دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت شمعی در ایران

trosh-parche-berezent-shame
همه چیز درباره پارچه برزنت شمعی
آیا جزو خریداران پارچه برزنت شمعی هستید؟ از مزایا و کاربرد‌های فراوان این پارچه اطلاع دارید؟
برای کسب اطلاعات کافی درباره قیمت، طرح، نوع و فروش پارچه برزنت شمعی مطالب سایت ما را تا پایان بخوانید تا با راز مقاومت این نوع پارچه آشنا شوید.
پارچه از کنار هم قرار گرفتن الیاف طبیعی و یا مصنوعی تشکیل می‌شود که چگونگی در کنار هم قرار گرفتن، جنس الیاف و ساختار آن‌ها، انواع پارچه‌ها را به وجود می‌آورد. پارچه‌ها از نظر مواد بکار رفته انواع گوناگون نخی (الیافی)، پشمی، ابریشمی و ... دارند.
گوناگونی پارچه در بازار بسیار زیاد است که هر یک از این پارچه‌ها دارای مزایای خاصی هستند.
از نمونه‌‌های پارچه‌های موجود در بازار عبارتند از: برزنت‌ها (برزنت شمعی، برزنت نسوز) چیت، چلوار، کرباس، متقال، کتان، مخمل، حریر، ململ، ماهوت، کریشه، کلوکه، کرپدوشین، آغبانو، گاباردین، دبیت، زربافت‌ها، بورسا، شال‌های کسمیر، حوله‌ای، تریکو، ریون.
تمامی موارد نام برده هرکدام برای تولید‌های جداگانه و مخصوصی بکار می‌روند. پارچه‌های برزنت نیز خود دارای گوناگونی ( برزنت شمعی، برزنت نسوز، برزنت موادی، برزنت خام ، برزنت چاپی، برزنت آهاری، برزنت‌های خطی) هستند که در اینجا ما به دو نمونه‌ی برزنت شمعی و برزنت نسوز اشاره کرده‌ایم.
برزنت نسوز یک نو از برزنت‌ها بشمار می‌رود که از الیاف سرامیکی و مقاوم تشکیل شده است. تحمل دمای 500 درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار عالی یکی از مزیت‌های رایج برزنت‌های ضد آتش می‌باشد. از کاربردهای برزنت نسوز می‌توان به عایق پشتیبان کوره‌ها، برزنت نسوز مخصوص عایق کاری قالب‌ها در صنایع ریخته گری، کاربرد در صنایع ساختمانی به عنوان عایق و لایه محافظ جوشکاری، درز گیری داکت‌های کوره‌ها، درزگیری دریچه‌های مرتبط با مشعل و آسترکاری سطوح داغ اشاره کرد.


اما برزنت شمعی جزو مقاومترین پارچه‌ها محسوب می‌شود که در موارد خاصی بکار می‌رود.
پارچه برزنت، پارچه‌ای محکم و ضد آب است که از زیبایی زیادی برخوردار نیست و بیشتر سعی بر ارتقای کیفیت آن بوده است.
از پارچه برزنت به دلیل ۱. ضد آب بودن ۲. کاربرد آن‌ها برای نواحی که سقف ندارند۳. مانع عبور خورشید از خود، برای مصارف زیادی بکار می‌رود.
این نوع پارچه در دمای ۵۰۰ درجه‌ از خود مقاومت نشان می‌دهد و از کرباس، پلی استر و پلاستیک‌هایی چون پلی اتیلن پوشش داده می‌شود؛ به همین جهت ضد آب و رطوبت هستند.
پارچههای برزنت شمعی در رنگ بندی‌های خاکی، سبز، قهوه‌ای، و در عرض ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متری تولید می‌شود.
این نوع پارچه‌ها براساس نیاز بازار در وزن‌های ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرمی بصورت ساده و خط‌دار البته در لایه‌های مختلف (یک تا شیش لایه) تولید و عرضه می‌شوند، که هرچه تعداد لایه‌های آن بیشتر باشد میزان مقاومت و سختی پارچه بیشتر می‌شود.

کاربردهای پارچه برزنت شمعی کدام است؟
پارچه‌های برزنت شمعی با توجه به مقاومت و مزایای بالای آن‌ها کاربرد‌های فروانی دارند که برخی از این روش‌ها عبارتند از:
• لباس‌های ورزشی
• روکش روی ماشین
• ساخت انواع کیف و ساک‌های دستی
• سایبان‌ها
• روکش‌های کولر
• روکش‌های بسته بندی
• چادر‌های مسافرتی
• لباس‌های بارانی
• ساک‌های تبلیغاتی
• صنایع نظامی
• دهانه کولر
• دهانه دستگاه‌های تهویه
• روکش قسمت کانتینر
• پرده‌های مقاوم


پارچه‌های ضدآب برزنت شمعی مانع از عبور برف و باران می‌شوند، درحالی که اجازه تبخیر عرق را می‌دهند؛ به همین جهت از آن‌ها بیشتر برای دوخت لباس بارانی، لباس‌های ورزشی فضای باز ضد آب استفاده می‌کنند.
این پارچه‌ها دارای مواد ضد ماورا بنفش نور خورشید (یو وی) هستند و در برابر آفتاب و عوامل طبیعی مقاومت دارند و پوسیده نمی‌شوند. برزنت‌های شمعی را با نام‌های یک لا نخ و سه لا نخ نیز می‌شناسند.
این مزایا باعث افزایش فروش پارچه برزنت شمعی در سراسر دنیا شده است.

از کجا پارچه برزنت شمعی درجه یک تهیه کنم؟
مرجع اینترنتی فروش پارچه برزنتی شمعی توانسته است در طول سالیان متمادی توجه اکثر زیاد مردم را به تولیدات با کیفیت خود جلب کند و همگام با تولیدکنندگان برتر جهان در ردیف بهترین‌ها خوش بدرخشد و جایگاه ویژه‌ای را در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی پارچه با کیفیت به دست آورد.
همانگونه که در موارد فوق گفته شد این شرکت جزو پرفروش ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید پارچه برزنت محسوب می‌شود که در راستای حفظ کیفیت محصول تولیدی خود بصورت زنحیره‌ای همانگ در حال فعالیت است.
اگر قصد خرید بهترین پارچه برزنتی شمعی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از معتبرترین مرجع فروش پارچه برزنت شمعی است. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این پارچه با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.



فروش پارچه برزنت شمعی با قیمت درب کارخانه
توسعه‌ی اینترنت و تکنولوژی، زندگی بشر را به کلی دگرگون کرده است.
همچنین این دگرگونی روش‌های خرید را هم شامل می‌شود. مجازی شدن خرید و فروش دارای مزیت‌های بیشماری است که هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌کند.
این همگانی شدن اینترنت و انجام خرید اینترنتی روز به روز بیشتر با زندگی مدرنیته همگام می‌شود و توانسته است خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد خریداران هماهنگ کند.
شرکت فروش پارچه برزنت شمعی نیز همگام با این رشد در راستای تولید پارچه‌ی با کیفیت می‌کوشد تا رضایت تمام مشتریان را جلب کند.
با مجازی شدن اینترنت و وجود مشغله‌های فراوان روزانه، شرکت این امکان را فراهم کرده است تا خریداران بتوانند با خرید اینترنتی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را داشته باشند.
شرکت فروش پارچه برزنت شمعی علی رغم تمام مزیت‌های گفته شد تولید خود را با قیمت درب کارخانه عرضه می‌کند.

برای خرید بهترین پارچه‌ی برزنتی، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. 

مشمع کانتینری
پارچه کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat