دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش انواع چادر مسافرتی ارزان قیمت؟

چادر مسافرتی وسیله پرکاربردی است که نقش به سزایی در طول مسافرت ایفا می کند، و امروزه این وسیله به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم سفر محسوب می شود، بنابراین اگر قصد خرید انواع چادرهای مسافرتی را دارید بهتر است به توصیه‌های ما حتما توجه كنید تا بتوانید چادری ایمن و راحت را برای سفرهای خود خریداری كنید و از راحتی حمل و نقل، باز و بسته کردن و نیز آسایش داخل آن لذت ببرید.
اگر به بازار فروش و یا تولیدی های چادر مسافرتی مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد آنها در مدل های مختلفی و نیز ابعاد و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. که می توان آنها را از نظر ظرفیت به چندین دسته از جمله، یک نفره، دو نفره، چهار نفره، شش نفر و دوازده نفره تقسیم نمود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. علاوه بر این از نظر عملکرد نیز چادرهای مسافرتی را به دسته های مختلفی تقسیم می کنند که عبارت است از:
 چادر های مسافرتی کوهنوردی
 چادر های مسافرتی ساحلی
 چادر های مسافرتی اتوماتیک
 چادر های مسافرتی گرده ماهى
 چادر های مسافرتی گنبدی
 چادر های مسافرتی ژئودزیک
 چادر های مسافرتی گردشی
 چادر های مسافرتی ادر رو در رو
 چادر های مسافرتی تونلی یا حلقه ای
 چادر های مسافرتی فوری
 چادر های مسافرتی پاد
 چادر های مسافرتی قابی
اما انتخاب چادر مسافرتی مناسب و خوب از میان انبوهی از مدل ها و طرح ها شاید کار آسانی نباشد و خریدار را دچار سردرگمی کند. بنابراین توصیه ما به خریداران چادر، مطالعه راهنمای خرید چادرهای مسافرتی و شناخت دقیق هر کدام از چادرها از نظر شکل ظاهری و عملکرد است.
بزرگترین فروشنده چادر مسافرتی در کشور؟
مجموعه دنیای چادر را می توان بزرگترین تولید کننده و فروشنده انواع چادر مسافرتی، دو نفره، چهار نفره، شش نفر و دوازده نفره در ایران دانست. بر همگان واضح و مبرهن است که چادرهای تولید شده در مجموعه دنیای چادر از نظر کیفیت بسیار مقاوم و نیز بادوام هستند و عملکرد بسیار خوبی در شرایط و موقعیت های مختلف ایفا می کنند.
علاوه بر کیفیت، از نظر قیمت نیز چادرهای مسافرتی عرضه شده در مجموعه دنیای چادر برای مصرف کنندگان بسیار ارزان و نیز مقرون به صرفه می باشد. مجموعه بزرگ دنیای چادر مدل های مختلفی از چادر مسافرتی را تولید و برای مصرف کنندگان به بازار داخلی عرضه می کند تا نیاز بازار به این وسیله پر کاربرد را برآورد ساز.
شما با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به مجموعه دنیای چادر با محصولات تولیدی این مجموعه آشنا شده و با مقایسه مدل های مختلف قادر خواهید بود متناسب ترین چادر را برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین می توانید از تخفیفات ارائه شده مجموعه دنیای چادر نیز استفاده کنید.
قیمت چادر مسافرتی ۱ نفره و ۲ نفره؟
چادر مسافرتی ۱ نفره و ۲ نفره متداول ترین نوع چادر برای سفر است که شما به راحتی می توانید آن ها را از مراکز فروش و تولید کنندگان تهیه کنید و از نظر قیمت نیز چادرهای ۱ نفره و ۲ نفره نسبت به سایر چادرها ارزان تر هستند، به این دلیل که حجم کوچکی دارند، مقدار پارچه کمتری برای دوخت آنها استفاده شده و نیز اسکلت آنها سبک و قابل انعطاف است.
این مدل از چادرها، در طرح ها و رنگ های متفاوتی طراحی و تولید می شوند تا برای عموم سلیقه ها مورد استفاده قرار گیرند. از نظر کیفیت نیز شما باید هنگام خرید به جنس پارچه استفاده شده برای روکش چادر توجه کنید، تا در موقعیت های حساس نظیر بارش برف و باران، طوفان های شدید، آفتاب سوزان و ... مقاوم بوده و بتواند سال های طولانی درام داشته باشد.
البته توجه داشته باشید که قیمت چادر مسافرتی وابسته به کیفیت محصول می باشد و هر اندازه که کیفیت آن بالاتر باشد قیمت چادر نیز به نسبت گران تر می باشد و برعکس.
مهمترین کاربرد چادر مسافرتی ۲ نفره و ۴ نفره؟
چادر مسافرتی ۲ نفره و ۴ نفره همانند چادر ۱ نفره و ۲ نفره از پر مصرف ترین نوع چادرها در بازار به شمار می رود. آنها نیز در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید و برای مصرف کنندگان عرضه می شوند. چنین چادرهایی نسبت به چادرهای ۱ نفره و ۲ نفره گران تر هستند.

از مهمترین کاربرد های چادر مسافرتی ۲ نفره و ۴ نفره می توان به مواردی همچون، استفاده در سفرهای کوهنوردی، سفرهای ساحلی، و نیز سفرهای جنگلی اشاره کرد که به خوبی قادر هستند چنین شرایطی را تحمل کنند. 

قیمت چادر عصایی در بازار فروش؟
فروش چادر کانتینری مناسب با کیفیت بالا
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat