دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مجرب ترین مجری سازه چادری در کشور

mojri-saze-chadori
مجموعه دنیای چادر را می توان مجرب ترین مجری سازه های چادری در کشور دانست، قیمت سازه چادری ارائه شده در این مجموعه به مراتب کمتر از سایر فروشگاه ها است. با خرید سازه چادری از این مجموعه، می توانید مطمئن باشید که بهترین کیفیت را دارید.
مجموعه دنیای چادر قابلیت تولید انواع فرم های خیمه ای یا همان مخروط، زین اسبی، قوسی و ... را دارد. به همین دلیل این مجموعه بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کند. با خرید سازه چادری از مجموعه دنیای چادر می توانید احساس امنیت کنید و سال های زیاد از حضور در آن لذت ببرید.
ما اطمینان داریم که تمام محصولات دنیای چادر۱۰۰٪ با کیفیت هستند. و علاوه بر این ما این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که قیمت سازه چادری ارائه شده در این مجموعه ارزان تر است. این مجموعه بزرگ و نیز معروف، تمامی محصولات خود را در داخل و تحت سخت ترین استانداردها تولید می کند.
اما ما از این هم فراتر می رویم. ما به عنوان یک تولید کننده خبره سازه چادری در ایران، نکاتی در مورد نگهداری و بهینه سازی محصولات خود به مشتریان ارائه می دهیم. در صورت تمایل کاربر، ما یکی از مونتاژ گران متخصص و مجرب خود را برای ساختن سازه خریداری شده به محل پروژه می فرستیم تا در کمترین زمان و با رعایت کامل موازین مهندسی سازه را نصب کند. و البته، شما می توانید با خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید تا از دیگر خدمات ارائه شده دنیای چادر بهره مند شوید.
قیمت سازه چادری مقاوم؟
قیمت سازه چادری به فاکتور های متعددی بستگی دارد، که مهمترین و تاثیر گذار ترین فاکتور کیفیت سازه است. با افزایش کیفیت قطعات سازه چادری قطعا قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. اما معیار هایی برای قیمت گذاری چنین سازه هایی وجود دارد که با دانستن آن می توانید هزینه پروژه خود را برآورد تقریبی کنید. این معیارها عبارت است از:
 نوع طرح انتخابی
 متراژ کار
 محل اجرای پروژه
لازم به ذکر است که این سه فاکتور را اگر بتوانید به درستی تعیین کنید تا حد زیادی هزینه پروژه خود را برآورد کرده اید. اما بهترین و آسان ترین روش برای برآورد قیمت سازه چادری مراجعه به مراکز فنی مهندسی است. آنها با داشتن تخصص لازم در این زمینه آماده کمک به شما هستند.
توجه داشته باشید که فاکتور های مورد نظر برای برآورد قیمت سازه چادری در بین شرکت های تولید کننده چنین سازه ای کاملا متفاوت است. مبنای قیمت گذاری در برخی از شرکت ها مساحت سطح سایه می باشد. اما در برخی دیگر از شرکت ها مبنای مورد نظر را متراژ پارچه نصب شده در پروژه می دانند و قیمت را از روی آن برآورد می کنند.
البته مقدار نصب یراق آلات نیز تاثیراتی بر روی قیمت می گذارد که میزان آن بسیار کم است. برای اطلاع دقیق بهتر است با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت نمایی.
بهترین اجرا کننده سازه چادری در کشور؟
از نظر طراحی و اجرا می توان شرکت دنیای چادر را بهترین اجرا کننده و طراح سازه چادری در کشور دانست، شرکت دنیای چادر با هدف ارائه سازه های کششی مدرن از سال ۷۹ تا به الان توانسته به برترین فروشنده و سازنده برتر ایران در زمینه سازه های کششی بدل گردد. خدمات بسیار ارزنده این شرکت همواره در خدمت کاربرانش بوده و هست و کاربران برای دسترسی به چنین خدماتی می توانند به این شرکت مراجعه نمایند.
مهمترین مزیت های خرید از دنیای چادر عبارت است از:
 ارائه با کیفیت ترین سازه چادری به مصرف کننده
 ارائه تخفیفات ویژه بخصوص برای سازه چادری
 تمامی محصولات از قیمت ارزان و مقرون به صرفه برخوردار هستند
 ارائه ضمانت نامه برای محصولات تولیدی این شرکت
 قابلیت عرضه تمامی محصولات به شکل اینترنتی
 داشتن تنوع زیاد در محصولات چادری
ارزان بودن قیمت سازه چادری، بهترین و ارزنده ترین مزیت شرکت دنیای چادر است که همواره در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.این مجموعه علاوه بر تولید سازه چادری در زمینه دوخت، طراحی، اجرا و نصب نیز فعالیت گسترده دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 سازه های نمایشگاهی
 روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی
 سازه های تفریحی و ورزشی
 پوشش های سیلو
 سازه های بادی
 پوشش های استخر آب

 و ... 

مرکز فروش پارچه برزنت سه لا شش لا
خرید اینترنتی پارچه برزنتی دنیای چادر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat