دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت نانو

parche-berezent-nano
پارچه برزنت نانو از جدیدترین منسوجات در صنعت است که با تکنولوژی بسیار پیشرفته تولید می شود. این نوع پارچه به دلیل کاربرد ها و مزیت های فراوانی که در صنایع مختلف دارد، محبوبیت زیادی در چند سال اخیر کسب کرده است. آنها نسبت به سایر پارچه از قیمت بیشتری برخوردار هستند ولی کارایی و کیفیت پارچه های برزنت نانو قابل مقایسه با سایر پارچه ها نمی باشد.

طول عمر پارچه برزنت نانو بسیار طولانی تر از سایر پارچه ها در بازار است، آنها قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند. از مهمترین مزیت های چنین پارچه هایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 استفاده از بهترین رنگدانه ها برای تولید
 در ضخامت های مختلفی تولید می شوند و قابلیت استفاده برای هر صنعتی را دارند
 ضد خراش؛چسبندگی خوب ، بیش از ۵ سال طول عمر در فضای باز دارند
 ضد سرما ، ضد UV و ضد فرسودگی هستند
 در رنگ ها، اندازه ها، ضخامت های گسترده ای تولید می شوند
 به راحتی قابلیت شستشو دارند
 در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند
 مقاومت در برابر ترک خوردگی و ضد کپک
 ضد آب و ضد حرارت و ضد سرما هستند
شما می توانید این محصول با ارزش و با کیفیت را با قیمت بسیار ارزان از ما خریداری کنید، دنیای چادر بزرگترین ارائه دهنده پارچه برزنت نانو در کشور است. برای خرید این محصول و سایر محصولات نانویی می توانید وارد فروشگاه اینترنتی دنیای چادر شده و محصول مورد نظر را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.
کاربرد پارچه برزنت نانو ؟
پارچه برزنت نانو کاربرد گسترده ای دارد و شما می توانید این محصول را در صنایع مختلفی مانند؛ صنعت کشاورزی، صنعت خودرویی، صنعت ساختمان، صنعت نظامی و ... استفاده کنید. این مواد بهترین پوشش برای چادرهای مسافرتی، کامیون های باربری، محصولات دامی و کشاورزی و ... می باشند.

فناوری نانو در تولید پارچه های برزنتی، به یک روش تولید جدید اطلاق می شود. این فناوری همانطوری که از نامش نیز مشخص است، به توانایی تولید اشیا در مقیاس نانومتر اشاره دارد؛ یعنی مقیاس و بافت پارچه برزنتی با این روش به اندازه ای کوچک می شود که اجازه نفوذ هیچ چیزی را به درونش نمی دهد، بنابراین باعث می شود مواد با دقت اتمی در کنار یکدیگر آرایشی منظم داشته باشند.
در دنیای امروزه محصولات فراوانی با فناوری نانو تولید می شود که از جمله آنها می توان به پارچه برزنت نانو اشاره کرد، فناوری نانو باعث شده محدودیت هایی مانند ترکیبات، غیر استاندارد از سر راه سازندگان برداشته شود و به تولید کنندگان و سازندگان پارچه های برزنتی اجازه دهد در زمینه تولید پارچه های جدید موفقیت های زیادی را کسب کنند.

شما می توانید با ارزان ترین قیمت پارچه برزنت نانو را از فروشگاه دنیای چادر تهیه کنید. این مجموعه طرح ها و مدل های بیشماری از این محصول را برای خریداران ارائه می دهد و خریداران می توانند بدون صرف زیاد وقت و هزینه با حداقل قیمت و با بالاترین کیفیت ممکن این نوع پارچه برزنتی را خریداری کنند. 

ناگفته هایی در مورد پارچه برزنت شمعی
پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat