دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر کانتینری قیمت مناسب در ایران

forosh-chador-cantineri
تولید کننده انواع چادر کانتینری اصفهان
چادر کانتینر چادری است که بعنوان روکش برای تریلر، کانتینر، کامیون و ... استفاده می‌شود این نوع چادر از جنس برزنت است که از مقاومت بالایی برخوردار است.
چادر کانتینر از نمونه چادر‌های پرفروش و پرکاربرد برزنت‌ها می‌باشد که برای حمل بارهایی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند مانند محصولات کشاورزی، اثاثیه و ... از آن استفاده می‌شود .
از مزیت‌های چادر کانتینر باید گفت که بار ماشین درون چادر از آسیب‌هایی که ممکن است از محیط به بار برسد، در امان می‌ماند. برزنت‌ها ضدآب هستند و بار موجود در کانتینر را از عوامل خارجی چون رطوبت حفظ می‌کنند، همچنین مواد ضد ماورای خورشید استفاده شده در این چادر‌ها باعث جلوگیری از آسیب اشعه خورشید و درنتیجه پوسیدگی می‌شود.
جنس چادر ترانزیت‌ها بسیار سخت اما انعطاف‌پذیر و سبک است، که این جنس سخت، مقاومت خوبی را در برابر خراش و ضربه بوجود می‌آورد.
چادر کانتینری با نام‌های، مشمع کانتینری، برزنت کانتینری، چادر ترانزیتی، پارچه کانتینری، روکش کانتینری و روکش بار و … شناخته می‌شود.
چادر کانتینری پارچه‌ای مقاوم و ضد آب است که طبق قوانین بار‌بری باید برای محافظ بار از آن استفاده شود همچنین قیمت پایین این چادر سبب گردیده تا رانندگان بعد از چندبار استفاده از آن، بتوانند این چادر را تعویض کنند.
در حال حاضر شرکت‌های فراوانی در حال تولید این نوع چادر هستند که از بارزترین آن‌ها می‌توان شرکت تولیدی چادر کانتینر اصفهان را نام برد که از بزرگترین تولیدکننده‌های چادر ترانزیتی مقاوم و ضد آب صنعتی در ایران است.
این نوع چادر بسته به نوع استفاده آن در ماشین‌های مختلف در انواع مختلفی تولید می‌گردد.


چگونه چادر کانتینری ارزان قیمت و باکیفیت بخرم؟
سوال اکثر مردم به هنگام خرید این است که بهترین چادر کانتینری را از کجا و چگونه تهیه کنم؟
امروزه فروشگاه‌های اینترنتی فروش چادر کانتینری زیادی در حال فعالیت هستند که شرکت ما جزو اولین و معتبر ترین شرکت تولید و فروش چادر کانتینری باکیفیت است.
این شرکت باکیفیت‌ترین چادر کانتینری را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.
فروشگاه پارچه کانتینری امیدوار است با ارائه خدمات بیشتر رضایت همراهان همیشگی خود را جلب نماید.
مشتریان گرامی می‌توانند جهت خرید چادرکانتینری در طول ۲۴ ساعت با مشاورین ما تماس حاصل نمایند.


مرکز فروش چادر کانتینری با کیفیت مناسب
فروشگاه اینترنتی فروش چادر کانتینری از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور با ارائه خدماتی چون تولید و خرید آنلاین و ارسال به سراسر کشور میزبان شما خریداران عزیز است. هدف اصلی این شرکت ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی آسوده و راحت برای شما عزیران می‌باشد.
مرکز فروش چادر کانتینری فعالیت خود را سال‌های زیادی است که با همکاری شما خریداران عزیز ایرانی آغاز کرده‌است. این فروشگاه با ارسال رایگان به سراسر کشور و امکان پرداخت آنلاین، تضمین اصالت و کیفیت کالا رضایت شما خریداران، تجربه‌ای دلنشین از خرید اینترنتی چادر کانتینری را برای مشتری فراهم می‌کند.
لذت خرید آنلاین را در بررگترین مرکز فروش چادر تجربه کنید.
این شرکت قصد دارد با بالا بردن کیفیت تولید خود و ارائه آنلاین آن، بستر مناسبی را جهت گسترش تولیدات داخلی این نوع چادر کند.
این فروشگاه اینترنتی با هدف بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی مصرف‌کنندگان چادر کانتینری و همجنین فروش راحت در سراسر کشور ایجاد شده است. این شرکت در این سال‌ها سعی نموده با ارائه قیمت مناسب، طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت خودرا بفروش برساند.

هدف ما، رضایت شما خریداران عزیز است. جهت خرید با کارشناس فروش این مجموعه تماس بگیرید. 

خرید اینترنتی برزنت
بزرگترین مرکز فروش مشمع کانتینری مقاوم
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat