دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر کانتینری مناسب با کیفیت بالا

هدف از تولید چادر کانتینری، محافظت و پوشش بار کامیون های حمل بار است، تا آنها را از گزند عواملی همچون باد، باران، برف و نور آفتاب در امان نگه دارد. این ابزار پرکاربرد همواره برای بسیاری از صنایع به خصوص شرکت های حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند.

قطعا شما نیز مانند من در طول عمر خود برای یک بار هم که شده کانتینر ها حمل کالا را در جاده ها دیده اید، اگر به آنها توجه کرده باشید، بسیاری از کانتینر ها از یک روکش بسیار مقاوم و نیز ضخیم پوشیده شده اند که به اصطلاح به آنها چادر کانتینری گفته می شود، حال با خود می پرسید دلیل استفاده این نوع پوشش برای کانتینرها چیست، باید بگویم، به دلیل این که از کانتینر ها برای حمل و جابجایی محصولات بزرگ و نیز حساس در مسافت های طولانی استفاده می شود، باید برای در امان ماندن و نیز عدم آسیب رسیدن به کالاها از این پوشش استفاده کرد تا موقع بارندگی، برف، باران و طوفان های شدید از کالای مورد نظر در دراز مدت محافظت شود.
شرکت های تولید کننده، معمولا چادرهای کانتینری را در ابعاد مختلف تولید می کنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را به صورت رولی، ۱ لا –۲ لا و ۳ لا نیز تهیه کنید. برای این کار نیاز است تا به صورت فیزیکی و یا اینترنتی به مراکز فروش چادر کانتینری مراجعه نمایید.
چادرهای کانتینری به شکلی ساخته شده اند که بدون نیاز به جوشکاری یا پیچ و مهره به راحتی و به سرعت بتوان آنها را بر روی کامیون پهن و یا جمع آوری و جدا نمود. معمولا برای اتصال چادر کانتینری از حلقه های آلومینیومی در چهار گوشه پارچه و نیز در امتداد لبه ها استفاده می کنند تا بتوان با عبور دادن طناب از داخل آنها و یا جای دادن آنها در شیارهای موجود در بدنه کامیون، این پوشش را محکم بر روی کامیون نگه داشت.
خرید چادر کانتینری در ابعاد و اندازه های متفاوت؟
خرید و فروش چادر کانتینری همواره در ایران و سایر کشورها انجام می شود، برخی از شرکت ها خود به صورت مستقیم این محصول را تولید و برای مصرف به بازار فروش ارسال می کنند، و برخی دیگر به امر بازرگانی مشغول هستند و با واردات آن به کشور تا حدودی نیاز مصرف کنندگان را برآورده می کنند.
بهتر است قبل از خرید چادرهای کانتینری به این مسئله توجه داشته باشید که، این نوع روکش اغلب با نام های همچون، چادر کانتینری، برزنت کانتینری، پارچه کانتینری، چادر ترانزیتی، روکش کانتینری و روکش بار معرفی می شوند و شما می توانید با حضور در مراکز فروش و بازارهای عمومی به انبوهی از طرح ها و رنگ های آن دسترسی داشته باشید.
شما به دو صورت می توانید برای خرید این محصول اقدام کنید، اول این که به مراکز فروش مراجعه کنید و از مدل های متداول که در ابعاد خاصی تولید می شوند انتخاب خود را انجام دهید، دوم اینکه شما ابعاد و اندازه مورد نظر را به صورت مستقیم به تولید کننده سفارش دهید تا آنها بر حسب اندازه شما این محصول را تولید کنند. روش دوم به نظر بهتر از روش اول است، برای اینکه شما را قادر می سازد تا کانتینرهای خود را در هر اندازه ای که وجود دارد پوشش دهید.
همانطوری که گفته شد چادر کانتینری در ابعاد مختلفی تولید می شود، اما متداول ترین نوع آن در بازار با عرض ۴ متر است، این نوع چادر جزء عریض ترین نوع چادر های کانتینری هستند. و طول آن نیز در رول های بالای ۲۰ متر به بازار عرضه می شود.
قیمت چادر کانتینری باکیفیت در بازار؟
اگر به دنبال قیمت چادر کانتینری، هستید بهترین روش مراجعه به نمایندگی های فروش، کارخانجات تولیدی، تولیدی های کوچک و نیز شرکت های وارد کننده می باشد. چنین مراکزی می توانند علاوه بر در اختیار گذاشتن قیمت های به روز در زمینه مشاوره نیز به شما کمک کنند.
اگر فرصت مراجعه حضوری به این مراکز را ندارید و یا در نزدیکی محل زندگی شما فروشگاه چادر کانتینری وجود ندارد بهتر است با مراجعه به وب سایت های اینترنتی قیمت چادرهای کانتینری را استعلام کنید. این روش یکی از روش های به روز و نیز با صرفه برای مصرف کنندگان است که از مزیت های بیساری بهره می برد.
فروش انواع چادر مسافرتی ارزان قیمت؟
فروش چادر ترانزیتی با ارزان ترین قیمت؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 11 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat