دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سازه چادری پشت بام چه نوع سازه ای است؟

sazande-saze-chadori.jpg

سازنده سازه چادری این نوع سازه را در انواع مختلفی طراحی و تولید می کند؛ که از مهمترین آن می توان به سازه چادری پشت بام یا همان روف گاردن اشاره کرد. این نوع سازه مربوط به یک باغ بام است که با استفاده از یک آلاچیق و سایبان ساخته شده است.

با توجه به شرایط کنونی و کمبود فضای سبز در اکثر شهر های پرجمعیت، بیشتر مردم تمایل به استفاده از سازه چادری پشت بام و فضای سبز دارند، هدف از اجرای سازه چادری، یا سازه کششی و ایجاد باغ کوچک بر روی سقف، افزایش سلامت روان و سلامت جسمی انسان و کمک به انسان ها است. همیشه سعی کنید با کمک گرفتن از سازنده سازه چادری سرزندگی را توسعه دهید تا بتوانید یک زندگی مهم را تجربه کنید.
روف گاردن را می توان برای ساخت یک بام باغ بر روی پشت بام استفاده کرد که در طول سال به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد، با این کار می توان بخش غیرمجاز یک ساختمان را به خوبی مورد استفاده قرار داد و در نتیجه ارزش مطلوب ساختمان را افزایش داد. سازنده سازه چادری همواره با این دید به این قضیه نگاه می کند که بتواند یک فضای سرپوشیده مناسب برای اعضاء خانواده طراحی و تولید کند تا در موقعیت های نامناسب مانند باد، باران، آفتاب سوزان و ... بتواند از آنها محافظت کند.
سازه چادری پشت بام نوعی سازه کششی محسوب می شود که بسیار سبک، انعطاف پذیر و نیز مقاوم است. معمولا پایه های نگهدارنده این سازه از مصالحی مانند چوب، فلز، آلومینیوم و ... ساخته می شود و یک پوشش غشائی مانند پارچه PVC یا پارچه برزنتی برای محافظت از ورود باد و باران بر روی آن نصب می شود. این کار توسط سازنده سازه چادری انجام می شود و نیاز به تخصص و مهارت لازم دارد.

بهترین طراح سازه چادری ویلا در ایران؟
بهترین سازنده سازه چادری در ایران را می توان مجموعه دنیای چادر واقع در کرج دانست، این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت سازه چادری ویلا، سازه چادری محوطه، سازه چادری پشت بام، سازه چادری پارک، و همچنین اجرای سازه چادری در کاربری های مختلف، بسیار موفق عمل کرده است، به همین دلیل محبوبیت خوبی بین مردم دارد.
مجموعه دنیای چادر را می توان بهترین سازنده سازه چادری ویلا در کشور دانست، نیرو های متخصص و نیز ماهر این مجموعه در زمینه طراحی و تولید فرم های مختلف سازه چادری ویلا در سال های اخیر نقش خوبی را ایفا کرده اند. از سازه های چادری مجموعه دنیای چادر می توانید به عنوان، آلاچیق، پوشش های استخر آب، ایجاد سایبان محوطه، بستر سازی، و … استفاده کنید.
مهمترین مزیت های سازه چادری ویلا، مجموعه دنیای چادر عبارت است از:
 ارزان و مقرون به صرفه
 با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط محیطی
 بسیار سبک و قابل جابجایی
 تنوع زیاد در شکل، فرم و رنگ
 تنوع زیاد در ابعاد و اندازه
 قابلیت خرید به دو صورت حضوری و اینترنتی

بزرگترین سازنده سازه چادری محوطه در کشور؟
مجموعه دنیای چادر با داشتن تخصص مورد نیاز و نیز تکنولوژی و امکانات به روز توانسته در چند سال گذشته انواع سازه های چادری را برای کاربری های مختلف طراحی و تولید کند. این مجموعه پیشرفته را می توان بزرگترین سازنده سازه چادری محوطه در کشور دانست. سازه های چادری محوطه تولید شده در این مجموعه در اندازه های مختلفی تولید می شوند، شما می توانید به صورت موقت و یا دائم از آنها در محوطه خود استفاده کنید.
با ایجاد سازه چادری محوطه، شما این امکان را خواهید داشت که در روزهای گرم سال و نیز روزهای بارانی یک سرپناه بالای سرتان داشته باشید که شما را از آفتاب سوختگی و باران محافظت کند، معمولا چنین سازه های به صورت نیمه باز طراحی و تولید می شوند. برخی از آنها این قابلیت را دارند که به صورت موقت نصب شوند و برخی دیگر به صورت دائم.
سازه غشایی تولید شده برای محوطه در مجموعه دنیای چادر بسیار باکیفیت، ارزان و نیز کاربردی است. شما می توانید با مراجعه به صورت فیزیکی و یا اینترنتی به این مرکز از تنوع سازه های چادری موجود در این مرکز آگاه شوید و در صورت تمایل برای خرید با تخفیفات ویژه اقدام کنید.
انواع چادر مسافرتی مناسب؟
بهترین تولید کننده آلاچیق سفری در کشور؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat