دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ارزان ترین قیمت پارچه برزنت کانتینری به صورت کلی

kantiner1

قیمت پارچه برزنت کانتینری در مجموعه دنیای چادر، ارزان ترین قیمت بازار خرید و فروش به صورت کلی و عمده است. کافی است برای اطلاع از این قیمت ها، از مجموعه استعلام قیمت بگیرید

پارچه برزنت کانتینری یکی از پارچه های کاربردی است که این روزها انواع گوناگونی از آن توسط تولید کنندگان ایرانی و خارجی به بازار فروش راه پیدا کرده است.

اگر بخواهیم این پارچه را مختصر و مفید معرفی نماییم باید بگوییم که این پارچه یک طرف شامل پارچه برزنتی بوده و در طرف دیگر آن چرم مصنوعی یا پوشش pvc تعبیه شده است.
این پارچه ها در اصل همان پارچه هایی هستند که بر روی بار ماشین های سنگین و نیمه سنگین کشیده شده و دارای دو کیفیت تولیدی می باشند:
یکی پارچه های برزنت کانتینری ارزان قیمت که چند بار مصرف هستند.
دیگری پارچه های برزنت کانتینری گران قیمت که ضد آب، ضد حریق، مقاوم در برابر اشعه مستقیم خورشید و ... می باشند.

پارچه های برزنت و تمامی مصارف آنها
در خصوص پارچه برزنت باید بگوییم که این پارچه، پارچه ای ضخیم و کاملاً محکم است که از پارچه هایی نظیر کرباس، پلی استر و ...، با روکش های پلاستیکی تولید شده است.
این پارچه ها موارد مصرف متعددی دارند و دلیل پر استفاده بودن و نامحدود بودن مصارف آنها، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی است که دارند. مثل:
  • ضد آب بودن
  • مقاوم بودن در برابر نیروی کششی
  • مقاوم بودن در برابر سایش
  • مقاوم بودن در برابر نور مستقیم خورشید
  • ضد یو وی بودن
مطمئناً پارچه برزنت را از نزدیک دیده و ممکن است روزانه با آن سر و کار داشته باشید. می دانید که پارچه های برزنت هیچ ظاهر زیبایی ندارند و پروسه تولید آن ها، تنها بر روی کیفیت تمرکز شده است. تمامی مصارفی که پارچه های برزنت دارند را در زیر نام برده ایم:
  • تولید چادرهای کانتینری و ترانزیتی
  • تولید چادرهای مسافرتی
  • تولید چتر و سایبان مخصوص فضای باز
  • تولید روکش پالت
  • تولید تجهیزات مخصوص صنعت کشاورزی
  • تولید چادر و خیمه های اسکلتی
  • تولید روکش کولر
  • تولید محافظ ضد آب برای محصولات
حال که پارچه های برزنت را شناختید، بد نیست با نسل جدید آن ها آشنا شوید.



پارچه برزنت کانتینری با کیفیت خوب

پارچه برزنت کانتینری یا همان پارچه های برزنت مخصوص دوخت چادرهای ترانزیتی، پارچه های برزنت نسل جدید هستند که ساختار متفاوتی نسبت به برزنت های معمولی و روکش دار دارند.
این پارچه های برزنت در متنوع ترین کالیته رنگ تولید شده و اگر در پروسه تولید آن ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود، کیفیت خوب و قابل قبولی خواهند داشت.
البته کیفیت خوب پارچه های برزنت کانتینری تنها به مرغوبیت مواد اولیه مصرفی در خطوط تولید محدود نمی شود و عوامل بسیار دیگری بر آن موثر خواهد بود. مثل:
دستگاه هایی که پارچه به کمک آن بافته، رنگرزی و تکمیل می شود. این دستگاه ها اگر به روز و پیشرفته نباشد، نمی تواند پارچه ای مطابق با استانداردهای جهانی تولید کند.
رعایت تمامی استانداردها در خطوط تولید، تاثیر مستقیمی بر میزان کیفیت پارچه خواهد گذاشت. در کشورهای اصلی تولید کننده، استانداردهای تولیدی در نظر گرفته شده است که اگر توسط شرکتی رعایت نشود، پارچه های تولیدی اش در بازار به عنوان یک پارچه خوب، باکیفیت و همه چیز تمام شناخته نخواهد شد.
نیروهای انسانی که با دستگاه بافندگی و تولید پارچه برزنت کانتینری فعالیت می کنند، اگر آشناییت کاملی با دستگاه نداشته و از علم تولید استفاده نکنند، پارچه مرغوبی روانه بازار فروش نخواهند کرد. پس متخصص بودن نیروهای انسانی هم در کیفیت پارچه بی تاثیر نخواهد بود.

قیمت پارچه برزنت کانتینری و ترانزیتی در تهران

هر مرکزی بسته به اینکه فروشنده واسطه است یا مستقیم، قیمتی را برای عرضه پارچه برزنت کانتینری و ترانزیتی در تهران و شهرهای دیگر در نظر می گیرد. پس می توان نتیجه گیری کرد که واسطه ای بودن یا نبودن مرکز فروش می تواند بر رنج قیمت پارچه برزنت کانتینری و ترانزیتی تاثیر بگذارد.
البته در شرایط نابسامان اقتصادی این روزها، هر چه بتوان مرکز فروشی را یافت که قیمت های منصفانه تری پیشنهاد می کند، بهتر است. در حال حاضر، دنیای چادر توانسته پارچه برزنت کانتینری و برزنتی در عرض های مختلف و در کالیته رنگ متنوع را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان جدید و همیشگی خود قرار دهد.
منصفانه بودن قیمت پارچه های برزنت عرضه شده توسط این مجموعه، کمک کرده تا افراد بیشتری به منظور تامین نیاز خود به سمت شرکت دنیای چادر بروند.
با خرید از این مجموعه، با یک تیر دو نشان خواهید زد:
اول موفق خواهید شد در هزینه های خود صرفه جویی کرده و پارچه ای باکیفیت را با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه تهیه کنید.
دوم خواهید توانست با خریدهای متعدد و به صورت کلی، از این مجموعه عرضه پارچه های برزنتی حمایت نمایید.

فروش کلی برزنت کانتینری ضد آب در مجموعه دنیای چادر

فروش کلی برزنت کانتینری ضد آب و ضد حریق از مجموعه دنیای چادر را به چند شیوه ممکن ساخته ایم:
  • فروش اینترنتی
  • فروش حضوری
  • فروش مستقیم
  • فروش واسطه ای
فروش حضوری از مجموعه تنها مختص شمایی است که در نزدیکی مجموعه زندگی می کنید. اما این روش به کسانیکه از شهرهای دور قصد خرید پارچه برزنت مجموعه ما را دارند چندان توصیه نمی شود.
هر چند خرید قرار است به صورت کلی و عمده انجام شود، اما چون مسافت زیاد است، هزینه و زمان زیادی از خریدار گرفته خواهد شد. پس ما به شما توصیه می کنیم از همین سایت اقدام به خرید اینترنتی پارچه برزنت کانتینری کنید.
البته دیگر سایت هایی هم در فضای مجازی فعالیت می کنند که به فروش محصولات مجموعه دنیای چادر مشغولند. این سایت ها واسطه ای بیش نبوده و قیمت فروش محصولات شان نسبتاً بیشتر از سایت رسمی ماست.
پس پیشنهاد می شود که به صورت مستقیم، بدون حضور هیچ واسطه ای، خرید اینترنتی پارچه را از سایت رسمی ما انجام داده و از خدمات فوق العاده ای نظیر مشاوره فروش رایگان بهره مند شوید. اگر سری به دیگر بخش های سایت بزنید، متوجه راه های ارتباطی که در اختیار شما قرار گرفته خواهید شد.
ارزانترین قیمت تولید پارچه برزنت کیفی
فروش اینترنتی پارچه برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat