دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت مشمایی چه نوع پارچه ای است؟

price-tarpaulin-fabric.jpg

قیمت پارچه برزنتی مشمایی در بازار به دلایل مختلفی، نسبت به سایر محصولات مشابه کمی گران تر است. پارچه برزنتی مشمایی، پارچه ای قوی، انعطاف پذیر، ضد آب و ضد حرارت است که اغلب از مواد پلی استر روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن، به صورت، سه لا شش لا، سه لا دو لا، سه لا سه لا، یک لا پنج لا و … تولید شده و روانه بازارهای فروش می گردد. 

پارچه برزنتی مشمایی در رنگ، طرح و شکل های مختلفی تولید می شود، و با توجه به ویژگی های خوبی که دارد می توان از آن به عنوان رابط بین کانال کولر، پوشش استخر، روکش کالا و … استفاده نمود. اغلب برزنت ها در گوشه ها و لبه های انتهایی خود، دسته های تقویت شده ای دارند که به آنها اجازه می دهد تا طناب به راحتی به برزنت بسته شده و به حالت تعلیق درآید. قیمت پارچه برزنتی مشمایی با توجه به کاربرد و نیز کیفیت آن در بازار متغیر است.
برزنت های ارزان قیمت مدرن موجود در بازار معمولا از پلی اتیلن بافته شده ساخته می شوند. این ماده به قدری با برزنت ها سازگار است که در بعضی از مناطق به عنوان پلی ساپار به صورت محاوره ای شناخته می شود، قیمت پارچه برزنتی مشمایی تولید شده با پلی اتیلن بافته شده همواره کمتر از برزنته پلی استر روکش شده با پلی اورتان است.

قیمت پارچه برزنتی مشمایی و نحوه پخش پارچه برزنتی مشمایی در کشور به چه صورت است؟
مراکز مختلفی در سراسر کشورمان برای پخش ارزان قیمت پارچه برزنتی مشمایی فعالیت می کنند. افرادی که قصد خرید عمده یا تک پارچه برزنت را دارند می توانند به این مراکز مراجعه کنند البته باید توجه کافی در انتخاب فروشنده داشت تا محصولی با کیفیت و نیز ارزان قیمت تهیه نمایند.
مراکز پخش ارزان قیمت پارچه برزنتی مشمایی در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد. نمایندگی ها انواع مختلف و با سازهای متنوع این محصولات را به مشتریان خود عرضه می کنند. همچنین در صورتی که مشتریان نیاز به خرید عمده پارچه برزنت داشته باشند این مراکز این قابلیت را دارند تا با قیمت ارزان پارچه برزنتی مشمایی را در اختیار مصرف کننده قرار دهند.
با توجه به این که پخش ارزان قیمت پارچه برزنتی مشمایی یکی از نیاز های اساسی برخی از صنایع به شمار می روند، تولید کنندگان این محصول با ایجاد مراکز مختلف مانند نمایندگی های فروش سعی کرده اند تا این نیاز را برای مصرف کنندگان در سراسر کشور فراهم کنند. توصیه ما برای خرید پارچه برزنتی مشمایی این است که همواره سعی کنید از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر استفاده نمایید.
نمایندگی‌های فروش از بهترین و مهمترین مراکز برای فروش پارچه برزنتی مشمایی ارزان قیمت به شمار می روند، که این محصولات را بی‌واسطه در بین خریداران پخش می‌کنند تا مشتریان بتوانند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از آن خرید نماید تا هم از لحاظ کیفیت محصول و هم از نظر هزینه صرفه‌جویی خوبی داشته باشند.

نکات مهم در خرید پارچه برزنتی مشمایی؟
با کمی صرف زمان و گشت و گذر در بازار محصولات صنعتی و نیز پارچه، پی خواهید برد که پارچه برزنتی مشمایی انواع متنوعی در بازار دارد و ندانستن این که چه مدل از این پارچه مورد نیاز و متناسب با کار ماست می تواند هزینه های اضافه ای را به همراه داشته باشد. پیشنهاد ما این است که قبل از مراجعه برای خرید پارچه برزنتی مشمایی حتما راهنما خرید این محصول را به دقت مطالعه نمایید تا علاوه بر شناخت کیفیت از قیمت پارچه برزنتی مشمایی نیز آگاه باشید.
در هنگام خرید پارچه برزنتی مشمایی بایستی به چند نکته مهم و البته کاربردی توجه داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت تهیه نمایید این نکته ها عبارتند از:
فروشنده: حتما از نمایندگی یا فروشگاه های معتبر و دارای تاییدیه های لازم خرید نمایید.
جنس: به جنس پارچه برزنتی مشمایی توجه داشته باشید ( این نوع از پارچه ها در جنس های، پنبه، پلی استر روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تولید می شوند).
قیمت: قیمت پارچه برزنتی مشمایی را حتما مد نظر قرار دهید (برزنت های پلی اتیلن بافته شده ارزان قیمت ولی کیفیت مطلوبی نسبت به نوع پلی استر روکش شده ندارند)
کیفیت: کیفیت پارچه برزنتی مشمایی در بازار متنوع است برخی از آنها ضد آب و ضد حرارت هستند که قیمت نسبتا گرانی دارند.
اندازه: پارچه های برزنتی مشمایی در متراژهای بالایی تولید می شوند و این یکی از مزیت های این نوع پارچه ها می باش.

معتبر ترین نمایندگی پارچه برزنتی مشمایی در بازار ایران؟
نمایندگی ها فروش پارچه برزنتی مشمایی در سراسر کشور، از معتبر ترین مراکز برای فروش این نوع محصولات به شمار می رود، و می توانید با مراجعه به این مراکز ضمن دریافت محصول با کیفیت و ارزان قیمت از خدمات مختلف آنها نیز بهره مند شوید.
پارچه برزنت مشمایی مزیت های فراوانی را به همراه دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:
 اقتصادی، حمل و نقل راحت و ماندگاری طولانی مدت
 انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت در برابر پارگی
 بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز
 ضد آب و ضد حرارت
 مقاومت کششی بالا
 قوی و بادوام
عوامل موثر در قیمت چادر سایبان
فروش پارچه کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat