دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر عصایی در بازار فروش؟

اگر اهل مسافرت و گردش هستید، پیشنهاد ما استفاده از چادر عصایی است، این وسیله پرکاربرد سفری دلچسب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد، شما را قادر می سازد با هزینه‌ی کمتر یک چادر فوق العاده کاربردی را برای خود تهیه کنید و همواره در سفرهای مختلف آن را همراه خود داشته باشید.
این نوع چادر از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و عمر طولانی دارد. از مهم ترین مزیت آن می توان به مقاوم بودن در برابر طوفان، باران های شدید و داشتن سایز بزرگ و جادار اشاره کرد. معمولا در ظرفیت های ۴ نفره، ۸ نفره و ۱۲ نفره تولید شده و برای استفاده به بازار فروش ارسال می شود.
معمولا برای ساخت چادر عصایی از مواد پلی استر، پلی اورتان و نیز برزنت و ... استفاده می کنند. این نوع از پارچه ها نسبت به سایر پارچه ها مقاومت بالایی دارند و از وزن نسبتا پایینی نیز برخوردارند؛ همین موضوع باعث شده تا وزن چادرهای عصایی به شدت کاهش پیدا کند و علاوه بر این باز کردن و نصب آنها بسیار آسان باشد.
به دلیل سبکی وزن برخی از مدل های این محصول به شکل اتوماتیک طراحی شده اند و کاربر قادر است آن را در کوتاه ترین زمان برپا کند. اسکلت چادر عصایی به صورت فلزی و سبک ساخته شده و چادر به شکل دوپوش است تا در برابر عوامل محیطی بتواند به خوبی مقاومت کند.
از دیگر مزیت های خرید چادر های عصایی این است که، این محصول شما را در برابر امواج فرابنفش خورشید محافظت می‌کند، علاوه بر این برای جلوگیری از نیش پشه‌ها، تولید کننده آن را مجهز به یک پشه‌بند کرده است. قیمت این نوع چادر در بازار فروش متفاوت است و قیمت آن بستگی به میزان ظرفیت آن و نیز کیفیت تولید آن دارد.
مراکز عرضه کننده چادر عصایی ارزان قیمت؟
در بازار پر آشوب و نیز وسیع چادر عصایی تعدادی از فروشندگان هستند که به طمع سودجویی دست به فروش اجناس بی کیفیت و با قیمت گزاف می زنند، شناسایی چنین فروشندگانی موقع خرید چادر های عصایی سخت و مشکل است. اما راه حل چیست و از کجا می توان چنین محصولی را با کیفیت عالی خریداری نمود؟
پیشنهاد ما به خریداران چادرهای عصایی این است که قبل از خرید حتما به راهنمای خرید چنین محصولی توجه کنند و به خوبی با مدل های مختلف آن آشنا باشند و علاوه بر این از فروشندگان معتبر به خصوص نمایندگی های معروف خرید خود را انجام دهند.
در میان فروشندگان بیشمار چادر عصایی، فروشگاه دنیای چادر را می توان معتبر ترین فروشگاه در ایران دانست که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کند و از محبوبیت بسیار بالایی نیز در میان مردم برخوردار است. از مهمترین دلایل معروفیت و نیز محبوبیت دنیای چادر در بین خریداران، می توان به کیفیت بسیار خوب محصولات تولیدی این فروشگاه اشاره کرد که همواره زبان زده خریداران است.
در دنیایی امروزه که اکثر خرید ها به شکل اینترنتی انجام می شود، فروشگاه دنیای چادر نیز از این غافله عقب نمانده و توانسته اکثر محصولات تولیدی خود را به شکل اینترنتی برای خریداران عرضه کند، و این کار باعث گشته تا خریداران بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه دنیای چادر بتوانند در کمترین زمان و با کمترین میزان هزینه چادر عصایی و یا سایر محصولات این فروشگاه را تهیه نمایند.
مهم ترین مزیت چادر عصایی تولید شده در دنیای چادر عبارت است از:
 تولید در ظرفیت های ۴ نفره، ۸ نفره و ۱۲ نفره
 مقاوم در برابر هر نوع شرایط محیطی من جمله، باد، باران و برف
 محافظت کاربر از اشعه امواج فرابنفش خورشید
 داشتن قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 قابلیت حمل آسان به دلیل سبکی وزن
 قابلیت باز و بسته کردن راحت و در کمترین زمان
 ساخته شده از اسکلت سبک و مقاوم
 مجهز به یک پشه‌بند به دلیل جلوگیری از نیش حشرات
 تنوع زیاد در شکل و رنگ
 تولید شده از پارچه مقاوم(پلی استر، پلی اورتان و نیز برزنت)
 کاملا ضد آب و نیز ضد آفتاب

برای خرید از فروشگاه دنیای چادر، فقط کافیست از طریق وب سایت این مجموعه با کارشناسان مجرب و متخصص دنیای چادر ارتباط برقرار کنید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان محصولا مورد نظر را نیز سفارش دهید. 

فروش اینترنتی پارچه برزنتی
فروش انواع چادر مسافرتی ارزان قیمت؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat