دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع کانتینری

moshamae-cantineri
مشمع کانتینری اصطلاحی است که برای نوعی پارچه مقاوم و ضد آب به کار برده می شود. و متداول ترین کاربرد آن، روکش خودروهای سنگین و نیمه سنگین مانند، کامیون های حمل بار، نیسان، پیکان بار و ... است، تا بار و کالای مورد نظر را در طول مسیر، از عناصر بیرونی مانند آب، رطوبت، گرمای خورشید و باد محافظت کند.
متداول ترین مواد برای تولید انواع مشمع کانتینری، الیاف برزنت با لایه پی وی سی و روکش چرم هستند. این نوع مواد از نوین ترین و جدیدترین، مواد برای تولید انواع مشمع کانتینری، به شمار می رود، قیمت آنها نیز برای مصرف کنندگان بسیار مناسب بوده و علاوه بر این کاربران به راحتی می توانند آن را تا کرده و درون کیسه مخصوص نگهداری کنند.

مشمع کانتینری در طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها، ضخامت ها، طول ها تولید شده و در برندهای بسیاری به بازار فروش عرضه می شود. شما می توانید این محصول پر کاربرد را در دسته بندی های زیادی پیدا کنید. معمولا بخشی از نیاز بازار به این محصول به صورت واردات تامین و بخشی دیگر در داخل کشور تولید می شود.
برندهای ایرانی مشمع کانتینری همانند برندهای خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و گاهی می بینیم که حتی کیفیت مشمع های ایرانی به مراتب بیشتر از برندهای خارجی است. مشمع های کانتینری ایرانی از مزیت های بسیار زیادی برخوردار هستند به عنوان مثال:
 کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد
 انعطاف پذیری بسیار خوب و قابلیت تاشوندگی و جمع شوندگی
 ضد آب و نیز ضد نور
 تنوع گسترده در رنگ و طرح
 مقاوم در برابر باد، باران، آفتاب و ...
 قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 داشتن ضمانت معتبر
 پشتیبانی ۲۴ ساعته از محصولات
 و ...

خصوصیات مهم مشمع کانتینری؟
مشمع کانتینری بهترین گزینه برای محافظت از کالا و محصولات می باشد. این نوع محصول خصوصیات زیادی داد و شما می توانید به راحتی و بدور از هر گونه نگرانی از کالاهای خود در برابر عناصر بیرونی محافظت کنید. از مهمترین خصوصیات این محصول می توان به مواردی همچون:
 بهترین گزینه برای استفاده در کامیون، ماشین های باری و…
 ضد آب و آنتی باکتریال می باشد
 مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی بسیار
 مناسب برای طراحی و تولید چادر ترانزیتی، چادر کالسکه ای، چادر اتومبیل
 مناسب برای طراحی و تولید روکش در صنایع خودرو، قطار و کشتی
 مناسب برای طراحی و تولید چادرهای بنری
 امکان سفارشات متغیر در طول و عرض های متفاوت
 امکان استفاده از هر دو طرف مشمع کانتینری

اشاره کرد. برای خرید این محصول با قیمت ارزان و به صورت عمده و تکی می توانید به فروشگاه اینترنتی مجموعه دنیای چادر مراجعه کرده و با کارشناسان دنیای چادر تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات عرضه شده در دنیای چادر با حداقل قیمت بوده و کیفیت فوق العاده بالایی دارند. در صورت خرید عمده تمامی سفارشات به صورت رایگان به محل مورد نظر شما ارسال خواهد شد. 

قیمت پارچه کانتینری
بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت شمعی در ایران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat