دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

نحوه ساخت سازه کششی مقاوم؟

sakht-saze-kesheshi.jpg
سازه کششی را می توان ایده آل ترین نوع سازه برای طراحی و ساخت فضاهای کارکردی و مهم در دنیا دانست، این نوع سازه به دلیل مزیت های فراوانی که دارد در اکثر پروژه های دائم و نیز موقت به کار می رود. این سازه منعطف و سبک، برای عروسی ها و کارکردهای بیرون از خانه ایده آل است. با استفاده از این سازه ها احساس عجیب و غریب و زیبایی را به رویداد ها و پروژه های خود هدیه دهید.
سازه کششی، می توانند در برابر عناصر آب و هوا مقاومت کنند. ضد آب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز باشد. شما می توانید از آنها به صورت آزاد و مستقر استفاده کنید و یا از آن ها به عنوان سازه های کمکی برای یک مکان موجود استفاده کنید. به عنوان مثال ایجاد سایبان، و یا ایجاد روف گاردن و ... .
به دلیل پرتابل بودن خیلی از سازهای کششی، شاهد این هستیم که از آنها در سازمان های نظامی به عنوان پناهگاهای سیار، آشیانه هواپیماها، انبار تجهیزات، استراحتگاه افسران نظامی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. برای این که آنها به سرعت برپا و در کسری از زمان برچیده می شوند و این عمل سرعت نیروهای نظامی را در عملیات های حساس دو برابر می کند.
شاید برایتان سوال پیش آید که مهمترین دلیل برای استفاده از سازه کششی چیست؟ باید در جواب این سوال گفت که این گونه سازه ها :
 مقاومت زیاد در برابر نیروی جانبی باد و زلزله، استحکام کششی فوق العاده خوب
 صرفه جویی در مصرف انرژی کم کربن، زیست محیطی
 پوشش فاصله زیاد بین فضاهای معماری
 مدل سازی متنوع، آزادی بیشتر در ساخت و نیز شکل پذیری بیشتر
 دوره ساخت کوتاه، نسبت به سایر سازه ها
 عملکرد بسیار قوی در برابر شرایط جوی،
 عملکرد خوب در برابر آفتاب، ضد آب و مقاوم در برابر آتش سوزی
 روکش پارچه ای بسیار سبک و نیز مقاوم با فناوری بالا

روش اجرای سازه کششی حیاط؟
سازه کششی را می توان بهترین و مناسب ترین سازه برای ایجاد سایبان در حیاط دانست، آنها به راحتی در هر کجای حیاط قابلیت نصب دارند، از نظر قیمت برای کاربران بسیار مناسب و با صرفه هستند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند، در کمترین زمان و در کسری از روز نصب می شوند. این قابلیت را دارند که هم به صورت وقت در گوشه ای از حیاط حضور داشته باشند و یا به صورت دائم نصب شوند.
همچنین سازه کششی حیاط را می توان به سازه های موجود در حیاط نصب کرد، مانند؛ سازه اصلی ساختمان، دیوار های جانبی، بالکن ها و .... اگر در حیاط استخر دارید می توانید از این سازه به عنوان سایبان برای پوشش استخر در روزهای گرم نیز استفاده کنید.
برای اجرای سازه کششی حیاط می بایست سه مرحله، طراحی، ساخت و نیز نصب را انجام دهید که عبارت هستند از:
 قبل از هر کاری نیاز است که به یک مرکز طراحی و ساخت سازه های کششی در نزدیکترین محل خود مراجعه نمایید تا کارشناسان و نیروهای متخصص در این زمینه، نوع کاربری را مشخص و بعد اقدام به طراحی سازه متناسب با حیاط شما کنند. این کار با اصول فنی و نیز قواعد مهندسی در هم آمیخته شده است. البته اگر سازه شما از نظر حجم کوچک باشد می توانید از سازه های پیش ساخته موجود نیز بهره ببرید.
 محیط نصب از نظر اتصال مورد بررسی قرار می گیرد، و اگر نیاز به نقشه‌ برداری از محل باشد، این کار انجام می شود.
 در این مرحله متناسب با محیط حیاط صفحه گذاری انجام می شود تا تیرهای نگهدارنده سازه به آنها متصل گردد.
 بعد از این مرحله اقدام به انتقال سازه کششی به محل نصب می کنند.
 نیروهای متخصص و ماهر شروع به مونتاژ سازه بر اساس نقشه های فنی موجود می کنند.
 و در مرحله آخر و بعد از نصب اتصالات، نوبت به نصب پوشش نهایی(پارچه های مقاوم در برابر آب، آتش و باد) می کنند.
هزینه سازه کششی ساختمان؟

سازه کششی را به جرات می توان یکی از سازهای ارزان قیمت در جهان دانست، آنها به دلیل سبکی وزن، میزان مصالح به کار رفته کمتر و نیز نصب سریع و راحت و همچنین ساخت سریع، ارزان قیمت هستند. شما می توانید از این سازه ها در هر کجا استفاده کنید، چه به صورت دائم و چه به صورت موقت. 

طراحی سازه چادری دنیای چادر؟
نحوه محافظت حرارتی سازه چادری؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat