دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مهمترین کاربرد سایبان زمین بازی؟

sayeban-zamin-bazi.jpg

داشتن سایبان زمین بازی بادوام، با کیفیت و مناسب از ضرورت های مهم در شرایط آب و هوایی بسیار گرم است تا کودکان و بزرگسالان را در برابر اشعه UV مضر خورشید محافظت کند. همانطوری که می دانید سایبان ها حدود ۸۰ درصد از اشعه ماوراء بنفش مضر خورشید را از انسان ها دور می کنند. همچنین چنین سازه هایی علاوه بر محافظت از آفتاب سوزان، جذابیت بصری و ارزش هر فضایی را اضافه می کنند.

رفتن به زمین بازی روشی عالی برای ورزش کردن و لذت بردن از هوای تازه است، اما قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث آفتاب سوختگی و گرمازدگی کودکان و افراد بزرگ می شود. با افزایش دمای تجهیزات، خطر سوزاندن دست، بازوها و سایر قسمت های بدن بچه ها وجود دارد. سایبان زمین بازی با کیفیت می تواند به امنیت بچه ها و تجهیزات بازی در فضای باز کمک کند. در هنگام خرید سیستم های بازی و لوازم جانبی، توجه به نوع روکش های ضد آفتاب خیلی اهمیت دارد.
سایبان زمین بازی در انواع و اقسام اشکال برای رفع نیازهای تفریحی در فضای باز طراحی و تولید می شود. همچنین آنها تنوع رنگی مختلفی نیز دارند و از مصالح مختلفی همچون پروفیل آلومینیوم و پارچه، و یا قاب های فلزی تولید می شوند.
در میان انبوهی از سایبان ها، سایبان های پارچه ای محبوب ترین گزینه برای زمین بازی هستند زیرا هم مقرون به صرفه هستند و هم از نظر بصری جذاب بیشتری دارند و در برابر عوامل مختلفی مانند، باد و باران مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این گونه از سایبان ها در سبک ها و طراح های مختلفی ارائه شده است تا بتواند تمام نیازهای ما را تأمین کند.
سایبان زمین بازی می تواند متناسب با نیازهای هر فضایی طراحی شود. متداول ترین نوع آنها به شکل مستطیلی، مربعی، شش ضلعی و بادبانی طراحی و تولید می شود و همچنین سایبان هایی هم داریم که به نیمکت ها و میزهای موجود در زمین بازی و پارک ها متصل هستند. چنین سایبانی برای مدارس، مراکز تفریحی، پارک ها، بوستان ها، باغات ایده آل هستند.

روش های اجرای سایبان زمین بازی؟
قرار گرفتن طولانی در معرض اشعه خورشید می تواند باعث گرمازدگی بیش از حد یا آفتاب سوختگی در افراد می شود. داشتن سایبان زمین بازی برای پوشش اماکن و صندلی های پارک ها یا اماکن بازی عمومی می تواند به مصون ماندن مردم از چنین خطرات کمک کند.
البته به غیر از زمین های بازی، مکان هایی که دارای پاسیو، از جمله رستوران ها یا کافی شاپ ها و همچنین مکان های عمومی هستند می توانند از ساختارهایی مانند سایبان بهره مند شوند، روش های اجرای چنین سایبانی نیز نسبت به سازه های کششی بزرگتر راحت است، زیرا تجهیزات مورد نیاز آن به صورت پیش ساخته در کارگاه و یا کارخانه طراحی و تولید می شود، سپس برای نصب و مونتاژ راهی زمین های بازی می شوند.

مهمترین مراکز تولید سایبان زمین بازی در کشور؟
برخلاف تصور عامه، سایبان مناسب از ملزومات مورد نیاز برای زمین های بازی و نیز مراکز تفریحی ورزشی به شمار می رود. عدم استفاده از آنها می تواند باعث خطرات جبران ناپذیری در آینده برای کودکان شود، اما برای اینکه کودکان ما از خطراتی که ممکن است برایشان اتفاق بیفتد در امان باشند بهتر است با یک هزینه خیلی کم از ابزار و وسیله ای به نام سایبان زمین بازی استفاده کنیم، از نظر قانونی این وسیله پر کاربرد می تواند تمامی نیاز های زمین بازی در مواقع آفتابی و بارانی را پاسخگو باشد، البته با رعایت قوانین و همچنین استفاده از سایبان متناسب با اقلیم آن منطقه.
بیشتر کارگاه های کوچک ساختمانی در ایران مشغول به تولید سایبان هستند، البته از نوع کوچک و سنتی. اما در این بین مراکز پیشرفته ای نیز وجود دارد که به تولید سایبان های مدرن و به روز پرداخته اند و به لطف دانش کافی و نیروی متخصص توانسته اند سازه های خیلی پیشرفته ای را طراحی و تولید کنند.
اما با این حال شاهد واردات مواد اولیه و خیلی از قطعات سایبان ها هستیم. برای خرید انواع سایبان چه از نوع سنتی و چه از نوع مدرن می توانید به این مراکز مراجعه نمایید، یا اینکه به صورت اینترنتی آنها را سفارش دهید.
نقش طراحی سایبان رستوران و کافی شاپ در جذب مشتری ؟
روش های اجرا سقف چادری؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat