دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

طراحی سازه چادری دنیای چادر؟

design-tent-structure-tent-world.jpg
سازه چادری دنیای چادر را می توان بهترین و مناسب ترین سازه در ایران دانست، این مجموعه با داشتن تجربه موفق و طولانی، و نیز داشتن پرسنل متخصص و ماهر توانسته افتخارات بسیاری را در طی این سال ها کسب کند. از نظر کیفیت محصولات تولید شده در مجموعه دنیای چادر با محصولات مشابه خارجی مطابقت می کند و در خیلی از مواقع حتی شاهد هستیم که کیفیت آنها به مراتب بهتر و بالاتر از محصولات خارجی است.
از نظر قیمت نیز این اطمینان را به شما کاربران عزیز می دهیم که سازه چادری دنیای چادر نسبت به کیفیت، بسیار مقرون به صرفه است، اگر علاقه مند به خرید از این مجموعه باشید قطعا با تخفیفات بیشتری نیز روبرو خواهید شد. فقط کافیست به دو صورت حضوری و یا اینترنتی به مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید تا مشاوران این مجموعه بهترین مشاوره را در خصوص خرید سازه های چادری به شما بدهند.
سازه چادری دنیای چادر بزرگترین مجموعه تولیدی در ایران است که علاوه بر تولید و اجرای سازه چادری در سایر زمینه ها نیز فعالیت های متعددی را نیز انجام می دهد به عنوان مثال:
 تجهیزات مسافرتی (کیسه خواب، چادر، صندلی، میز، زیر انداز،)
 طراحی و اجرای سازه های پارچه ای و کششی
 پوشش های استخر آب (سایه بان، بستر سازی، و … )
 پوشش های سیلو (علوفه، پوشش غلات، سیلو و … )
 روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی
 سازه های بادی
 سازه های نمایشگاهی
 سازه های تفریحی و ورزشی
 تولیدات ترانزیتی ( انواع چادر کامیون و … )
 تولیدات برزنتی (چادرهای روباری، چادرهای اسکلتی و …)
 مت ژیمناستیک
 چادر ماشین
 و خیلی از فعالیت های دیگر در زمینه سازه های چادری.

بهترین سازنده سازه چادری در ایران؟
مجموعه دنیای چادر بیش از ۲۰ سال است که مشغول تولید چادرهای تجاری و سازه های صنعتی است. سازه چادری دنیای چادر، بهترین سازه برای کاربری هایی همچون، انبار ها، پارکینگ های خودرو، مراکز تفریحی، سایبان ها، و ... هستند. آنها به صورت استاندارد برای کاربردهای سنگین در اکثر شرایط آب و هوایی، باد، برف، سرما و گرما مهندسی شده اند و مقاومت بسیار خوبی دارند. شما می توانید ان ها را در عرض و طول های متفاوت از این مجموعه تهیه کنید.
مجموعه دنیای چادر واقع در کرج بهترین سازنده سازه چادری در ایران است، شما می توانید انواع محصولات تولیدی این مجموعه را با بالاترین کیفیت و نیز ارزان ترین قیمت تهیه نمایید. سازه های تولید شده در مجموعه دنیای چادر، در برابر شرایط محیطی نامناسب، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید به راحتی دچار آسیب نمی شود و همچنین در برابر عوامل آتش زای نیز غیر قابل احتراق هستند.
علاوه بر این سازه چادری دنیای چادر با بهترین نوع پارچه پوشش داده شده اند، آنها از دوخت مناسب و نیز با کیفیتی برخوردار هستند که در دراز مدت دچار پارگی نمی شوند و عوامل محیطی مانند، گرمای زیاد، باد، باران تاثیری روی آنها نمی گذارد.

مجموع دنیای چادر حرفه ای ترین نصاب سازه چادری در ایران؟
ساخت سازه چادری و مهمتر از همه نصب سازه های چادری بسیار حساس بوده و به دانش خاص و مهارت بالایی را می طلبد، و هر کسی نمی تواند به صورت دقیق آن ها را نصب کند. برای این که چنین سازه هایی را نصب کنید بهتر است از نیروی کار حرفه ای استفاده کنید تا بدون هیچ گونه ایرادی سازه شما دقیق نصب شود.
شاید بپرسید با وجود مراکز متعدد برای نصب سازه چادری، بهترین و معتبر ترین مرکز برای این کار کدام است؟ در پاسخ باید بگویم مجموعه دنیای چادر واقع در کرج را می توانی بهترین و معتبر ترین مرکز برای نصب سازه های چادری در ایران دانستند، این مجموعه بیش از ۲۰ سال سابقه در این زمینه دارد و نیروهای متخصص آن این قابلیت را دارند تا در کمترین زمان و بدون هیچگونه مشکلی و با ارزان ترین قیمت سازه چادری را نصب کنند. سازه چادری دنیای چادر از لحاظ نصب بسیار پایدار و نیز مقاوم است.

دنیای چادر را می توان بهترین، اجرا کننده سازه چادری، بهترین طراح سازه چادری، در ایران دانست، شما می توانید برای دریافت خدمات این مجموعه به آدرس اینترنتی آنها یعنی(www. donyayechador.ir) و یا به مرکز فروش آنها واقع در کرج مراجعه کنید. 

بهترین تولید کننده آلاچیق سفری در کشور؟
نحوه ساخت سازه کششی مقاوم؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat