دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

معرفی پارچه برزنت یا برزنتی

moarefi-parche-berezent-ya-berezenti.jpg پارچه برزنت

پارچه برزنت یا برزنتی یکی از انواع جنس‎های پارچه به شمار می‏رود که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. از ویژگی‏های پارچه برزنت می‏توان ضخامت، دوام و استحکام، ضد آب و آفتاب بودن آن‏ها اشاره نمود. از کاربردهای استفاده از پارچه برزنت جهت خرید برزنت می‏توان به تولید انواع کیف و ساک‏های تبلیغاتی، به کارگیری در دوخت انواع چادرهای مسافرتی در ابعاد و شکل‏های گوناگون اشاره نمود. همچنین به منظور تولید کیف‎هایی که دارای خاصیت ضد آب باشند، جهت ساخت انواع چتر در رنگ‏ها و ابعاد گوناگون، تولید روکش برای انواع وسایل سرمایشی و کاور انواع تجهیزات کشاورزی و همینطور جهت تولید چادر ماشین به خصوص ماشین آلات سنگین کاربرد فراوانی دارد. این مطلب را باید ذکر نمود که فروش برزنت به جهت مقاومت و دوام بسیار بالای آن در مقابل آفتاب و آب طالبان زیادی دارد. به طور مثال افرادی که جهت تبلیغات محصولات خود نیازمند به تولید ساک‏های تبلیغاتی هستند، استفاده از پارچه برزنت یا برزنتی به سبب برخورداری از کیفیت مطلوب توصیه می‏گردد زیرا سبب می‏شود تا چاپ با کیفیت بالایی بر روی پارچه برزنت یا برزنتی نقش ببندد. 


قیمت عمده برزنت در بازار:
قیمت پارچه برزنت یا برزنتی با توجه به عواملی نظیر تحولات و نوسانات بازار و همچنین عدم تجهیزات مورد نیاز به منظور تولید مواد اولیه و از طرفی افزایش قیمت دلار و ارز، همواره در حال تغییر و به روز رسانی می‏باشد. به طوری که در بعضی از مواقع پخش برزنت مانند کالاهای مهم بازار که همواره در حال تغییر و دگرگونی هستند، قیمت انواع پارچه برزنت یا برزنتی نیز دائما در حال بالا و پایین شدن است. این موضوع که خارج از اختیار عرضه کننده برزنت و تولید کننده برزنت است، سبب می‎گردد تا به طور غیرارادی، این تحولات در هزینه نهایی موجب سردرگمی و نارضایتی مصرف کنندگان عزیز شود. به طوری که در اغلب مواقع جهت پخش برزنت و فروش برزنت ناچار به گفتن قیمت‏های تقریبی به مشتریان گرامی می‎شوند. این در حالی است که همیشه مشتریان به دنبال کالایی با قیمت مناسب از جمله برزنت ارزان قیمت هستند. این نکته را باید متذکر شد که با توجه به نوع بافت پارچه برزنت یا برزنتی و همچنین نوع الیاف به کار گرفته در آن و استحکام و پایداری آن، قیمت برزنت گوناگون است. فروش عمده برزنت در اندازه‏های مختلف با اشکال و ابعاد گوناگون انجام می‎پذیرد.

برزنت متری:
پارچه برزنت یا برزنتی با خاصیت ضد آب عمدتا با لایه‏ای از جنس پی‎وی‎سی پوشانده می‏شود. به مشتریان گرامی خرید برزنت به سبب اینکه می‎تواند در برابر فشارهایی معادل 1000 میلی‎لیتر آب استحکام و پایداری مطلوب و بالایی داشته باشد، قویا توصیه می‏گردد. پارچه برزنت یا برزنتی به صورتی است که فاقد هر گونه درز یا شکافی خواهد بود. در نتیجه قابلیت تحمل در مقابل انواع فشار بالای آب را دارد. لذا به علت‏های عنوان شده برزنت ضد آب محبوبیت زیادی در صنایعی همچون پوشاک دارد. از موارد خرید برزنت به خصوص برزنت ضد آب می‏توان جهت استفاده در مراکز درمانی، اورژانس‏ها و بیمارستان‏ها اشاره داشت. دلیل این امر به سبب نفوذ ناپذیر بودن پارچه برزنت یا برزنتی و مقاومت مناسب آن برای مقابله با انواع باکتریهای خطرناک است.

دلایل عرضه و پخش برزنت:
پارچه برزنت یا برزنتی یکی از بهترین انتخاب‎ها جهت به کارگیری برای احداث سایبان می‏باشد. در نتیجه یکی از پارچه ‏های رایجی که بدین منظور پیشنهاد می‏گردد برزنت متری و استفاده آن است. از مهمترین بخش‏های ایجاد یک سایبان، پوشش یا پارچه آن می‏باشد. به خصوص اگر قصد دارید بر روی سایبان خود تبلیغات یا تصاویر دلخواه خود را درج کنید، بایستی حتما جهت چاپ از پارچه برزنت استفاده نمایید. از دلایل استفاده آن برای سایبان می‏توان به مانع شدن از عبور تابش نور خورشید به سبب خاصیت ضد آفتاب بودن پارچه برزنت، خاصیت ضد آب بودن آن به منظور جلوگیری از صدمه در هنگام بارش باران یا برف و همچنین مقرون به صرفه بودن و گستردگی خرید برزنت جهت استفاده در اماکن باز و غیرمسقف اشاره نمود. از کاربردی‏ترین پارچه برزنت یا برزنتی جهت فروش می‏توان به پارچه برزنت شمعی اشاره نمود که جهت احداث و ساخت انواع آلاچیق‏ها یا تولید و ساخت خانه حیوانات و همچنین برای پوشش اماکنی نظیر استخر یا بالکن و تراس استفاده می‎شود.
معرفی سقف چادری باغ تالار و ضرورت استفاده از آن
بهترین قیمت و خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat