دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بزرگترین مرکز فروش مشمع کانتینری مقاوم

oshamae-cantoneri
یکی از پارچه هایی که بهترین گزینه برای کانتینرها، کامیون ها و وانت های حمل بار می باشد، مشمع کانتینری است. مشمع کانتینری در انواع و اقسام مختلف با قابلیت های گوناگون تولید می شود که در بخش اول پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.
تعداد زیادی مرکز فروش در سطح کشور وجود دارد که عرضه کننده مشمع کانتینری می باشد. به نظر شما، کدام مرکز خرید آسان، کم هزینه و سریع را برای مشتریان ممکن خواهد ساخت؟
همراه ما باشید تا در ادامه پاسخ این سوال را بیابید.

مشمع کانتینری چیست؟
مشمع کانتینری در اصل نوعی پارچه است که از ویژگی های اصلی آن می توان به استحکام بالا و ضد آب بودن اشاره نمود. هم وسایل نقلیه سنگین و هم وسایل نقلیه نیمه سنگین در هنگام بردن بار می توانند از آن استفاده نمایند.
این پارچه در بازار با نام های متنوعی شناخته می شود. مثل:
1. چادر کانتینری
2. برزنت کانتینری
3. چادر ترانزیتی
4. روکش کانتینر
5. پارچه کانتینری
و مواردی از این دست.
در میان گونه های بسیار متنوع مشمع های کانتینری، پارچه های برزنتی مشمایی بسیار مورد توجه و تقاضا قرار گرفته اند. گفته می شود که این پارچه ها توسط تولید کنندگان با قابلیت های خاص و منحصر به فردی آماده سازی شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. برخی از این قابلیت ها را در زیر نام برده ایم:
• مقاوم بودن در برابر رطوبت
• مقاوم بودن در برابر شعله های آتش
• مانع بودن بر سر راه اشعه های ماوراء بنفش
• مقاومت داشتن در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و همچنین قلیایی
البته بد نیست بدانید که استفاده از پارچه برزنت مشمایی تنها محدود به وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین نمی شود. بلکه از آن ها در قطارهای باربری، کشتی های باربری و ... هم استفاده می شود.



تولید کننده بهترین مشمع کانتینری
اگر فکر می کنید که مشمع کانتینری مورد نیاز بازار داخلی توسط واردات این پارچه از کشورهای دور و نزدیک پاسخ داده می شود، سخت در اشتباه هستید.
زیرا ایران شاید تا قبل چند سال اخیر در حوزه تولید پارچه و منسوجات مختلف آنچنان قوی ظاهر نشد، اما در حال حاضر یکی از کشورهای موفق در زمینه تولید انواع پارچه بوده که رقیب می طلبد.
پارچه های مشمع کانتینری هم از این قاعده مستثنا نبوده و توسط بهترین کارخانه های تولیدی با در اختیار داشتن به روزترین دستگاه های دنیا، تولید، تکمیل و روانه بازار فروش می شوند.
اصولاً در کارخانه های تخصصی تولیدی مشمع کانتینری، نمونه های مختلف این پارچه تولید می شود که در زیر به چندی از رایج ترین گونه های پارچه برزنت مشمایی اشاره می کنیم:
1. پارچه برزنت مشمایی سنگین برنز با وزن 200 گرم
2. پارچه برزنت مشمایی سفید تراکم بالا با وزن 180 گرم
3. پارچه برزنت مشمایی آبی برنز با وزن 180 گرم
4. پارچه برزنت مشمایی سنگین وزن 250 گرمی
در کارخانه های تولیدی، مشمع های کانتینری اصولاً با ویژگی های زیر به بازار راه پیدا می کنند:
• عرض هایی متغیر بین 150 تا 200 سانتی متر
• تنوع رنگ بالا و داشتن کالیته رنگ فوق العاده
• رول شده در وزن های مختلف سنگین و سبک
• طول رول هایی برابر با 28 متر
در نظر داشته باشید که اگر در حوزه دوخت چادر کانتینر، کامیون، وانت و موارد دیگری از این قبیل فعالیت داشته و به مقدار زیادی از این پارچه نیاز دارید، اقدام به خرید چندین رول به صورت همزمان اقدام کنید. چراکه با خرید عمده رول های پارچه کانتینری، قیمت تمام شده بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و این مسئله بر روی ذخیره بودجه اولیه خریدار تاثیر خواهد گذاشت.
به منظور شناخت هر چه بهتر کارخانه های تولید مشمع کانتینری، باید تحقیقات گسترده خود را چه در بازار حقیقی و چه در فضای مجازی آغاز نمایید. خوشبختانه سایت های فعال در فضای مجازی کمک شایانی به شما خواهند کرد.



چگونگی خرید پارچه کانتینری مقاوم از بازار
درباره چگونگی خرید پارچه کانتینری مقاوم از بازار، صحبت های زیادی می توان کرد. اما ما می خواهیم مستقیماً شما را روش خریدی آشنا کنیم که سریع، کم هزینه و بدون دردسر خواهد بود.
بله درست حدس زدید. منظور ما، خرید اینترنتی پارچه کانتینری از بازار فضای مجازی می باشد.
این روزها که مشغله کاری افراد افزایش پیدا کرده، مسافت ها طولانی تر شده، ترافیک های شهری سنگین تر شده و ...، هیچ خریداری تمایل ندارد زمان زیادی را صرف نموده تا به مرکز فروش مشمع کانتینری مورد نظر خود مراجعه حضوری نماید. بنابراین، در پی راهی ساده و سریع است تا ثبت سفارش خود را انجام دهد و هیچ راه و روشی آسان تر از ثبت سفارش اینترنتی نیست.
در حال حاضر اکثر مراکز تولید پارچه های کانتینری، سایت رسمی در فضای مجازی راه اندازی کرده اند که در آن علاوه بر معرفی محصولات، موارد مصرف، خصوصیات و ...، در زمینه فروش آن ها هم فعالیت می کنند.


فروش مشمع کانتینری با قیمت ارزان
فروش مشمع کانتینری توسط مراکز فروش مستقیم و واسطه ای، باعث متفاوت شدن رنج قیمت ها شده است. اگر قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده اصلی ترین اولویت شما در خرید مشمع کانتینری می باشد، حتماً مرکز فروش مستقیم که بی واسطه است را برای انتخاب نمایید.
لازم به ذکر است، هر زمانی که میان خریدار و تولید کننده واسطه ای قرار گیرد، قیمت ها ناخودآگاه افزایش خواهد داشت. پس سعی کنید واسطه ها را از میان برداشته تا موفق به خرید مشمع کانتینری و دیگر منسوجات این چنینی با قیمت مناسب شوید.
اکثر عمده فروشان و خود کارخانه های تولیدی، تامین کننده بسیار خوبی هستند. مگر اینکه دسترسی به آن ها برای خریدار آسان نباشد که با وجود سایت های ثبت سفارش اینترنتی زیر نظر کارخانه های تولید کننده پارچه کانتینری، نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

با وجود این سایت ها، خیلی از خریداران هنوز تمایل به خرید حضوری پارچه مورد نظرشان دارند که با یکبار امتحان کردن ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت های رسمی و معتبر، نظرشان به کل تغییر خواهد کرد. 

فروش چادر کانتینری قیمت مناسب در ایران
پارچه برزنت شمعی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat