دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

نقش طراحی سایبان رستوران و کافی شاپ در جذب مشتری ؟

sayeban-kafi-shop-restoran.jpg
داشتن سایبان مخصوصاً برای رستوران و کافه های جنوب کشور و شهر های گرمسیر از اهمیت بالایی برخوردار است، سایبان رستوران و کافی شاپ علاوه بر ایجاد سایه و ممانعت از ورود اشعه UV مضر خورشید به داخل فضا، باعث زیبایی و جذب مشتری نیز می شود.
بسیاری از دارندگان کافه و رستوران ها به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهبود مشاغل خود و جذب مشتری جدید و بیشتر هستند. یکی از بهترین راه هایی که صاحبان رستوران ها و کافه های کوچک می توانند از مزایای مناسب آن در هوای تابستان استفاده کامل کنند، نصب سایبان های تبلیغاتی است. افزودن سایبان رستوران و کافی شاپ تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد، از جمله:
 افزایش فضای قابل استفاده و تردد مناسب مشتری ها
 امکان ایجاد تبلیغ کسب و کار خود بر روی سایبان
 محافظت مشتری ها از اشعه UV مضر خورشید
 خنک نگه داشتن فضای داخلی کافه و رستوران
 جذب مشتریان جدید
داشتن سایبان در جلوی مغازه فرقی نمی کند رستوران باشد یا کافه و یا هر مغازه دیگر خود راهی عالی برای جلب توجه رهگذران است. سایبان های تجاری علاوه بر تاکید ورودی و چشم نوازی مغازه شما می تواند به شما اجازه دهد که درهای جلو را همواره باز نگه دارید، و از مردم دعوت می کنید به منوی شما نگاه کنند و برای خوردن یک دسر و یا یک قهوه به مدت کوتاهی جلوی رستوران و کافه شما متوقف شوند. نصب یک سایبان در جلوی مغازه باعث ایجاد یک فضای کوچک برای چیدن صندلی، فضای باز، یک فضای ناهارخوری و یا قهوه خوری می شود که مشتری می تواند با دیدن مناظر، و شنیدن صداها و حس بوی گل و گیاه اطراف رستوران شما احساس خوبی داشته باشد.
هنگامی که رهگذران مشتریان بالقوه شما را می بینند که در بیرون از مغازه و زیر سایبان رستوران و کافی شاپ نشسته اند و اوقات خوبی را سپری می کنند، ممکن است تمایل بیشتری برای امتحان کردن محصولات شما داشته باشند.

ویژگی های مهم سایبان رستوران و سایبان کافی شاپ؟
از مهمترین ویژگی سایبان های تجاری این است که از ورود اشعه UV مضر خورشید به داخل فضا ممانعت می کند، و علاوه بر این باعث می شود فضای قابل استفاده مغازه افزایش یابد یعنی فضای کسب و کار شما را بیشتر می کند و باعث افزایش تعداد مشتریانی می شود که می توانید هر روز در خدمت آنها باشید و به نوبه خود باعث افزایش درآمد شما نیز می شود.
هنگام پذیرایی در مهمانی های بزرگ و یا در تعطیلات آخر هفته که رستوران و کافه ها شلوغ است، سایبان رستوران و کافی شاپ می تواند فضای مفید شما را افزایش دهد. اگر فضای پذیرایی مشتری ها با فضای بیرون در ارتباط باشد، می توانید سایبان را در انجام نصب کنید و بهره لازم را آن ببرید.
سایبان های تجاری را می توان متناسب با نیازهای خود خریدار کرد. اگر به دنبال یک سایبان سبک و راحت هستید، می توانید سایبان های پارچه ای را در نظر بگیرید. اگر منطقه شما مستعد هوای شدید مانند باران شدید، تگرگ و یا آفتاب سوزان است، می توانید به جای آن یک سایبان آلومینیومی جامد انتخاب کنید.
سایبان های پارچه ای علاوه بر این که سبک هستند به راحتی می توان آنها را از یک مکان به مکان دیگر جابجا کرد، آنها در سریع ترین زمان ممکن نصب می شوند و برای هر فضایی مناسب هستند. اگر به زیبایی و به روز بودن علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم از این نوع سایبان برای رستوران و کافی شاپ خود استفاده کنید.

قیمت سایبان رستوران و کافی شاپ؟
عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت سایبان های تجاری یا همان رستوران و کافی شاپ تاثیر می گذارند، مهمترین آن کیفیت و نوع سایبان است، معمولا سایبان های مدرن و متحرک نسبت به سایبان های ثابت قیمت بالاتری دارند.

برای استعلام قیمت انواع سایبان می توانید به نمایندگی های معتبر و شرکت های ساختمانی مراجعه نمایید تا از به روز ترین قیمت سایبان آگاه شوید. همچنین می توانید از یک راه ساده و آسان نیز برای این کار کمک بگیرید، بله وب سایت های اینترنتی. شما با مراجعه به این فضا می توانید با مدل های مختلف سایبان آشنا شوید، ویژگی هر کدام را مطالعه نمایید و سپس تصمیم نهایی را برای خرید بگیرید. 

سازه چادری چیست؟
مهمترین کاربرد سایبان زمین بازی؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat