دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

معرفی سقف چادری باغ تالار و ضرورت استفاده از آن

saqf_chadori_bagh.jpg
سقف چادری باغ تالار یک پوشش بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند بارش باران، تابش مستقیم آفتاب و گرد و غبار پراکنده شده در اثر ورزش باد می باشد. تصور کنید که در یک باغ تالار مراسم خود را برگزار کرده اید و ناگهان باران و یا تگرگ، شروع به باریدن کند؛ نتیجه این می شود که تمام دیزاین های انجام شده؛ از بین می رود، مهمانان پراکنده می شوند و نظم مراسم به هم می خورد. این موضوع برای یک باغ تالار و مهمانان آن، اصلا خوشایند نیست. در این وضعیت، ضرورت سقف چادری باغ، به خوبی مشخص می شود. به این دلیل که این پوشش می تواند به آسانی جلوی این اتفاق را بگیرد و مراسم به خوبی انجام شود. ضرورت دیگر این سازه این است که می تواند زیبایی بیشتری به فضای باز بدهد.

نحوه طراحی سقف چادری باغ تالار
طراحی سقف چادری باغ تالار به گونه ای انجام می شود که بتواند در برابر تابش مستقیم نور آفتاب، دمای بالا در تابستان و یا بارش برف و باران در زمستان، دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. برای هر سازه ای که در فضای باز و یا باغ، نصب می شود؛ باید تغییرات دمایی در نظر گرفته شود تا عمر مفید آن بیشتر شود. این موضوع در طراحی سقف چادری باغ به عنوان یک سازه کششی باغ تالار مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که می تواند چندین سال در برابر عوامل محیطی و تغییرات دمایی، دوام بیاورد و کارایی لازم را در فضای باز، ارائه دهد.

دوخت سقف چادری باغ تالار
دوخت سقف چادری باغ تالار نیز از انعطاف پذیری کامل برخوردار می باشد. به طوری که با توجه به محیط باغ و متراژ مورد نظر می توان برای سقف چادری تالار، سفارش دوخت داد. جنس این نوع سقف چادری، معمولا از نوع برزنتی و یا پلی استر می باشد و می توان برای آن، رنگ دلخواه خود را انتخاب کرد. خاصیت کشسانی پارچه و قابلیت ضد آب و ضد حریق آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. موضوع مهم دیگر در این سازه این است که علاوه بر اینکه مانند یه سقف و پوشش عمل می کند، باید بتواند زیبایی خاصی را نیز به فضای باغ و ورودی تالار بدهد. به همین منظور دوخت و طراحی آن با ظرافت کامل انجام می شود تا بتواند جزئی از دکوراسیون داخلی و دیزاین باغ تالار محسوب شود.

اجرای سقف چادری باغ تالار
اجرای سقف چادری باغ تالار به آسانی و در مدت زمان کم، صورت می گیرد تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن، نیاز مشتری را برطرف سازد. پس از بررسی فضای مورد نظر و اندازه گیری متراژ آن، می توان عملیات طراحی، دوخت و اجرای سازه چادری باغ تالار را انجام داد. علاوه بر این؛ با توجه به مکان مورد نظر، سازه مناسب به مشتری پیشنهاد خواهد شد.
نصب سقف چادری باغ تالار
نصب سقف چادری باغ تالار بر روی سازه فلزی مخصوص انجام می شود. این کار باعث می شود که سقف چادری در مقابل بادهای شدید و یا طوفان، همچنان استوار باقی بماند. پس از نصب سازه فلزی با ارتفاع مناسب و محکم کردن آن بر روی زمین، سقف چادری باغ روی سازه فلزی قرار می گیرد؛ به طوری که حالت کشیده داشته باشد و زیبایی محیط را فراهم کند. در پایان، سقف چادری روی سازه فلزی، کاملا محکم می شود تا در صورت وزش شدید باد، از جای خود برداشته نشود.

خرید سقف چادری باغ تالار
برای خرید این سقف چادری می توانید به وب سایت ما مراجعه فرمایید. روند فروش سقف چادری باغ تالار همراه با اطلاعات کامل در مورد این محصول انجام می گیرد و شما می توانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید آن اقدام فرمایید. با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی فعلی، هزینه تمام شده برای مشتریان، اهمیت بالایی دارد؛ شما می توانید سقف چادری باغ تالار ارزان قیمت و مناسب فضای خود را از ما تهیه کنید. این سازه کششی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می توانید از مزایای این سقف چادری و زیبایی آن در فضای باغ تالار خود بهره ببرید و رفاه بیشتری برای مشتریان و مهمانان خود در فضای باز فراهم کنید.

ش 

برزنت کولر و فواید استفاده از آن
معرفی پارچه برزنت یا برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat