دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

اهمیت استفاده از سایبان برزنتی مغازه

sayeban_maqaze.jpg

سایبان برزنتی مغازه یک وسیله ضروری و کاملا کاربردی در مغازه ها می باشد که می تواند به خوبی از تابش نور آفتاب جلوگیری کند. تابش مستقیم نور آفتاب به مرور زمان می تواند به اجناس داخل مغازه و محصولات آسیب بزند. به خصوص اگر محصولات مغازه، خوراکی باشند؛ ممکن است با تابش آفتاب، فاسد شوند. بنابراین وجود یک سایبان برزنتی می تواند بسیار کمک کننده باشد تا هم بتواند جلوی تابش مستقیم نور آفتاب را بگیرد و هم از نفوذ آب باران به داخل مغازه جلوگیری کند. سایبان برزنتی مغازه در دو نوع کلی سایبان کالسکه ای و سایبان بازویی تولید می شود و عملیات ساخت سایبان برزنتی مغازه کاملا با توجه به نیاز مشتری و مکان مورد نظر انجام می شود. این سایبان در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شود تا بتواند سلیقه همه مشتریان را پوشش دهد. علاوه بر این، سایبان برزنتی مغازه می تواند با موتور برقی نیز کار کند و افراد به طور اتوماتیک آن را باز و بسته کنند. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم. 


بهترین جنس پارچه سایبان مغازه
جنس پارچه سایبان مغازه باید به گونه ای باشد که بتواند در برابر عوامل محیطی مثل تابش نور آفتاب و گرمای شدید، همچنین باران و سرمای شدید دوام بیاورد. برای اینکه سایبان مغازه مقاومت و دوام بالایی داشته باشد؛ بهتر است که پارچه سایبان مغازه، از نوع برزنتی باشد. پارچه برزنتی به دلیل ضخامت مناسب می تواند در برابر تابش شدید نور آفتاب مقاوم باشد. همچنین با توجه به اینکه پارچه برزنتی دارای خاصیت ضد آب می باشد؛ می تواند در برابر بارش باران و برف سالم بماند و مانع نفوذ آب و رطوبت شود. دوام و مقاومت این نوع پارچه به اندازه ای است که می تواند چندین سال در برابر عوامل محیطی سالم بماند و کارایی خود را حفظ کند.

نحوه طراحی و ساخت سایبان برزنتی
در ساخت سایبان برزنتی مغازه سعی می شود که بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شود. از پارچه تا سایر ابزار و ادوات سایبان مغازه از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند تا عمر مفید طولانی تری داشته باشند. این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد به این دلیل که افراد معمولا سایبان را برای استفاده طولانی مدت می خواهند پس باید به گونه ای ساخته شود که عمر مفید آن بیشتر باشد و چندین سال کارایی لازم را داشته باشد.

سهولت نصب و اجرای سایبان برزنتی مغازه
اجرای سایبان برزنتی مغازه با انعطاف پذیری کامل انجام می گیرد به این معنا که این سایبان ها را می توان در سایز ها و ابعاد گوناگون برای مکان های مختلف اجرا کرد. به طوری که حتی در فضاهای کم هم امکان نصب سایبان وجود دارد. علاوه بر این؛ طراحی سایبان برزنتی مغازه و ساخت آن به گونه ای انجام می شود که در مدت زمان کمی بتوان آن را نصب کرد و نصب آن به آسانی انجام گیرد. بنابراین خودتان نیز می توانید به راحتی عملیات نصب آن را انجام دهید و آن را استفاده کنید. در صورتی که سایبان مغازه، برقی باشد به علت استفاده از موتور برقی در آن، بهتر است که عملیات نصب سایبان برقی مغازه را به افراد متخصص و ماهر بسپارید.

قیمت سایبان برزنتی مغازه
یکی از گزینه های مهم برای خرید هر محصولی، قیمت مناسب، می باشد. اغلب مغازه داران برای خرید سایبان به دنبال یک سایبان برزنتی مغازه ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت هستند تا هم محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنند. هزینه سایبان برزنتی مغازه نسبت به سایر سایبان ها مناسب تر می باشد و به همین دلیل یک محصول پر فروش و پر طرفدار به حساب می آید. در نتیجه؛ این نوع سایبان می تواند نیاز متقاضی را با کمترین هزینه بر آورده کند و کاملا مقرون به صرفه می باشد. از فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت کلی و هزینه سایبان برزنتی مغازه، ابعاد آن می باشد. هر چه ابعاد سایبان بزرگتر باشد؛ هزینه آن نیز بیشتر می شود.
مزایای سایبان برزنتی مغازه
سایبان برزنتی مغازه علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب و ممانعت از نفوذ باران، مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال با جلوگیری از تابش آفتاب، مصرف انرژی برای خنک کردن مغازه توسط کولر و یا سایر وسایل سرمایشی کاهش می یابد. همچنین می توان روی سایبان برزنتی کار تبلیغاتی مغازه را انجام داد تا نظر مشتریان بیشتر جلب شود و برند مورد نظر بیشتر در ذهن افراد باقی بماند. هر نوع برندی را می توان به آسانی روی این سایبان چاپ کرد. علاوه بر این، از آنجا که زیبایی و جذابیت در جلب مشتری بسیار موثر است؛ می توان سایبان برزنتی را با رنگ های جذاب انتخاب نمود تا مشتریان بیشتری به مغازه جلب شوند.
چتر باغی چیست:
خرید هوشمندانه ی چتر ساحلی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat