دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر کانتینری با قیمت ارزان

chador-cantineri-1
همانطور که مستحضر هستید اکثر کانتینرها نیاز به چادر مخصوص دارند و باید آن را به هر حال از جایی تهیه کنند و مورد استفاده قرار بدهند.
برای این که با انواع این چادرها و نوع خرید آن ها آشنا شوید با این مقاله همراه باشید.
تولید کننده چادر کانتینری در ایران
چادرهای کانتینری در ایران و سایر کشورها مورد تولید قرار می گیرند و لازم است بدانید که برای دوخت و آماده سازی این چادرها ابتدا نیاز است تا با پارچه های آن ها آشنا شوید و بدانید که این چادرها را با چه پارچه هایی تولید می نمایند.
در ایران تولیدکننده های زیادی در زمینه ی تولید چادرهای کانتینری وجود دارند که شما می توانید از طریق آن ها اقدام کرده و علاوه بر آشنایی با آن ها، نسبت به انجام خریدهای خودتان پیش قدم شوید.
آشنایی با انواع چادر کانتیتری
همان طور که می دانید پارچه هایی که جهت دوخت چادر کانتینر استفاده می شوند از ویژگی ها و مشخصات متفاوتی برخوردار هستند و به همین دلیل انواع و اقسام گوناگونی هم دارند و هر کدام کاربردهای متفاوتی هم دارا می باشند.
این نوع چادرها با توجه به این که قابلیت انعطاف پذیری و فرم دهی بالایی دارند و استفاده و کاربرد آن ها بسیار ساده می باشد، مورد استقبال شدید مردم قرار گرفته است.
پارچه های کانتینری به چند دسته تقسیم می شوند که می توان آن ها را به این صورت بیان کرد:
• پارچه های کانتینری پی یو
• پارچه های ضد آتش
• چادرهای برزنتی ضد باکتری
• پارچه های کانتینری ضد آب
• پارچه های پی وی سی

پارچه هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم از انواع پارچه های کانتینری به شمار می آیند که هرکدام کاربرد خاص خودش را دارد و در عین حال طرفدارانی دارند که با توجه به ویژگی ها تصمیم به خرید آن ها می نمایند.
پارچه های کانتینری پی یو دارای ویژگی های زیادی از جمله تنوع در رنگ آن ها، نوع این پارچه ها، وزن های متفاوت آن ها، تراکم و نوع بافتی که این پارچه ها دارند می باشند.
پارچه های پی یو در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی گوناگون مانند اسیدها کاملا از استحکام کافی برخوردار هستند و همچنین می توان گفت که سطح کشش و نقطه ی شکست آن ها نیز بالا می باشد.
پارچه های کانتینری پی یو، منعطف، نرم، بسیار سبک و کاملا ضد حساسیت می باشند.
این پارچه ها به دلیل این که کاملا سبک هستند، بیشتر مورد استفاده در تولید پوشش های دیواری و سقفی سبک، روکش های انواع کالا، چادرهای ترانزیت و اتومبیل ها و همچنین از آن ها در تولید چادرهای مسافرتی استفاده ی زیادی می شود.
پارچه های ضد آتش در برابر آتش سوزی با استانداردهای بین المللی، مقاومت خوبی را از خودش نشان می دهد.
از این پارچه در مواقعی که نیاز به ضد حریق بودن نیاز است، استفاده می شود.
پارچه های ضد باکتری در برابر کپک مقاوم هستند و آنتی باکتریال به شمار می آیند و در مقابل حمله ی حشراتی که موذی به شمار می آیند، از خودشان مقاومت خوبی را نشان می دهند.
پارچه های کانتینری ضد آب در مقابل اشعه ی ماورابنفش بسیار مقاوم می باشند و جایگزین بسیار برای روکش های کنفی به شمار می آیند.
پارچه های کانتینری پی وی سی هم تمامی مشخصاتی که پارچه های دیگر دارند را دارا می باشند و از آن در تولید چادرهای مسافرتی، چادر اتومبیل، ترانزیتی و سایبان ها استفاده می شود.
چگونه بهترین چادر کانتینری را خریداری کنم؟
برای این که بتوانید بهترین چادر کانتینری را خریداری نمایید لازم است تا قبل از هرگونه اقدامی در مورد انواع پارچه هایی که برای این کار استفاده می شوند، اطلاعات لازم را به دست آورید.
زمانی که اطلاعاتتان در این زمینه کامل باشد، خواهید توانست بهترین و باکیفیت ترین پارچه را خریداری کنید و از آن در جهت تولید بهترین چادر کانتینری استفاده نمایید.
برای خرید این چادر با بهترین و بالاترین کیفیت، می بایست به مرکز اصلی و تولید کننده ی آن مراجعه کنید و از مرکزی خریدهای خود را انجام دهید که پارچه های باکیفیت تولید می کنند.
شما باید پارچه ای را برای چادر خود انتخاب کنید که تمام ویژگی هایی که مد نظرتان است را دارا باشد تا در نظر شما، آن چادر تولید شده جزو بهترین ها باشد.
بنابراین همان طور که متوجه شدید قبل از انجام هر کاری، اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید و بر اساس آن ها اقدامات لازم را انجام بدهید.
فروش چادر کانتینری بر اساس ویژگی هایش اتفاق می افتد و فروشنده هم چادرهایی با جنس خوب دارد و هم چادرهایی با کیفیت های پایین و متفاوت از جنس های مرغوب دارا می باشد.
بنابراین این شما هستید که باید در هنگام خرید دقت خودتان را افزایش دهید تا پس از خرید با مشکلی مواجه نشوید.

فروش چادر کانتینری زیر قیمت بازار
فروش چادر کانتینری می تواند حتی زیر قیمت بازار توسط تولیدکننده ی اصلی صورت بگیرد و اگر شما بتوانید با مرجع اصلی و تولیدکننده ی آن ارتباط برقرار نمایید، کاملا در این زمینه ی خرید موفق خواهید بود.
خرید این چادرها می تواند با روش های گوناگونی صورت بگیرد.
به عنوان مثال برای این که بتوانید خریدتان را با قیمتی مناسب و زیر قیمت بازار انجام دهید، می توانید کارخانه ی تولیدکننده را پیدا کنید و خرید خودتان را به صورت مستقیم از آن جا انجام دهید.
این روش از خرید به دلیل وجود عدم واسطه از قیمت مناسبی برخوردار است و می توانید آن ها را زیر قیمت بازار خریداری نمایید.
راه دیگر خرید این است که از طریق وبسایت های تخصصی فروش چادر کانتینری اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

این روش یک روش کاملا مدرن می باشد که خرید با استفاده از آن نیازمند تجربه است تا درگیر سایت های کلاهبردار و افرادی که به دنبال سودجویی و سواستفاده از خریداران هستند، نشوید. 

پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری
قیمت پارچه کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat