دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چتر سایبان تبلیغاتی یک تبلیغ موثر

chatr_sayeban_tablighati.jpg
چتر سایبان تبلیغاتی یکی از روش های کارآمد برای معرفی یک برند یا خدمات مختلف می باشد. عموما تصوری که از یک چتر سایبان تبلیغاتی داریم به چاپ و درج تبلیغ برندهای معتبر و خدمات یا محصولات مختلف مربوط می شود. این نوع سایبان ها ضمن ایجاد یک نمای زیبا و جلوه ای ماندگار از یک محصول یا خدمات خاص همچنین می توانند به جذب و جلب مشتریان به آن محصول نیز با در نظر گرفتن جنبه تبلیغی آن یاری برسانند. امروزه این روند به دلیل تعدد تولیدکنندگان و محصولات مختلف و نیاز به تبلیغ موثر در این زمینه به یک ضرورت برای بسیاری از برندها و شرکت های معروف تبدیل شده است. انواع چتر سایبان تبلیغاتی با توجه به نوع سفارش و ابعاد آن می تواند کوتاه یا بلند و در اندازه های مختلفی تولید و عرضه شود. به منظور چاپ تبلیغات روی این سایبان ها لازم است تا کیفیت چاپ نیز در نظر گرفته شده و به چاپخانه های معتبر در این زمینه مراجعه شود. در کشور ما نیز به دلیل کثرت محصولاتی که در بازار رقابت نیاز به دیده شدن دارند و قصد دارند تا از این طریق به دیگران معرفی شوند استفاده از این روش تبلیغی در بسیاری موارد بر سایر روش های پر هزینه ترجیح داده می شود. به عبارت دیگر در بسیاری موارد ترجیحات مشتریان به سمت خرید چتر سایبان تبلیغاتی به منظور بهره برداری تبلیغی از آن سوق داده شده است. این محصول با توجه به نیاز مشتریان می تواند در انواع چتر سایبان تبلیغاتی ارزان قیمت یا سفارشی طراحی و تولید شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که با نصب چتر سایبان تبلیغاتی می توانید از چه مزایایی بهره مند شوید.

مزایای استفاده از چتر سایبان تبلیغاتی
چتر سایبان تبلیغاتی در واقع بستر مناسبی برای تولیدکنندگان فراهم نموده است تا بتوانند شناسه جامع تری از محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهند. برخی از مهمترین ویژگی هایی که موجب می شود تا صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استفاده از این نوع محصول را برای تبلیغات بر سایر روشهای تبلیغی ترجیح دهند عبارتند از:
• ماندگاری و دوام انواع چتر سایبان تبلیغاتی
• قیمت مناسب تبلیغ
• تنوع در طراحی
• تنوع در رنگ
• پر کاربرد بودن چتر سایبان تبلیغاتی
در ادامه هر یک از موارد را به طور اجمالی مورد بررسی قرار می دهیم.

دوام و ماندگاری انواع چتر سایبان تبلیغاتی
غیر از جنس پارچه ای که در تولید چتر سایبان تبلیغاتی از آن استفاده می شود موارد متعددی در این زمینه نقش دارند. به عنوان نمونه ضخامت یا کیفیت مواد اولیه این نوع سایبان و نیز دوخت چتر سایبان تبلیغاتی نیز از جمله مواردی به شمار می روند که در ماندگاری و دوام آن نقش اساسی دارند.

قیمت مناسب تبلیغ
فروش چتر سایبان تبلیغاتی توسط تولید کنندگان این محصول با قیمت های متفاوتی در بازار صورت می گیرد. عوامل مختلفی از قبیل نوسانات ارزی و نرخ مواد اولیه در قیمت چتر سایبان تبلیغاتی زمینه تاثیر دارند. به طور کلی به دلیل ماهیت این نوع سایبان می توانید انواع چتر سایبان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت را در بازار پیدا کنید. البته نوع تبلیغ و ابعاد این نوع سایبان نیز قطعا در این زمینه تاثیر بسزایی دارد. فروش عمده چتر سایبان تبلیغاتی می تواند زمینه حضور بیشتر محصولات و برندهای معتبر را از این طریق فراهم نماید.

تنوع در طراحی
همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره کردیم انواع چتر سایبان در مدل ها و طرح های مختلفی عرضه می شوند. این نوع چترهای سایبانی با یک میله فلزی و پایه نگهدارنده در بازار عرضه می شوند. شما می توانید در زمینه طرح و نوع چاپ تبلیغ با کارشناسان مربوطه در این مورد تماس بگیرید.

تنوع در رنگ
یکی دیگر از ویژگی های چتر سایبان تبلیغاتی رنگ بندی متنوع آن است که می توانید با توجه به سلیقه خودتان رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. بنابراین می توان ادعا کرد به همان ترتیب که تبلیغات یک امر متنوع است این محصول نیز محصولی متنوع از نظر طراحی و طیف رنگ های گوناگون به شمار می رود.

پر کاربرد بودن چتر سایبان تبلیغاتی

همه جا می توان نقش چتر سایبان تبلیغاتی را مشاهده کرد. به طور کلی می توان ادعا کرد که این نوع سایبان از پرکاربردترین جلوه های تبلیغ و اطلاع رسانی در زمینه محصولات مختلف در کنار سایر روش های تبلیغ به شمار می رود. توصیه می کنیم برای سفارش و درج تبلیغات مورد نظرتان حتما با تولید کننده چتر سایبان تبلیغاتی و مشاوران فروش در این زمینه تماس بگیرید و در این زمینه درنگ نکنید. 

کاربرد سازه چادری در فضای باز
پارچه سومیت چیست و کاربرد پارچه سومیت در کجاست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat