دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تفاوت بین سایبان متحرک، دستی و برقی؟

در جهان پیشرفته و مدرن امروز مهندسان و سازندگان سایبان در صدد راحتی هر چه بیشتر مصرف کنندگان پیش می روند، برای همین شاهد جایگزین شدن سایبان های قدیمی و دستی با نوع متحرک آن هستیم. نوع متحرک آن قابلیت های بسیاری دارد و کاربران می توانند به راحتی و توسط یک ریموت یا همان کنترل از راه دور آن را باز و بسته و یا زاویه آن را تغییر دهند.
مهندسان و سازندگان به منظور بالا بردن کیفیت و مقاومت سایبان از ابزار و مواد مختلفی بهره می گیرند که از جمله آنها می توان به موتورهای الکتریکی برقی، پارچه های بسیار مقاوم، ریموت های کنترل، آلیاژ سبک مانند آلومینیوم و ... اشاره کرد.
اگر بخواهیم در یک نگاه تفاوت بین سایبان متحرک، دستی و برقی را بررسی کنیم باید بگویم نوع متحرک و برقی آن کارایی بسیار زیادی نسبت به نوع ثابت دارد، شما به راحتی می توانید نوع متحرک آن را در زمان شدت تابش آفتاب و نیز باد و باران به واسطه کنترل از راه دور باز کرده و استفاده کنید و در زمانی که نیاز به نور آفتاب دارید آن را ببندید.
اما در نوع ثابت شما نمی توانید هیچگونه تغییری در باز و بسته کردن آن انجام دهید و مجبور هستید به آن عادت کنید. معمولا برای ساخت چنین وسیله ای از مواد و مصالح تقریبا سنگین استفاده می شود، برخلاف سایبان متحرک که برای سبکی وزن آن از مصالح سبکی مانند، پارچه و پروفیل های آلومینیوم استفاده می شود.
سایبان متحرک و برقی به شما این امکان را می دهد تا با تغییر موقعیت خورشید، ابزار شما نیز همزمان با آن تغییر کند و جلوی آفتاب را بگیرد – آنها قادر هستند حداکثر سایه را در تمام ساعات در طول روز برای شما فراهم کنند. البته باید بدانید که قیمت آنها نسبت به نوع ثابت کمی گرانتر است، اما در عوض کاربرد و کارایی بیشتری دارد.
بعضی از آنها به واسطه بازو هایی که دارند می توانند در گوشه سمت چپ، راست یا عقب و در هر زاویه ای که توسط کاربر تعیین شده حرکت کنند و از تابش آفتاب و باد و باران جلوگیری کنند. آنها ایمنی بسیار زیادی در برابر باد و باران دارند. اگر برای خرید این محصول به بازار محصولات صنعتی و ساختمانی مراجعه کنید با انبوهی از برندهای داخلی و خارجی روبرو می شوید که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و قاز نظر قیمت نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

بررسی و شناخت سایبان ویلا، ساختمان، مهدکودک و سایبان برج مسکونی؟
سایبان ها کاربرد های مختلفی دارند و از ابزارهای محبوب و پر کاربرد در جامعه تلقی می شوند از ویلا گرفته تا ساختمان ها، مهدکودک و برج های مسکونی می توان از آنها استفاده کرد. نوع به روز و مدرن (برقی و متحرک) آنها شما را به آینده سوق می دهد، امروز! از آنجا که سایبان های برقی به لطف فناوری پیشرفته، بالاترین سطح راحتی را به شما ارائه می دهند، و در عین حال امکانات مهیبی را نیز برای کنترل از راه دور در اختیار شما قرار می دهند. این بدان معناست که شما همیشه آفتاب را تحت کنترل خود داشته باشید، بدون اینکه خسته شوید می توانید با فشار یک دکمه، سایه مورد نیاز را برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید.
شما می توانید این ابزار پر کاربرد را بر روی بالکن بزرگ یا ورودی خانه خود قرار دهید - سایبان های برقی باعث رفاه در همه جا می شود و فضایی دنجی برای شما و میهمانان ایجاد می کند. باید گفت شرکت ها و کارخانجات سازنده گونه های مختلفی از این وسیله را تولید می کنند مانند:
 سایبان بازویی
 سایبان اتوماتیک
 سایبان کالسکه ای
 سایبان دستی
 و ... .
این که آیا شما به دنبال یک مدل باریک و متناسب با معماری نمای ساختمان خود هستید، یا اینکه می خواهید از مدل های ایتالیایی برای خانه و یا مغازه خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید، باید به مراکز طراحی و تولید سایبان مراجعه کنید تا طرح مورد نظرتان را برایتان تولید کنند.

مراکز فروش سایبان؟

مراکز متعددی در ایران در زمینه طراحی و تولید سایبان فعالیت می کنند و شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به این مراکز مراجعه نمایید تا ضمن دریافت محصول مورد نظر از تخفیفات ارائه شده نیز بهره مند شوید. 

روش های اجرا سقف چادری؟
​چگونگی اجرای سازه پیش مهندسی؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat