دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین تولید کننده آلاچیق سفری در کشور؟

alachigh-safari.jpg
بهترین تولید کننده آلاچیق سفری در کشور؟
آلاچیق سفری یا به اصطلاح تارَم یا کلاه فرنگی نوعی سازه تاشو و سیار است که معمولا از مصالحی مانند چوب، فلز و بتن طراحی و ساخته می شود، این سازه کاربرد های مختلفی دارد، اما مهمترین کاربرد آنها ایجاد سرپناهی برای نشستن در محیط های بیرون از منزل است، تا از گزند آفتاب، باد و باران و برف در شرایط نامناسب در امان باشند.

آلاچیق سفری ارزان قیمت، یک سازه تاشو و سیار در زمینه آلاچیق ها است که محبوبیت بسیاری در بین سایر برند ها دارد، و به دلیل کیفیت خوب و نیز قیمت ارزان همواره مورد استفاده اکثر مصرف کنندگان بوده است، این نوع سازه قابلیت نصب در پارک‌ها یا باغچه‌ها وگوشه باغ‌ها را دارد. شکل ظاهری این سازه‌ها معمولاً شبیه به سازه های گنبد دار و یا شیروانی است و معمولا اطرافشان باز است تا به راحتی هوا در فضای داخلی جریان داشته باشد و همچنین افراد محیط اطراف را کامل و بدون هیچ مانعی ببینند.
معمولا آلاچیق ها بیشتر در معماری و ساخت و ساز کاربرد دارند، اما همه مربوط به سرپناه ها می شوند. بنابراین یک آلاچیق ممکن است به یک سازه موجود وصل شود یا ممکن است یک سازه جداگانه نزدیک خانه، پارک و کنار ساحل باشد. این سازه عمدتا به دلایل لوکس بودن و نیز زیبایی یک محیط ساخته می شود.
مشابه طراحی آلاچیق سفری را در دوران باستان به عنوان خانه تابستانی یا خانه ای کوچک که در پشت بام ساختمان اصلی و یا به عنوان غرفه استفاده می کرند. همچنین برخی از آنها برای تهیه غذا مورد استفاده قرار می گرفتند و از آنها بعنوان خانه ضیافت نام برده می شد، در حالی که برخی دیگر برای بهره گیری از نمای مجموعه یا کل خانه مورد استفاده قرار گرفتند.
آلاچیق سفری ممکن است بسته به توانایی و هدف خود، در اندازه های مختلفی ساخته شود. خانواده های سلطنتی و یا قشر مرفه جامعه ممکن است یک آلاچیق بزرگتر بسازند که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند تمام اعضای خانواده را در خود جای دهد. آلاچیق ها همچنین ممکن است در مجتمع های ورزشی، استادیوم ها بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. از آلاچیق های موجود در مجتمع های ورزشی و استادیوم ها بیشتر به عنوان سایبان های سیار استفاده می کنند تا موقع استراحت دچار آفتاب سوختگی نشوند.
شما می توانید برای خرید این محصول به صورت اینترنتی و یا حضوری به مراکز فروش مراجع کنید تا هزینه آلاچیق سفری برای شما ارزان تر باشد. فقط هنگام خرید به کیفیت محصول و قیمت آن توجه کنید.

مراکز فروش آلاچیق سفری؟
مراکز فروش آلاچیق سفری را می توان در بیشتر شهر ها به راحتی پیدا کرد، البته توصیه ما برای شما استفاده از مراکز معتبر است. برخی از فروشندگان به دلیل سودجویی سعی در گران فروختن این نوع سازه دارند پس بهتر است از مراکزی خریداری کنیم که از لحاظ کیفیت و نیز قیمت بهترین محصول را تحویل مصرف کننده می دهند.
آلاچیق ها ممکن است در حیاط خلوت یا در هر نقطه از مجتمع و یا ساختمان شما قرار بگیرند. این سازه جلوه ای جذاب به خانه یا مجتمع شما می بخشد. این نوع سازه ها فضای خوبی را برای اعضای خانواده یا حتی بازدید کنندگان فراهم می کند تا از نسیم خنک و یا آفتاب صبحگاهی لذت ببرند.
بهترین روش برای خرید آلاچیق سفری استفاده از فروشگاه های اینترنتی است، شما در این روش به راحتی و در کمترین زمان و با صرف کمترین میزان هزینه، این قابلیت را دارید تا هر نوع طرحی را خریداری کنید.
برای استعلام قیمت آلاچیق سفری می توانید از فروشگاه های اینترنتی و یا مراکز فروش استفاده کنید.

روش نصب آلاچیق سفری؟
آلاچیق سفری معمولا به صورت سیار طراحی و ساخته می شود تا بتوان در هر موقعیتی از آن استفاده کرد. شما به راحتی می توانید این نوع سازه را با خود به هر مکانی که نیاز دارید منتقل کنید. روش نصب این سازه نیز بسیار راحت بوده و به وسیله پین های موجود به راحتی باز و بسته و جمع می شود. این نوع آلاچیق بسیار سبک و نیز مقاوم است.

آنها در طرح ها و رنگ های گوناگونی طراحی و تولید می شوند، و نسبت به آلاچیق های دیگر بسیار ارزان هستند. همچنین ابعاد آنها نیز متفاوت تولید می شود و بسته به موقعیت و شرایط خود می توانید از اندازه های بزرگ و یا کوچک استفاده کنید. 

سازه چادری پشت بام چه نوع سازه ای است؟
طراحی سازه چادری دنیای چادر؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat