دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

طراحی و زیبایی دلنشین سایبان تراس

sayeban-teras.jpg

یکی از نقاط قابل توجه در هر منزلی، تراس آن می باشد. افراد خلاق و هنرمند با استفاده از برخی محصولات جذاب و ایده آل می توانند سبب ایجاد فضایی دلنشین و قابل توجه گردند. تهیه برخی از محصولات سبب می شود که شما بتوانید زمانی را در کمال آرامش و زیبایی، صرف نمایید. استفاده از محیطی سرسبز در کنار گیاهان جذاب و منظره ای دل انگیز می تواند خاطره ی جذابی را برای شما به ارمغان آورد. اما تراس اغلب سقف نمی باشد و در عوامل جوی مختلف می تواند سبب ایجاد اتفاقات ناخوشایند گردد. متخصصان و خلاقان در این زمینه نیز به یاری افراد شتافته و با تولید سایبان تراس،زیبایی و کاربردی بودن این منطقه را چندین برابر نموده اند. 


تنوع در طراحی و تولید سایبان تراس :
با توجه به نیاز متفاوت افراد ، تولید کنندگان اقدام به بهره برداری از انواع متنوع این محصولات نموده اند. این سایبان ها علاوه بر تاثیرات فوق العاده در محیط داخلی منازل؛ بر روی زیبایی و جذابیت محیط بیرونی و خارجی بنا نیز تاثیرات فوق العاده ای خواهند داشت. برخی از انواع این سایبان ها عبارتند از :
• سایبان تراس تاشو :
سایبان ها در حالت کلی به دو دسته ی سایبان های برقی و سایبان های ثابت دسته بندی خواهند شد. سایبان تراس تاشو با استفاده از فناوری های روز دنیا قابلیت باز و بسته شدن را در بر خواهد داشت. همچنین این محصولات هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل استفاده خواهند بود. اغلب این سایبان ها از قیمت سایبان تراس مناسبی برخوردار می باشند. از این جهت طرفداران بسیار زیادی را در بر خواهند داشت. همچنین این سایبان ها فضای کمتری را احاطه می نمایند. سایبان تراس جمع شونده از جمله زیر مجموعه ای از این سایبان ها خواهند بود.
سایبان تراس برقی :
همانطور که گفته شد، سایبان ها به دو دسته ی اصلی برقی و ثابت، تقسیم بندی می شوند. امروزه استفاده و خرید سایبان تراس برقی بسیار رواج یافته است. مزایای این سایبان ها افراد را برای خرید و اجرای سایبان تراس برقی ترغیب خواهد نمود. اما این سایبان ها خود دارای تنوع بسیار زیادی خواهند بود. سایبان تراس هوشمند و یا سایبان تراس اتوماتیک از زیر مجموعه های این سایبان ها خواهند بود. سایبان متحرک تراس موجب می گردد که در زمان مناسب اقدام به باز و بستن آنها نمایید و از فضای خارجی منزل خود در کمال رفاه و آسایش لذت ببرید. نصب سایبان تراس با در نظر گرفتن شرایط ثابت یا متحرک بودن آنها، توسط افراد متخصص و مجرب در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

عوامل موثر در خرید و فروش سایبان تراس :
برخی از عوامل، به بازار خرید و فروش این محصولات رونق چشمگیری بخشیده اند. علاقمندان با توجه به این عوامل تاثیرگذار، می توانند خرید هوشمندانه ای را تجربه نمایند. در خرید این محصولات توجه به برخی از عوامل ذکر شده ، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت:

 کیفیت فوق العاده ی محصول :
از جمله مهمترین عوامل در خرید این محصولات توجه به کیفیت بسیار بالا در این سازه می باشد. کیفیت این محصولات در: کیفیت متریال پارچه ی استفاده شده، مقاومت بسیار بالا در فلزات بکار رفته، مرغوبیت فوق العاده در مصالح به کاربرده شده برای قابلیت متحرک بودن آنها و مواردی از این قبیل می باشد.
 ابعاد مناسب :
انتخاب ابعاد مناسب می تواند تا میزان چشمگیری در زیبایی و همچنین کاربرد این محصولات نقش داشته باشد. ابعاد مناسب با توجه به نیاز مشتریان تامین خواهد شد. در برخی از بناها شاهد استفاده از این سایبان ها توسط پیمانکاران خواهیم بود.
 طراحی بی نظیر :
تنوع در طراحی های جذاب و منحصر بفرد این سایبان ها، همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. طراحی فوق العاده ی این محصولات می تواند در ایجاد چهره ای خوشایند و مطلوب برای بنا و تراس، نقش مثبت و موثری داشته باشد.
 قیمت سایبان :
یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در خرید این محصولات توجه به قیمت آنها خواهد بود. سایبان تراس قیمت مناسب همواره از بازار فروش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. افرادی که اقدام به خرید سایبان تراس ارزان قیمت می نمایند ، باید به برخی از عوامل مانند کیفیت متریال ساخت ، ماندگاری قابل توجه ، طراحی ایده آل ، مرغوبیت کالای استفاده شده در تولید این سایبان ها و مواردی از این قبیل توجه ویژه ای مبذول داشته باشند.
نحوه اجرای سازه کششی چگونه است؟
درباره سایبان غرفه نمایشگاهی چه می دانید ؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat