دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید اینترنتی پارچه برزنتی دنیای چادر

kharid-interneti-parche-berezenti

پارچه برزنتی کاربردهای مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به ایمن سازی وسایل، همراه با پوشاندن و محافظت از وسایل در برابر آب و هوا اشاره کرد. با پیشرفت هایی که در این حوزه اتفاق افتاده، امروزه، شما انتخاب های مختلفی از پارچه های برزنتی دارید که هر کدام متناسب با اهداف خاصی هستند. مجموعه دنیای چادر یکی از شرکت های موفق در این زمینه است که کلاس های مختلفی از پارچه های برزنتی را به فروش می رساند.

خرید اینترنتی پارچه برزنتی از مجموعه دنیای چادر مزیت های مختلفی دارد که شما می توانند با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر به آنها دسترسی داشته باشید. شما می توانید با توجه به نیاز های خود پارچه برزنتی مناسب را در این فروشگاه پیدا کنید. مجموعه دنیای چادر بزرگترین منبع چادرهای برزنتی در ایران است و شما با هر سلیقه ای که دارید، می توانید از آن استفاده کنید. پارچه های برزنتی ارائه شده در این فروشگاه از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و به همین دلیل، ضد آب، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مقاوم در برابر آتش هستند..
دنیای چارد همچنین پارچه برزنتی فضای باز را با ضخامت و مقاومت مختلفی ارائه می دهد. این نوع پارچه ها در برابر انواع عوامل بیرونی مانند، باد، باران، نور خورشید، تگرگ و سایر عوامل مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. این محصول بهترین گزینه برای خریداران است، زیرا دنیای چادر این محصول را با قیمت بسیار ارزان و با کیفیت بالا ارائه می دهد.
مهمترین مزیت های فروشگاه اینترنتی دنیای چادر:
 خرید با ارزان ترین قیمت
 داشتن طیف گسترده ای از محصولات
 پشتیبانی از محصولات ارائه شده
 جست و جوی سریع در بین انواع مدل ها
 تضمین اصل بودن پارچه برزنتی یا سایر کالا های این مجموعه
 ارسال رایگان سفارش ها
 تخفیف های ویژه برای خرید های عمده
 داشتن بالاترین کیفیت
 ثبت نام سریع و سفارش محصول
 رابط کاربری و تجربه کاربری حرفه ای
 دسته بندی مناسب محصولات در سایت

نحوه انتخاب و خرید پارچه برزنتی ، دنیای چادر ؟
امروزه به دلیل گسترش صنعت آی تی در کشورمان، بسیاری از تولید کنندگان پارچه برزنتی در ایران و خارج از ایران محصولات درجه یک خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و حتی این محصولات را با قیمت‌های مناسب‌تری به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می کنند و خریدار کالا را در مقصد مشخص شده خود تحویل می گیرند. فروشگاه اینترنتی دنیای چادر نیز از این امر مستثنی نبوده و توانسته اکثر محصولاتش مانند، پارچه های برزنتی، انواع لوازم کمپینگ، روکش خودرو را به صورت اینترنتی برای مشتریان خود عرضه می کند.
فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین و ارزانترین مرکز برای خرید اینترنتی انواع پارچه برزنتی در ایران است. برای خرید و ثبت سفارش می توانید به وب سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید تا با انواع متنوعی از پارچه های صنعتی آشنا شوید و در صورت رضایت سفارش دهید تا در کمترین زمان کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.
به جرات می توان گفت فروشگاه اینترنتی دنیای چادر در ترویج فرهنگ خرید اینترنتی پارچه برزنتی در ایران نقش بسیار مهمی دارد، این وب سایت تنها وب سایت آنلاین برای خرید ارزان قیمت و با کیفیت انواع پارچه های برزنتی از طریق اینترنت در ایران است. البته فروشگاه های دیگری نیز در سال های اخیر در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند، اما محصولات دنیای چادر کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه ها دارد.
برای انتخاب و خرید اینترنتی پارچه برزنتی، از فروشگاه دنیای چادر بهتر است ابتدا به آدرس اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید، سپس می توانید عنوان پارچه های برزنتی را در آن جستجو کنید تا تمامی محصولات ارائه شده را ببینید. حال می توانید به بررسی و مقایسه آنها بپردازید تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. در صورتی که شما تخصص لازم در این زمینه را ندارید می توانید از افراد با تجربه و همچنین کارشناسان فروشگاه دنیای چادر مشاوره رایگان دریافت کنید.
کارشناسان دنیای چادر با تخصص بالای که در این زمینه دارند، کمک می کنند تا شما انتخاب صحیح تری داشته باشید. این بهترین فرصت برای شما می تواند باشد تا از آن استفاده کنید تا به سرعت به هدف های خود برسید.

مقایسه قیمت و کیفیت پارچه برزنتی فروشگاه اینترنتی دنیای چادر
پارچه برزنتی ارزان قیمت و با قیمت های مناسب در فروشگاه دنیای چادر تولید و عرضه می شود. پارچه های برزنت از مقاوم ترین پارچه های ضد نور و ضد آب هستند که برای ساخت چادر های مسافرتی،پوشش کالا، سایبان و چتر، پوشش اسپیس فریم ها ، پوشش استخر و … مورد استفاده واقع می شوند.
شما می توانید این پارچه بسیار کاربردی را در تنوع گسترده ای از رنگ ها و و با ضخامت های مختلف از فروشگاه دنیای چادر با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. دنیای چادر انواع مختلفی از پارچه برزنتی مانند، برزنت شمعی، برزنت پلی استر و برزنت کانتینری را در اختیار خریداران قرار می دهد که هر کدام از آنها ویژگی مخصوصی دارند.
علاوه بر این شما در فروشگاه دنیای چادر پارچه های برزنتی را به صورت یک لایه، دو لایه و چند لایه می توانید خریداری کنید. برزنت های ارائه شده در این مجموعه از موادی مانند کرباس، پلی استر با روکش های پلاستیکی مانند پلی اتیلن و یا روکش پارافین و یورتان ساخته شده اند. به همین خاطر مقاومت بالایی در برابر، آب، رطوبت و نور خورشید دارد و موجب جلوگیری از عبور نور مضر خورشید می شود.
با استعلام قیمت پارچه برزنتی از سایر فروشگاه ها، به این موضوع پی خواهید برد که قیمت های ارائه شده در فروشگاه مجموعه دنیای چادر بسیار ارزان تر از سایر مراکز فروش است. علاوه بر این کیفیت آنها بسیار بالا بوده و عمر بسیار زیادی دارند. کیفیت بالای پارچه های برزنتی دنیای چادر موجب شده تا بسیار از افراد این محصول را برای استفاده در صنعت کیف و کفش سازی نیز استفاده کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پارچه های برزنتی می توانید از وب سایت مجموعه دنیای چادر استفاده کنید.

مجرب ترین مجری سازه چادری در کشور
فروش اینترنتی پارچه برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat