دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری

parche-cantineri
پارچه کانتینری یا به اصطلاح مشمع کانتینری را می توان از محصولات با ارزش و پر کاربرد در صنعت خودرویی، کشاورزی، ساخت و ساز و بسیاری دیگر از صنایع دانست که کاربرد های فراوانی دارد. پارچه های کانتینری را شاید با نام های دیگری همچون؛ برزنت کانتینری ، چادر کانتینری، چادر ترانزیتی، روکش بار، روکش کانتینری شنیده باشید.
به دلیل مقاوم و ضد آب بودن پارچه کانتینری از این مواد برای تولید روکش های خودرو استفاده می شود و این متداول ترین کاربرد آن است. برای تولید این محصول از مواد مختلفی استفاده می شود مانند پنبه، پلی استر، پلاستیک، و برزنت که متداول ترین و مرغوب ترین آن در بازار الیاف برزنت بسیار ضخیم و با دوام است.
پارچه کانتینری برزنتی دارای جنس بسیار مرغوبی است که در برابر عناصر بیرونی مانند باد و آتش از اشیایی که با آن پوشیده شده است، محافظت می کند . این نوع پارچه را می توان در طیف گسترده ای از رنگ های متفاوت مشاهده کرد که متداول ترین رنگ های این محصول در بازار، رنگ نارنجی و آبی کاربنی و سفید می باشد.

توجه داشته باشید که بافت پارچه های کانتینری نسبت به کاربرد آنها متفاوت است، و جنس آن بر اساس نوع عملکردش تعیین می شود. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش این محصول با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرده و برای خرید خود اقدام کنید.
انواع پارچه کانتینری ؟
پارچه کانتینری را می توان در مدل های مختلفی دسته بندی کرد، معمولا آنها از نظر مواد تولیدی به چندین
درجه تقسیم بندی می شوند مانند، پارچه های کانتینری برزنتی، پارچه های کانتینری پلی استر، پارچه های کانتینری پنبه ای، پارچه های کانتینری نانویی و پارچه های کانتینری پلاستیکی. هر کدام از آنها کاربرد متفاوتی دارند.
به غیر از دسته بندی پارچه کانتینری به صورت مواد تولیدی، آنها را می توان در دسته دیگری نیز به نام "ضخامت" قرار داد. پارچه های کانتینری موجود در بازار در دسته ضخامت های متفاوتی قرار دارند به عنوان مثال؛ سه لا دولا، سه لا سه لا ، سه لا شش لا.
شما می توانید پارچه کانتینری را متناسب با نیاز خود در طول های مختلف تهیه کنید. فرقی نمی کند طول مورد نیاز شما تا چه اندازه باشد، زیرا این محصول در رول های طویلی تولید و به فروش می رسد. بسیاری از فروشندگان مانند مجموعه دنیای چادر بنا به درخواست مشتری این محصول را در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلف ارائه می دهند.

بهترین نوع پارچه کانتینری در بازار، پارچه برزنت با لایه پی وی سی و روکشی از چرم می باشد که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر باد، باران، اشعه مضر خورشید و نیز سوراخ شدن دارد . شما می توانید این نوع پارچه را برای هر نوع خودرویی استفاده کنید و مسیرهای طولانی را با خیال راحت طی کنید.

برای خرید انواع پارچه های کانتینری برزنتی با لایه پی وی سی و روکشی از چرم، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کرده و در این خصوص مشاوره رایگان به شما بدهند. 

بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت شمعی در ایران
فروش چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat