دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری

chador-cantineri-2
چادر کانتینری را می توان بادوام ترین و محکم ترین چادر در بین سایر چادر ها دانست. چادرهای کانتینری از معمولا به شکل مدولار – و از پارچه برزنت و یا پلی استر و با روکش های مختلفی همچون پی وی سی ساخته شده اند که می توانند با خیال راحت و پایدار در مناطق مختلف استفاده شوند.
چادر کانتینری تولید شده از مواد برزنت و پلی استر، می توانند دمای ۳۰ تا ۷۰ درجه سازگار را تحمل کنند و علاوه بر این می توانند در مقابل بادهای ۸-۱۰ کیلومتر در ساعت در محیط بیرون مقاومت کنند و باران و برف را نیز تحمل کنند. این نوع از چادر ها از مواد بسیار سبک ساخته شده است ، دارای ویژگی های ضد آب، ضد اشعه ماورا UV بنفش، ضد پارگی و همچنین مقاومت در برابر آتش B1 / M2 است.

معمولا بیشتر مراحل ساخت چادر کانتینری در کارخانه یا تولیدی مجهز تکمیل میشود که می تواند زمان ساخت را کاهش دهد، و میزان خطای را نیز به حداقل برساند. از مهمترین ویژگی چادر کانتینری برزنتی و یا پلی استری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 انعطاف پذیر و راحت، سازگار با محیط زیست
 ساخت سریع، ایمن و پایدار
 مجلل و راحت و بسیار سبک
 عمر با دوام و هزینه نگهداری بسیار کم
 مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
 ضد آب، ضد اشعه ماورا UV بنفش
 قیمت فروش بسیار ارزان و مقرون به صرفه
انواع چادر کانتینری ؟
چادر کانتینری در مدل های مختلفی تولید می شود، این نوع چادر مناسب برای پوشش هر نوع وسایل و کالایی است. شما می توانید از چنین چادرهایی در صنعت کشاورزی، برای پوشش علوفه ها، نهاده های دامی و پوشش اصطبل استفاده کنید و در صنعت خودرویی می توانید کامیون های حمل بار را پوشش دهید تا در برابر هر نوع آب و هوایی از کالای شما محافظت نمایند.

میزان مقاومت و طول عمر چادر کانتینری نسبت به سایر چادرهای موجود در بازار بسیار زیاد است و کیفیت فوق العاده بالایی دارند. علاوه بر این قیمت خرید آنها نیز بسیار ارزان بوده و خریدارن به راحتی می توانند این محصول را از ما خریدارای کنند. برای خرید انواع چادر های کانتینری می توانید به وب سایت دنیای چادر وارد شده و با مسئول فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.
دنیای چادر مجموعه ای بزرگ از انواع مدل های چادر کانتینری را در اختیار دارد و شما با مراجعه به وب سایت این مجموعه قادر خواهید بود مدل متناسب با شغل خود را انتخاب کنید. در ضمن قیمت فروش چادر های کانتینری و ن سایر محصولات در این فروشگاه بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. شما می توانید با حداقل هزینه با کیفیت ترین چادر را برای خود تهیه کنید.

پارچه کانتینری مورد استفاده برای ساخت چادرهای کانتینری در مجموعه دنیای چادر بسیار محکم و با دوام هستند. و یک راه حل عالی برای پوشش محصولات شما در برابر عناصر بیرونی است، شما می توانید با استفاده از این محصول با خیال راحت و بدون استرس از محصولاتتان محافظت کنید. 

پارچه برزنت نانو
فروش چادر کانتینری با قیمت ارزان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat