارائه انواع مشمع کانتینری در مجموعه دنیای چادر:

دنیای چادر، به دنیای فروش برزنت های ضد آب مشهور است، و انواع چادر برزنتی برای مصارف مختلف در این مرکز بزرگ بفروش می رسد. کیفیت و قیمت عمده مشمع کانتینری در تهران، بصرفه تر از سایر مراکز فروش می باشد، و می توان اطمینان داد که هیچ یک از این کلمات شعار نبوده و ما در عمل ثابت قدم بوده و هستیم. مرکز خرید اینترنتی مشمع کانتینری، انواع مشمع کانتینری را با طیف وسیعی از طرح و رنگ در اختیار مشتریان قرار داده است.
به یاد داشته باشید که دنیای پارچه، با حذف واسطه ها، امکان خرید راحت را برای شما فراهم ساخته و در همین راستا خریداران می توانند با بازدید از سایت به کیفیت و قیمت پارچه های فروشی این مجموعه پی ببرند. با ارائه پیشنهادات و نظرات خود ما را برای بهتر شدن یاری نمایید.
کیفیت و قیمت عمده مشمع کانتینری را به بهترین ایده ممکن از دنیای چادر بخواهید.
فروش ویژه پارچه برزنتی نانو به قیمت روز
خرید چادر برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat