دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه کانتینری

forosh-parche-cantiner_20201213-150744_1

پارچه کانتینری با خاصیت ضد آب، از انواع پارچه‏های برزنتی محسوب می‏گردد. امروزه با توجه به پیشرفت‏های عظیم در صنعت نساجی و دوخت پارچه‏ها، پارچه برزنتی یکی از محبوب‏ترین و در عین حال مرغوب‏ترین جنس از انواع پارچه‎های برزنتی است. از مهم‏ترین مکان‏ها جهت استفاده پارچه کانتینری ضد آب می‏توان استفاده آن بر روی بارهای ترانزیتی را نام برد. در واقع هر نوع بار شامل زمینی و دریایی را می‏توان به وسیله این نوع از پارچه یعنی برزنت پوشاند. پارچه کانتینری که دارای ضد آب باشد، در بازار با نام‏های گوناگونی نظیر مشمع کانتینری یا برزنت کانتینری یا چادر کانتینری و همچنین با نام‏هایی چون چادر ترانزیتی و یا روکش کانتینر یا روکش بار و غیره شهره می‏باشد. پارچه کانتینری جنس مرغوبی را دارست که می‎تواند در مقابل عوامل طبیعی مانند باد و آتش و باران اجناس و اشیایی که با آن پوشانده می‎شود را محفوظ نگه دارد. پارچه کانتینری دارای رنگ‏های گوناگون و زیبایی مانند آبی کاربنی، سفید و غیره می‎باشد. وجود پارچه کانتینری موجب می‏گردد تا باکتری و ویروس به داخل بار مواد غذایی نفوذ ننمایند.از پارچه کانتینری جهت حفظ محموله‏های آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‏گردد. همچنین از آن می‏توان به عنوان روکشی جهت محافظت از خودروهای شخصی در مقابل نور خورشید استفاده نمود. 


خرید پارچه کانتینری

در راستای هدف عدم خروج ارزها از کشور و حمایت از تولیدات داخلی، به منظور تولید پارچه کانتینری و خرید پارچه کانتینری ضد آب با برندهای با کیفیت و با استاندارد لازم مطلوب در کشور تولید و عرضه می‎گردد. تولید کنندگان داخلی پارچه کانتینری با بکارگیری نیروهای زبده، متخصص و جوان سعی می‎نمایند تمام مراحل تولید را با توجه به استانداردهای جهانی تولید و عرضه نمایند. به منظور نیل به این هدف اولین گام این است که در واحد نساجی، دوخت نخ خام به وسیله دستگاه‌های بافندگی مدرن و به روز دنیا با پارچه‌هایی با کیفیت بالا و در رنگ‌های گوناگون صورت گیرد. از پارچه کانتینری می‏توان جهت عایق نمودن مکان‏های مد نظر و جلوگیری از اتلاف شدن انرژی استفاده نمود. هنگام جابه جایی ماشین آلات در کارخانه ها هم از پارچه کانتینری استفاده می شود و بدین صورت این ماشین آلات صدمه ای را متحمل نمی گردند. جهت ساخت غرفه‏های سازه‎های نمایشگاهی می‎توان از پارچه کانتینری بهره جست. تولید پارچه کانتینری به منظور استفاده در انبار جهت ایجاد مکانی امن برای نگهداری اشیایی مهم و گران مایه می‏توان استفاده نمود.

قیمت پارچه کانتینری

خرید پارچه کانتینری و استفاده از آن می‏تواند به موارد زیر نیز ختم شود که به شرح ذیل است:
استفاده از پارچه کانتینری به عنوان حفاظ و روکش لایه‏های دیوار که در حال ساخت می‏باشند.
استفاده به منظور ایجاد سقف سبک در کارهای ساختمانی.
طراحی و ساخت اتاق‏های چادری و در عین حال بسیار سبک.
کاور و روکش نمودن انواع و اقسام مخزن‏ها جهت حفظ موادی مانند اسید و یا مواد شیمیایی و غیره.
جهت عایق نمودن رطوبتی قیمت‏های مختلف ساختمان.
جهت کاربرد در ساخت و تولید انواع چادر‏های مسافرتی و غیره.
قیمت پارچه کانتینری با توجه به سیال بودن قیمت دلار و ارز و همچنین مواد اولیه جهت دوخت آن، مخصوصا در این برهه زمانی فاقد ثبات لازم می‏باشد و به نوعی دائما در حال نوسان و به روز رسانی است. هر چند این امر سبب سردرگمی جهت خرید پارچه کانتینری خواهد شد اما با توجه به وضعیت کنونی چاره‎ای جز بررسی لیست قیمت‎های محصول به صورت روزانه و آگاهی از قیمت‏ها با مراجعه به سایت‏های پیرو نخواهد ماند تا در نهایت بتوانیم پارچه کانتینری ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت بالا را خریداری نماییم.

دوخت پارچه کانتینری

پارچه برزنت کانتینری با خاصیت ضد آب عمدتا در عرض 150 سانتی‏متر و طول تقریبی 28 متر با ضخامت 70/0 میلی‏متر عرضه و تولید می‎گردد که وزن تقریبی آن حدود 770 گرم در هر متر مربع می‎باشد. کاربرد پارچه برزنت کانتینری ضد آب برای چادر محافظتی وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و تریلر است، همچنین جهت ایجاد سایبان به منظور عدم نفوذ باران یا آب و تابش خورشید استفاده می‏گردد. جهت دوخت این پارچه از روکش‏هایی نظیر پلاستیک یا پلی‏یورتان استفاده می‎شود. به همین سبب ضخامت و استحکام مطلوبی را دارا می‎باشد. فروش عمده پارچه کانتینری که در بازار صورت می‎گیرد عمدتا مقاومت مطلوبی در برابر فشارهایی معادل 1000 میلی‎متر فشار آب را خواهد داشت. به طوری که هیچ آبی به آن نفوذ نخواهد نمود.
پارچه برزنت مشمایی چه نوع پارچه ای است؟
سایبان حیاطی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat